Kun poliitikko leimasi Markun ihmisroskaksi, päihdekaverit katosivat viereltä, mutta hän aikoo jäädä uhallakin vakiopenkilleen – "Kodittomiakin pitäisi kunnioittaa"
Ei kato ihmisillä riitä suvaitsevuutta kaikkille.
Vihervasemmisto.?
7
277
Vastaukset
- legelzedwriter
Missä päin Harjavaltaa Markun vakiopenkki sijaitsee?
- RoskatKaatikselle
Siellä torikopin nurkillahan se, Markun ja muutaman muun vakiopenkki.
- Taksillakauppaan2019
Vihreiden alamäki jatkuu yhä edelleen..!
- Kiintiömusta2018
Iltalehden tietojen mukaan Toivolalle on maksettu perusteetonta korvausta 328,94 euroa kuukaudessa.
Kai ne nyt peritään takas..? - kusenkeltainenlehdistö
Kuka uskoo sen paskalehden juttuihin. Ei kukaan älykäs ainakaan.
- Suomi1939
kusenkeltainenlehdistö kirjoitti:
Kuka uskoo sen paskalehden juttuihin. Ei kukaan älykäs ainakaan.
Täysin samaa mieltä. Ainoa lehti mihin voi Suomessa uskoa on Mv lehti.! Muut ovat valemedioita..
Ei se minua haittaa että eduskunnan kiintiö "homo" musta sai hiukan lisää leipänsä päälle..
- EuronJuustoton
Tuomioistuin teki päätöksensä MV-lehden vastuullisuudesta, vuosi ja rapiat.
Kansanedustajien henkilökohtaisiin ominaisuuksiin tai ongelmiin puuttumatta, meillä muillakaan ei ole laillista oikeutta nostaa perusteettomasti verorahoja.
Nykyhallituksen politiikan mukaista hyväntekoa vähävaraisille on syödä juustot heidän juustoleivältään - vain heidän parastaan ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa873128Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192751Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911526Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621212Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401181Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281021- 79967
- 117960
- 70948
- 72914