KYTTÄLÄ RAUTATIEN TIENSIVUT

turvallisuutta

Kyttäläntien tienvarret rautatien varrella ovat täynnä korkeaa pénsaikkoa! Pari kertaa on peurat hypännyt rautatieltä tielle.! Eikö kukaan asukkaista voi ottaa yhteyttä kunnan päättäjiin. Sanomalehden toimittajakin ajaa samaa tietä!

12

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöh

Siis mitähän tällanen ilmoitus tänne kuuluu, ilmoita siitä itse kunnan tekniselle.

• turvallisuutta

Tietoa asukkaille!!!

• Puskamies

Ja eikös nuo puskat kuulu veeärrälle ainakin ne niitä kaatoi sillonkun ratatyömaat oli käynnissä

• toimittaja

Ne pusikot toimivat näkösuojana ja äänieristeenä. Junasta voisi nähdä sen miltä Kyttälässä näyttää, joten on parempi vaan ettei näy.

• turvallisuuttako

Miksi vastaukset on poistettu. Turvallisuutta asukkaille ja ajettaisi nopeusrajoitusten mukaan!!! Ei junat pidä meteliä, enémmän kaahaavat autot!!! Tuvallisuutta, pensaikot pois!

• Älyhoi
        turvallisuuttako kirjoitti:

Miksi vastaukset on poistettu. Turvallisuutta asukkaille ja ajettaisi nopeusrajoitusten mukaan!!! Ei junat pidä meteliä, enémmän kaahaavat autot!!! Tuvallisuutta, pensaikot pois!

Kyttäläntiellä taitaa kuitenkin siinä kohtaa olla 80 alue.
        enemmän tiellä haittaa niistä 40 keskellä tietä ajavista minun ohi et varmasti pääse kuskeista taitaa olla kuin niistä ketä sen 80 ajaa ja mitä niihin elukoihin tulee niin voithan kärpäseenkin tukehtua....

• turvallisuutta

Tiedoksi Kyttäläntién nopeusrajoitus 60 km!! toivottâvasti tieto saa olla täällä???

• Valivali
        turvallisuutta kirjoitti:

Tiedoksi Kyttäläntién nopeusrajoitus 60 km!! toivottâvasti tieto saa olla täällä???

Kyttälän tiellä ei taida yhtään 60 lätkää olla missään ja noudatetaan yleistä nopeusrajoitusta joka on kuitenkin tuo 80 lukuunottamatta 50 pätkää tappitorinmäessä

• turvallisuutta

Ota selvää. NOPEUS ON 60km!! Miksi sinua haittaa se??? Ota huomioon että nyt hirvén metsästysaika! Turvallisuutta sińullekkin.

• Puskamies
        turvallisuutta kirjoitti:

Ota selvää. NOPEUS ON 60km!! Miksi sinua haittaa se??? Ota huomioon että nyt hirvén metsästysaika! Turvallisuutta sińullekkin.

Niinktllä kyttäläntiellä pätee tämä yleinen nopeusrajoitus mikä on sen 80km/h että otappad itse selvää ennenkuin alat täällä muuta väittämään

• Puskamies
        Puskamies kirjoitti:

Niinktllä kyttäläntiellä pätee tämä yleinen nopeusrajoitus mikä on sen 80km/h että otappad itse selvää ennenkuin alat täällä muuta väittämään

Meneekö oma tietämättömyytesi tunteisiin vai mikset pysty asiallista komentointia harrastamaan kun kommenttisi poistetaan :)

• Kuhankysyin

Onkos kyttäläntiellä liikenne vallan loppunut vai porukollit vaihtaneet reittiå kun vähään aikaan ei ole vinguttu mistään

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2453
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe