Parasta syksyssä: pitkävartiset saappaat!

LisääSaapasjalkakissoja

Syksy on hienoa aikaa, kun katukuvaan alkaa ilmestyä taas pitkävartisia, yli polven yltäviä saappaita. Korkeakorkoisia, matalakorkoisia, muokkaa, nahkaa, mustia, punaisia... kaikki sykähdyttää. Pukevat kaikenikäisiä ja kokoisia naisia.

Juuri kävelin tiukkoihin farkkuihin ja pitkiin mustiin nahkasaappaisiin pukeutuneen naisen perässä kaupungilla pitkän matkaa ihan väärään suuntaan, vain nauttiakseni näkymästä. Seisokkihan sitä väkisinkin seurasi.

12

530

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääkissojakoroissa

Kyllä näin on..varret farkkujen päällä..myös nilkkurit kivoja mielummin piikkikorkoisia kuitenkin ;)...

• LisääSaapasjalkakissoja

Korkeakorkoiset nilkkurit ovat hyvä korvike jos ei yli polven yltäviä saappaita ole näkyvissä. Mutta vain korvike. Siis minulle.

• lisääkissojakoroissa

Aivan..mulle käy kaikki piikkikoroiset avokkaista saappaisiin..Toivottavasti tulee lisää katukuvaan ;)...

• Nahaton
        LisääSaapasjalkakissoja kirjoitti:

Korkeakorkoiset nilkkurit ovat hyvä korvike jos ei yli polven yltäviä saappaita ole näkyvissä. Mutta vain korvike. Siis minulle.

Itselle ei välttämättä se korko,siis onhan aivan mielettömiä korkkareitakin,mutta mun juttu ehkä enemmänkin varren pituus!
        Mustat,pitkävartiset vaikkakin olisi matalakantaiset,taatusti kääntää pään!

• Samaten minulla varren pituus, alle tai yli polven, on se juttu. Tietysti kokonaisuus pitää olla jollakin tavalla yhteensopiva...

• Nahaton
        Saapasfani kirjoitti:

Samaten minulla varren pituus, alle tai yli polven, on se juttu. Tietysti kokonaisuus pitää olla jollakin tavalla yhteensopiva...

Missäspäin 'saapastelet',ikäsi,
        M/N? Itse Hki

• Klikkaa nimimerkin linkkiä. Suomi24 sähköposti toimii...

• Pattayallejees

Syksyssä on parasta ottaa lento Bangkokiin ja sen jälkeen vielä parempaa on lyhyet hameet ja shortsit.

• Kun on näin hyvä saapaskeli, niin nostetaan tätäkin keskustelua...

• Nostoa tällekin keskustelulle, kun on Saapaspäiväkin tulossa. :-D

• Nahaton

Saappaat jalassa? Millaiset?

• Nahkasaappaat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      119
      5573
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      278
      2240
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      93
      1816
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1230
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1207
    6. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      155
      1134
    7. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1130
    8. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1129
    9. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1127
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      114
      1108
    Aihe