tykkään vaikka tää kaikki loppuikin :( Ihan vaan tiedoksi jos muuta luulit.
Kyllä mä susta edelleen
46
2312
Vastaukset
- Älä_huoli_mies
Ihastuin jo toiseen
- Damn
Luulin koko ajan päinvastaista.
- eimullaloppunut
Näin isojen asioiden selvittämistä ei varmaankaan kannattaisi jättää luulon varaan.
- terkkusinwhitetrash
Ilman tuota tietoakin olen pärjännyt oikein hyvin. Ei tule meitä, ihan tiedoksesi jos turhaan elättelet jotain yltiöpäisiä unelmia.
- lakgmljloalo
Sun perääs tuskin kukaan itkee ja unelmoi vaik peto punkassa ootkin
- terkkusinwhitetrash
lakgmljloalo kirjoitti:
Sun perääs tuskin kukaan itkee ja unelmoi vaik peto punkassa ootkin
Saat kuvitella seksielämästäni ja ihmissuhteistani ihan mitä tahansa, totuuden tiedän itse ja se riittää. Olet aina oleva se ensimmäinen ja viimeinen tasoa alta riman tuttavuus.
- ögldgkmöooakröog
Susta ajattelee täälläkin moni ihan samoin, vaikka ei ees tunneta sua. Onneks.
- terkkusinwhitetrash
ögldgkmöooakröog kirjoitti:
Susta ajattelee täälläkin moni ihan samoin, vaikka ei ees tunneta sua. Onneks.
Täällä olevien vakkari vatipäiden tuhatnikki ellupin ja kaltaisensa mielipiteille ivallinen, paskainen nauru ja virtuaalisesti keskisormea näyttäen.
- terkkusinwhitetrash
Ei vaan kyllä mä oikeesti itsekin häpeen itseeni :(
- sori_en_käynyt_täällä_2v
No Just joo. Oon ollu kokoajan sun plan b sillä välin että saat exäs takasi. Haista vittu!
- TerveisiäTakaluuKusta
Näkeehän sen Sun-vaatteistaki, missä sä oot millonkin ollu. ;)
- hannuristojiimies
Loppuuko tää huomenna?
Vai mitä se 2kk oli?
Toisaalta luin että joulu peruttu. - Uskaltaako_kysyä
Onko tää nyt Timolle vai puolijohteelle eli hattaralle?
P.S. En ole kumpikaan noista. Olen vaan utelias.- Eikummallekaan
ja tää meni naiselle
- Tpuujalka
Miksi loppui?
- kummallisia
Vielä tärkeämpänä:mikä "tää " loppui?
- tuntemattomienkanssa
kummallisia kirjoitti:
Mitään koskaan ollutkaan.
- Entiedäen
Ehkä minun tunteeni oli hänestä ahdistavia,.
- loppuimikäloppui
kummallisia kirjoitti:
Ei sitä täällä voi kertoa.
- Virhe.Käsittelyssä
Vauu ... kuka *hän* onnekas on? ☺️
- miehellenaiselta
Mä haluan seurustella todellisuudessa, en tällä palstalla. Tänne on varmasti helppo kirjoittaa tunnoistaan, mutta miksi sen kommunikaation pitää olla niin vaikeaa elävässä elämässä, että tulet tänne sen sijaan. Itse olen tähän elämään täällä ihan kypsä:)
- blokki-päälle
Ei juuri liikuta sun tykkäämiset, ei oo aikasemmin liikuttanut eikä liikuta nytkään. Suorastaan vesi kielellä odottelin sun häipymistä.
- Sitähän_se_kaikki_on
Sori, kuinkas olisin voinut tietää..
- Tyytyväinen
Nasipasen ja se on siinä
- Kysyttävää
Naista naipasee loppuu vikinä
- EiKoskaan
Tiedätkö tunsin olevani se joka ei kuulu joukkoon. Kiitos ja näkemiin. :)
Mä en odota enää sua.
En moikkaa jos nähdään.
Tuskin sinäkään niin tekisit. - ohiko_on
No voi vitsi. Ja minä kun en etes alkanut vielä.
- jotainmuutaehkä
Ei minun tunteeni ole ohi ja sitähän juuri aloituksessa yritin sanoa.
