Pitäsköhän mun

mietinvain

lähettää vielä se viesti?En minä tiedä enää mistään mitään. Upea nainenhan sinä olet, mut oletko luonteelltaan loppujen lopuksi? Mistäpä tuon tietää.

28

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehtaatkinepäillä

Koiralta luonne testataan. Eipä se nainenkaan välttämättä voi olla olla varma sinun luonteestasi. Ties mikä olet.

• Kakia

Näinpä. Yleensä paska saa paskaa takasi.

• Ole_rohkea

Ehkä sun pitäis tutustua , niin selviäsi tuokin asia.
      Ei ole pakko olla sellaisen ihmisen seurassa joka ei miellytä.

• univiestintä

Lähetä "univiestinä" toisten uniin: sillä tavoin että ilmaannut kuin ilman ilmaa ja mielenvikaisesti kuin professori uneen tuomaan viestin, tämä olisi hauska viestintätyyli, uusi :D

• Kyllävainjoo

Joo, pitäis!

• Nytnytnyt

Vaadin viestiä ;)

• univiestintää

Lähetä "univiestinä" toiselle uneen se ajatuksesi ... kokeile lähettää :D:D

• Tiiransilmin

Ei vielä mun uneen tullut. Mulla sellaista valveunta vasta. Näitkö tänään Helkan vai mistä äsken puhuit?

• PelastaItsesi

Tuskin on eli ei kannata.

• MitäMenetät

Jos toista upeana pidät, niin pistä ihmeessä viesti. Tuskin mitään menetät? Luonteesta et voi tietää ilman kunnolla tutustumista. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää...

• Hyvääyötä

Sen tietää vain tutustumalla. Ja samoin se toinen tutustuu suhun ja tekee oman päätöksensä. Vaikuttaa siltä että olisit jo tehnyt jonkun analyysin hänestä tuntematta? Miltä tuntuisi jos hän sanoisi susta samoin?

• Määritelmä "upea" ei sovi minuun millään muotoa,
      Mutta elämän rajallisuus tuli taas kerran mieleen...
      joten laita sinä ap. tälle kauniille kaivatullesi viestiä.

Minä puolestani totean.
      että minulle voivat laittaa viestiä kaikki naiset ja
      miehet, jotka tunnistavat ja tietävät yhteystietoni,
      mikäli asiaa on.
      (Vain tappouhkaukset eivät ole tervetulleita!)

• oisniinkiva

Niin olisi kiva jos voisit laittaa viestin, sit voitais nähdä ja jutella, edes yhden kerran. Kun ikävää jos tää juttu jäis auki loppuelämäksi ja mä oon tehny mitä oon voinu, nyt ootan sulta reagointia. Tuun sua kyllä heti vastaan. Jotain tuttua nimimerkissä siksi vastasin tähän viestiin. Kivat sunnuntait. :)

• hyvääsunnuntaita

Laita sinä sitä viestiä.

• puhelinkauniiseenkäteen

Eipä kun sinä :)

• hyvääsunnuntaita

Juuri nyt minulla on puhelin kädessä. Mutta sinun pitäisi laittaa seuraava viesti.

• oisniinkiva
        hyvääsunnuntaita kirjoitti:

Juuri nyt minulla on puhelin kädessä. Mutta sinun pitäisi laittaa seuraava viesti.

Joo laitan todellakin.

• Anteeksimuttaminua

Jännittää

• hyvääsunnuntaita

Ei se kummallekaan helppoa ole laittaa se viesti. Jos kaipaamaltani saisin viestin niin osaisin arvostaa sitä paljonkin.

• oisniinkiva
        hyvääsunnuntaita kirjoitti:

Ei se kummallekaan helppoa ole laittaa se viesti. Jos kaipaamaltani saisin viestin niin osaisin arvostaa sitä paljonkin.

Ei oo helppoa ei mut ei tää jahkailukaan onnelliseks tee. Arvaa vaan arvostaisiks mä sitä viestii.

• Selostus

Ranskalaisilla viivoilla tähän mitä olet tehnyt??!

• Muttaeiviikonpäästä

Ei tänään, ehkä huomenna

• eisiisolepokkaa

Minäkin voisin lähettää viestin "sille" miehelle, mutta pelkään pahoin, että hän on varattu:(

• ole_vain_rohkea

Haittaako jos on varattu,voihan sitä viestitellä.

• Ihmettelenvaan
        ole_vain_rohkea kirjoitti:

Haittaako jos on varattu,voihan sitä viestitellä.

Sä se rehellinen olet.

• upealtanaiselta

Mitä sinä enää mietit. Laita vaan nyt se viesti!

• upealle

Sinun on lähetettävä ensin jotain.

• Järkeäpäähän

Ainahan sitä viestiä voi lähettää jos kumpikin sinkkuja olette. Mutta haloo pitääkö se täältä palstan kautta kysyä. Viesti ei välttämättä ole tervetullut eivät kaikki sovi toisilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      216
      1932
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1502
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      25
      1261
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      57
      1175
    5. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1163
    6. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      49
      1153
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      176
      1125
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      39
      1016
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      52
      1012
    10. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      64