toisia kehutaan sinun itsesi sijaan ?
A) ei miltään
B) iloitsen asiasta
C) tuntuu kurjalta jäädä sivuun huomiotta
D) tuntuu kuin olisin huono
E) olen kateellinen ja haluan sanoa jotain ilkeää kehutulle
F) laittaa vihaksi. Olen parempi eikä sitä kukaan huomannut
Miten suhtaudut kun
15
520
Vastaukset
- eipainamieltä
A ei tunnu miltään.
- solozzo
A ei tunnu miltään, jos ihminen mulle yhdentekevä
B iloitsen asiasta, jos ihminen mulle tärkeä - Sisö-SuomenRitari
Iloitsen asioista....
- riippuu
tilanteesta. Jos on omasta mielestään tehnyt parhaansa, eikä koskaan saa kehuja, niin kylhän se lannistaa ja tulee huonommuuden tunteita.
- lfglfll
Riippuu siitä onko kyseessä satanistien psykologinen testi eli tarkkaillaanko kuinka reagoidaan sellainen tuntuu aina pahalta.
- täältä_vain
eipä mua koskaan kehuta mistään , mut ei se mitään
- ohitetaanvasemmalta
Olikin hyvä kysymys, luulisin että legendaariselta Gallup-tytöltä joka pitää erilaisten kysymysten lähettelystä, ja ilmeisesti vastauksista myös :)
- Tulee pientä mietintää aina aiheen toiseltakin puolen välillä vastata noihin kysymyksiin. - Kylläonsaanut
Peris nauttii kaikesta kokemastaan hyvästä kohtelusta. On saanut ansionsa mukaan.
Riippuu kehuttavasta. A jos en tunne, B jos on kaveri.
A ja B. :D
No johan on kommentti :D
Kukas täällä nyt kuolaamassa heidän peräänsä?
Kai mä naiseksi olen syntynyt. :p- sinutonnelliseksi
No mukava jutella joka tapauksessa jos en nyt valitettavasti tällä hetkellä saanut kovin "suloista" viestiä aikaan, mutta toivottavasti tämäkin ilahduttaa sinua kun joku ajatteli ja muisti höpötyksistä.
- Virhe.Käsittelyssä
Miten suhtaudut kun toisia kehutaan sinun itsesi sijaan ?
✖️ A) ei miltään
✖️ B) iloitsen asiasta
✔️ C) tuntuu kurjalta jäädä sivuun huomiotta
✖️ D) tuntuu kuin olisin huono
✖️ E) olen kateellinen ja haluan sanoa jotain ilkeää kehutulle
✖️ F) laittaa vihaksi. Olen parempi eikä sitä kukaan huomannut
Mutta .. samapa se 🙄
Minä tiedän itse, kuinka hyvin tai huono olin ja en kaipaa sen takia mitään kehuja! 🤔
🙃 *Ylävitonen*🖐️ - DolisiDeltaRyhmä
A kuin Alpha uros.
- Oeee
A :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683