- KiitosEI
Mikä hiton "kaikki"? Mun tietääkseni mitään ei ole koskaan ollutkaan, paitsi ehkä sun päässäs. Inhoan ja halveksin sua, kuten oon aina tehnyt. Nauroin jokunen vuosi sitten kun kuulin yhden muijan sanovan sua munattomaksi; en olisi voinut olla enempää samaa mieltä! Nössömpää lapatossua saa kyllä hakea!
- Huomenetsulle
Enpä jaksa uskoa, en kaiken tekemäsi perusteella, ei ne kertonut tunteista, positiivisista eikä lämpimistä. Päinvastoin.
Jos ihmisestä tykkää, ei taatusti halua pelkästään satuttaa toista ja pitää tätä rumien sanojensa maalitauluna. Kuten sinä teit.
Ihminen ihmiselle oli ja on tuntematon käsite sinulle. - kjfkjfkjfkjf
oisko ne ainaiset vittuilut kannattanu jättää väliin. ##
- Mihinse
Hänen luulonsa perustuu, tietoon vai kuvitelmaan mielestäsi, eikö se kaiken järjen mukaan perustu sinun käytökseesi, eikä se silloin ole luuloa vaan tieoa ja faktaa.
- Nojoskerran
Tykkyytä riittää niin miksi ja mihin sitten loppui?
- Hyvänäin
Tietoisuudessa liikaa kilpakosijoita.
Itse olin liian yksinäinen - otaselvää
Ei tilanne välttämättä niin ole, vaikka siltä voisi sinun tai muiden silmissä näyttääkin.
- tuohanonaivanselvää
otaselvää kirjoitti:
Ei tilanne välttämättä niin ole, vaikka siltä voisi sinun tai muiden silmissä näyttääkin.
Jos tiedät tilanteesi näyttävän ulkopuolisen silmin erilaiselta kuin mitä se todellisuudessa on niin sinun tehtäväsihän se on kertoa kaipaamallesi ettei se oikeasti ole miltä nähttää.
- Hyvänäin
Kiitos teille otaselvää ja aivanselvää mutta kun Hän ei uskalla enää päin naamaa sanoa yhtään mitään
- otaselvää
Omalla kohdalla ympärillä olevilta kavereilta tulee kaikenlaista huumorilla viskottua heittoa, ettei niistä ota selvää, josko joku olisi oikeasti vakavissaan. Kun kysyt, oletko tosissasi, saa siihenkin huumorivastauksen. Ei siinä tule tarvetta avata asioita enempää.
- huh
Itsekäs aloittaja, ei tunnisteita tarkoituksella, saa monet huonoille fiiliksille? Ei väliä mitä muut tuntee, ku itsellä jää hyvä fiilis, tämän jälkeen? Toivottavasti ei kuitenkaan? Ikinä en ole ymmärtänyt tällaista viestittelyä, enkä tule ymmärtämään. Pahansuopaisuutta ja itsekästä.
- jaTnaisellemeni
Huonoille fiiliksille??? Kertoen että minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan ja paljon. No voi kait tämä tietenkin huonokin juttu hänen mielestään olla, mutta siinä tapauksessa tuskin tätä edes näkee.
- KuhanKysyn
Kenelle Teelle? Meitä on täällä monta.
- Mielikuvitoksiton
Jos ryökälettä samaa tänään nielit, voin nähdä jutellen vaikka tänään. Kas ulkonäköä enempi ikänäköä. Olisko klo 17.30. tästä muutamat valot itään käyn siinä ostoksilla.
- Eiootella
Niin se on, jos mies mukamas tykkää, mutta ei osoita, muut saa viedä. Tais nyt joku muu viedäkin jo 🤔
- Jormsis
Vaikka meni rikki, niin viel oot jotenkin mieles.
Ei "puolijohdemies" noin kirjoittaisi.
Hän on jutellut kanssani, tuo nuoruuden rakkauteni.
Hän elää hyvissä fiiliksissä, uudessa elämässään!
Tsemppiä sinulle tuntematon, nimimerkillä "Jormsis"!
Osallistunpa minäkin tähän keskusteluun:
Ota yhteys "Jäätikköapina" /Korjausrakentaminen 2019 -messuilla näytteille asettaja, niin sovitellaan sen verran, että välien tulehtuneisuus vähenee.
Siitä on sitten jokaisen mukavampi jatkaa elämäänsä tahollaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5064628Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743276Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491606Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m23149117-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331387- 831334
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta161096Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591039Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73965- 57956