Haluaisin painaa mies naamasi tissivakooni!
Nam 😛
Alapääkin kostea kun stringit hieroo mukavasti
Nauttisin kovin
13
890
Vastaukset
- Erkki1000
Olis tosi upeaa.
- Erkki1000
Voitais tehdä muutakin.
- muttaeihän
Sinulla ole tissejä? Leveä lantio vain...
- tiedoksivaaneräälle
Luuletko että mä sulle tänne kirjoitan jotain herää pahvi Haloo onko ketään kotona onko sun järki kadonnut lopullisesti
- naiselta
Lisään vielä että sulla mies ei oo varaa arvostella kenenkään ulkomuotoa
- tiedoksivaaneräälle
naiselta kirjoitti:
Lisään vielä että sulla mies ei oo varaa arvostella kenenkään ulkomuotoa
Sussa ollut muuta kivan näköistä ku silmät ja nekin petolliset
- Joku.vaan
tiedoksivaaneräälle kirjoitti:
Sussa ollut muuta kivan näköistä ku silmät ja nekin petolliset
Onhan toikin jo ihan kiva kuulla ja petollisuutta ei koskaan ole ollut.
- prklsentään
Joku.vaan kirjoitti:
Onhan toikin jo ihan kiva kuulla ja petollisuutta ei koskaan ole ollut.
Älä arvostele mun ulkonäköä en tykkää siitä enkä edes haluaisi olla mikään rintava tulisi liikunnastakaa mitään
- Muttaeihätää
Mun ulkonäköä taas saa ”arvostella” koska en ole itsekään tällä hetkellä tyytyväinen.
- Totuusjoskussattuu
naiselta kirjoitti:
Lisään vielä että sulla mies ei oo varaa arvostella kenenkään ulkomuotoa
Noinko kovaa ottaa pullukka!!
- ällöttävämielikuvasusta
ei kiinnosta sun riipputissit eikä visvainen röntsäs.
- Tappiz
Anulla oli eilen mustat rintsikat.
kivat muodot on kyllä ja alko kyllä himot hyrräilemään. Mistäs sinä, haluisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603