Kyllä mä susta edelleen

ikäväjäisilti

tykkään vaikka tää kaikki loppuikin :( Ihan vaan tiedoksi jos muuta luulit.

46

2312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä_huoli_mies

Ihastuin jo toiseen

• Damn

Luulin koko ajan päinvastaista.

• eimullaloppunut

Näin isojen asioiden selvittämistä ei varmaankaan kannattaisi jättää luulon varaan.

• terkkusinwhitetrash

Ilman tuota tietoakin olen pärjännyt oikein hyvin. Ei tule meitä, ihan tiedoksesi jos turhaan elättelet jotain yltiöpäisiä unelmia.

• lakgmljloalo

Sun perääs tuskin kukaan itkee ja unelmoi vaik peto punkassa ootkin

• terkkusinwhitetrash
        lakgmljloalo kirjoitti:

Sun perääs tuskin kukaan itkee ja unelmoi vaik peto punkassa ootkin

Saat kuvitella seksielämästäni ja ihmissuhteistani ihan mitä tahansa, totuuden tiedän itse ja se riittää. Olet aina oleva se ensimmäinen ja viimeinen tasoa alta riman tuttavuus.

• ögldgkmöooakröog

Susta ajattelee täälläkin moni ihan samoin, vaikka ei ees tunneta sua. Onneks.

• terkkusinwhitetrash
        ögldgkmöooakröog kirjoitti:

Susta ajattelee täälläkin moni ihan samoin, vaikka ei ees tunneta sua. Onneks.

Täällä olevien vakkari vatipäiden tuhatnikki ellupin ja kaltaisensa mielipiteille ivallinen, paskainen nauru ja virtuaalisesti keskisormea näyttäen.

• terkkusinwhitetrash

Ei vaan kyllä mä oikeesti itsekin häpeen itseeni :(

• sori_en_käynyt_täällä_2v

No Just joo. Oon ollu kokoajan sun plan b sillä välin että saat exäs takasi. Haista vittu!

• TerveisiäTakaluuKusta

Näkeehän sen Sun-vaatteistaki, missä sä oot millonkin ollu. ;)

• hannuristojiimies

Loppuuko tää huomenna?

Vai mitä se 2kk oli?

Toisaalta luin että joulu peruttu.

• Uskaltaako_kysyä

Onko tää nyt Timolle vai puolijohteelle eli hattaralle?
      P.S. En ole kumpikaan noista. Olen vaan utelias.

• Eikummallekaan

ja tää meni naiselle

• Tpuujalka

Miksi loppui?

• kummallisia

Vielä tärkeämpänä:mikä "tää " loppui?

• tuntemattomienkanssa
        kummallisia kirjoitti:

Mitään koskaan ollutkaan.

• Entiedäen

Ehkä minun tunteeni oli hänestä ahdistavia,.

• loppuimikäloppui
        kummallisia kirjoitti:

Ei sitä täällä voi kertoa.

• Virhe.Käsittelyssä

Vauu ... kuka *hän* onnekas on? ☺️

• miehellenaiselta

Mä haluan seurustella todellisuudessa, en tällä palstalla. Tänne on varmasti helppo kirjoittaa tunnoistaan, mutta miksi sen kommunikaation pitää olla niin vaikeaa elävässä elämässä, että tulet tänne sen sijaan. Itse olen tähän elämään täällä ihan kypsä:)

• blokki-päälle

Ei juuri liikuta sun tykkäämiset, ei oo aikasemmin liikuttanut eikä liikuta nytkään. Suorastaan vesi kielellä odottelin sun häipymistä.

• Sitähän_se_kaikki_on

Sori, kuinkas olisin voinut tietää..

• Tyytyväinen

Nasipasen ja se on siinä

• Kysyttävää

Naista naipasee loppuu vikinä

• EiKoskaan

Tiedätkö tunsin olevani se joka ei kuulu joukkoon. Kiitos ja näkemiin. :)
      Mä en odota enää sua.
      En moikkaa jos nähdään.
      Tuskin sinäkään niin tekisit.

• ohiko_on

No voi vitsi. Ja minä kun en etes alkanut vielä.

• jotainmuutaehkä

Ei minun tunteeni ole ohi ja sitähän juuri aloituksessa yritin sanoa.

