lähettää vielä se viesti?En minä tiedä enää mistään mitään. Upea nainenhan sinä olet, mut oletko luonteelltaan loppujen lopuksi? Mistäpä tuon tietää.
Pitäsköhän mun
28
1329
Vastaukset
- kehtaatkinepäillä
Koiralta luonne testataan. Eipä se nainenkaan välttämättä voi olla olla varma sinun luonteestasi. Ties mikä olet.
- Kakia
Näinpä. Yleensä paska saa paskaa takasi.
- Ole_rohkea
Ehkä sun pitäis tutustua , niin selviäsi tuokin asia.
Ei ole pakko olla sellaisen ihmisen seurassa joka ei miellytä. - univiestintä
Lähetä "univiestinä" toisten uniin: sillä tavoin että ilmaannut kuin ilman ilmaa ja mielenvikaisesti kuin professori uneen tuomaan viestin, tämä olisi hauska viestintätyyli, uusi :D
- Kyllävainjoo
Joo, pitäis!
- Nytnytnyt
Vaadin viestiä ;)
- univiestintää
Lähetä "univiestinä" toiselle uneen se ajatuksesi ... kokeile lähettää :D:D
- Tiiransilmin
Ei vielä mun uneen tullut. Mulla sellaista valveunta vasta. Näitkö tänään Helkan vai mistä äsken puhuit?
- PelastaItsesi
Tuskin on eli ei kannata.
- MitäMenetät
Jos toista upeana pidät, niin pistä ihmeessä viesti. Tuskin mitään menetät? Luonteesta et voi tietää ilman kunnolla tutustumista. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää...
- Hyvääyötä
Sen tietää vain tutustumalla. Ja samoin se toinen tutustuu suhun ja tekee oman päätöksensä. Vaikuttaa siltä että olisit jo tehnyt jonkun analyysin hänestä tuntematta? Miltä tuntuisi jos hän sanoisi susta samoin?
Määritelmä "upea" ei sovi minuun millään muotoa,
Mutta elämän rajallisuus tuli taas kerran mieleen...
joten laita sinä ap. tälle kauniille kaivatullesi viestiä.
Minä puolestani totean.
että minulle voivat laittaa viestiä kaikki naiset ja
miehet, jotka tunnistavat ja tietävät yhteystietoni,
mikäli asiaa on.
(Vain tappouhkaukset eivät ole tervetulleita!)- oisniinkiva
Niin olisi kiva jos voisit laittaa viestin, sit voitais nähdä ja jutella, edes yhden kerran. Kun ikävää jos tää juttu jäis auki loppuelämäksi ja mä oon tehny mitä oon voinu, nyt ootan sulta reagointia. Tuun sua kyllä heti vastaan. Jotain tuttua nimimerkissä siksi vastasin tähän viestiin. Kivat sunnuntait. :)
- hyvääsunnuntaita
Laita sinä sitä viestiä.
- puhelinkauniiseenkäteen
Eipä kun sinä :)
- hyvääsunnuntaita
Juuri nyt minulla on puhelin kädessä. Mutta sinun pitäisi laittaa seuraava viesti.
- oisniinkiva
hyvääsunnuntaita kirjoitti:
Juuri nyt minulla on puhelin kädessä. Mutta sinun pitäisi laittaa seuraava viesti.
Joo laitan todellakin.
- Anteeksimuttaminua
Jännittää
- hyvääsunnuntaita
Ei se kummallekaan helppoa ole laittaa se viesti. Jos kaipaamaltani saisin viestin niin osaisin arvostaa sitä paljonkin.
- oisniinkiva
hyvääsunnuntaita kirjoitti:
Ei se kummallekaan helppoa ole laittaa se viesti. Jos kaipaamaltani saisin viestin niin osaisin arvostaa sitä paljonkin.
Ei oo helppoa ei mut ei tää jahkailukaan onnelliseks tee. Arvaa vaan arvostaisiks mä sitä viestii.
- Selostus
Ranskalaisilla viivoilla tähän mitä olet tehnyt??!
- Muttaeiviikonpäästä
Ei tänään, ehkä huomenna
- eisiisolepokkaa
Minäkin voisin lähettää viestin "sille" miehelle, mutta pelkään pahoin, että hän on varattu:(
- ole_vain_rohkea
Haittaako jos on varattu,voihan sitä viestitellä.
- Ihmettelenvaan
ole_vain_rohkea kirjoitti:
Haittaako jos on varattu,voihan sitä viestitellä.
Sä se rehellinen olet.
- upealtanaiselta
Mitä sinä enää mietit. Laita vaan nyt se viesti!
- upealle
Sinun on lähetettävä ensin jotain.
- Järkeäpäähän
Ainahan sitä viestiä voi lähettää jos kumpikin sinkkuja olette. Mutta haloo pitääkö se täältä palstan kautta kysyä. Viesti ei välttämättä ole tervetullut eivät kaikki sovi toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161932Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891502- 251261
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku571175Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761163Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491153Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761125Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391016- 521012
- 64942