Olen ukkomies. Naisistahan minä enemmän tykkään. Kerran kurssireissuilla kävin selaamassa chatteja. Löysin gay puolelta kivan juttukaverin. Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten. Itse olin lähempänä 60 v naimisissa oleva mies ja hän oli toistakymmentä vuotta nuorempi. Hän oli myöhäisitaan työvuorossa ja halusi tulla luokseni sen jälkeen. Asiasta sovittiin. Himmensin valot minimiin. Huoneeseeni pääsi suoraan ulko-ovesta. Kävin suihkussa siistimässä itseni.
Hetken päästä ovi kävi. Siisti nuorempi mies ryömi peittoni alle ja alkoi ottamaan suikkiin. Sitten vaihdettiin vuoroa. Oli kiva ottaa puhdasta siistiä ukkomiehen kalua. Sitten hän halusi 69. Sanoin, että minulla tulee heti kuusysissä. Hän sanoi, ettei haittaa. Ja niinhän siinä kävi, että minulla tuli heti. Yritin sitten vielä häneltä mutta en saanut mällejä. Jäi vähän harmittamaan. Hän sanoi, että menee vaimon kanssa hoitamaan homman loppuun.
On tästä kokeilusta mennyt jo monta vuotta. Rouva lähti aamuaikaisella töihin ja minä jäin pötköttelemään. Tuli mieleen, että olisi kiva pitää miestä hyvänä. Jos oot terve ukkomies kuten minäkin, voitaisiin kopeloida toisiamme ja vaikka ottaa suikkiin. Olen siisti ukkomies Oulun pohjoispuolelta. Minut löytää suomi24 deitistä nimimerkillä tampukka.
Ennen reissuhommissa
YksTampukka
0
493
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091795- 1351302
- 1151281
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281036- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.192723- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122600- 21593