• KiitosEI

Mikä hiton "kaikki"? Mun tietääkseni mitään ei ole koskaan ollutkaan, paitsi ehkä sun päässäs. Inhoan ja halveksin sua, kuten oon aina tehnyt. Nauroin jokunen vuosi sitten kun kuulin yhden muijan sanovan sua munattomaksi; en olisi voinut olla enempää samaa mieltä! Nössömpää lapatossua saa kyllä hakea!

• Huomenetsulle

Enpä jaksa uskoa, en kaiken tekemäsi perusteella, ei ne kertonut tunteista, positiivisista eikä lämpimistä. Päinvastoin.
      Jos ihmisestä tykkää, ei taatusti halua pelkästään satuttaa toista ja pitää tätä rumien sanojensa maalitauluna. Kuten sinä teit.
      Ihminen ihmiselle oli ja on tuntematon käsite sinulle.

• kjfkjfkjfkjf

oisko ne ainaiset vittuilut kannattanu jättää väliin. ##

• Mihinse

Hänen luulonsa perustuu, tietoon vai kuvitelmaan mielestäsi, eikö se kaiken järjen mukaan perustu sinun käytökseesi, eikä se silloin ole luuloa vaan tieoa ja faktaa.

• Nojoskerran

Tykkyytä riittää niin miksi ja mihin sitten loppui?

• Hyvänäin

Tietoisuudessa liikaa kilpakosijoita.
        Itse olin liian yksinäinen

• otaselvää

Ei tilanne välttämättä niin ole, vaikka siltä voisi sinun tai muiden silmissä näyttääkin.

• tuohanonaivanselvää
        otaselvää kirjoitti:

Ei tilanne välttämättä niin ole, vaikka siltä voisi sinun tai muiden silmissä näyttääkin.

Jos tiedät tilanteesi näyttävän ulkopuolisen silmin erilaiselta kuin mitä se todellisuudessa on niin sinun tehtäväsihän se on kertoa kaipaamallesi ettei se oikeasti ole miltä nähttää.

• Hyvänäin

Kiitos teille otaselvää ja aivanselvää mutta kun Hän ei uskalla enää päin naamaa sanoa yhtään mitään

• otaselvää

Omalla kohdalla ympärillä olevilta kavereilta tulee kaikenlaista huumorilla viskottua heittoa, ettei niistä ota selvää, josko joku olisi oikeasti vakavissaan. Kun kysyt, oletko tosissasi, saa siihenkin huumorivastauksen. Ei siinä tule tarvetta avata asioita enempää.

• huh

Itsekäs aloittaja, ei tunnisteita tarkoituksella, saa monet huonoille fiiliksille? Ei väliä mitä muut tuntee, ku itsellä jää hyvä fiilis, tämän jälkeen? Toivottavasti ei kuitenkaan? Ikinä en ole ymmärtänyt tällaista viestittelyä, enkä tule ymmärtämään. Pahansuopaisuutta ja itsekästä.

• jaTnaisellemeni

Huonoille fiiliksille??? Kertoen että minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan ja paljon. No voi kait tämä tietenkin huonokin juttu hänen mielestään olla, mutta siinä tapauksessa tuskin tätä edes näkee.

• KuhanKysyn

Kenelle Teelle? Meitä on täällä monta.

• Mielikuvitoksiton

Jos ryökälettä samaa tänään nielit, voin nähdä jutellen vaikka tänään. Kas ulkonäköä enempi ikänäköä. Olisko klo 17.30. tästä muutamat valot itään käyn siinä ostoksilla.

• Eiootella

Niin se on, jos mies mukamas tykkää, mutta ei osoita, muut saa viedä. Tais nyt joku muu viedäkin jo 🤔

• Jormsis

Vaikka meni rikki, niin viel oot jotenkin mieles.

• Ei "puolijohdemies" noin kirjoittaisi.
        Hän on jutellut kanssani, tuo nuoruuden rakkauteni.
        Hän elää hyvissä fiiliksissä, uudessa elämässään!

Tsemppiä sinulle tuntematon, nimimerkillä "Jormsis"!

• Osallistunpa minäkin tähän keskusteluun:

Ota yhteys "Jäätikköapina" /Korjausrakentaminen 2019 -messuilla näytteille asettaja, niin sovitellaan sen verran, että välien tulehtuneisuus vähenee.
      Siitä on sitten jokaisen mukavampi jatkaa elämäänsä tahollaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      563
      5241
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      75
      3419
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      43
      1749
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1656
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      35
      1568
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1374
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1262
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      194
      1100
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1089
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      1045
    Aihe