Aika mielenkiintoinen juttu tuollainen jäsenyys, eli kuukausimaksulla saa pesettää autoaan vaikka joka päivä. Eikä ole mikään ihan mahdottoman hintainen ainakaan jos pystyy pesettämään yöaikaan. Pieni kysymysmerkki tietysti että millaiset jonot tuossa on, jos tulee suosittu paikka niin voi joutua aika kauan jonossa seisoskelemaan. Hitto kun olisi tehty sellainen pesulinjasto kuin Prisman absilla, tuo pesee autoja liukuhihnalla aika nopeasti(tosin huonosti).
Uusi autopesu Kellomäessä
14
3609
Vastaukset
- gert2323r
Minkäs hintainen se sitten on?
- igggffffrr
Jäsenyys 24-49e/kk. Autopesu.net
- Mesemän
7krt/ kk voi pestä jos ottaa jäsenyyden
- PaskanenRellu
Ok, tuota tietoa muuten yritin etsiä noiden sivuilta, ilmeisesti aika hyvin piilotettu tai sitten olen huono etsimään. Harva varmaan noinkaan usein autoaan pesisi, ehkä taksikuskit. Saakohan ammattiautoilijat liittyä jäseneksi? Jos saa niin taitaa kaikki taksit liittyä.
- Mesemän
Sopimusehdoista löytyi,irtisanomisen peruste jos pesee yli 7krt.
- dgdgde4tre
Kuinkahan nopea pesu on. Tuleeko 4-5 autosta jo tunnin jono niinkuin cittarin pesupaikassa.
- Skoda-2016
Hiljaista näyttää vielä ainakin olevan. Vaikea sanoa onko Kouvolalaiset tai yleensäkin suomalaiset valmiita tuollaiseen jäsenyysmalliin, vuositasolla hinta kuitenkin aika tyyris ja harvempi taitaa autoaan ihan viikottain pesettää. Citymarketista saa aika usein vastaavaan 24/7 pesuriin kympin pesuja, noita ainakin itse aina osta useamman kortille. Ongelmana tuossa citymarketin koneessa tosiaan se että siihen välillä aika pitkä jono sopivalla pesukelillä, mutta oman työn takia pääsen usein pesettämään auton yöaikaan jolloin ei muita jonossa.
Hyvä juttu tietenkin kun palveluntarjonta lisääntyy, ja toivotaan että tämä uusikin tulija alkaa vähän kilpailemaan myös kertapesujen hinnalla. - Käsipesu
Tuli näköjään tämän firman mainos postilaatikkoon. Yksittäiset pesut ainakin sen verran kalliita että jatkan citymarketin pesurin käyttöä, tuolla kun saa aika useasti ladattua kympin pesuja kortille. Tuollainen kuukausijäsenyys taas aika epärealistinen vaihtoehto suurimmalle osalle kuluttajista, ammattiautoilijat tuohon saattaa liittyä, kuten myös ostaa niitä 200 pesun paketteja mitä on tarjolla.
- Hinnat.alas
Päivittäin ajelen tuosta ohi useita kertoja, enkä ole vielä ensimäistäkään autoa pesussa nähnyt, eli ei ainakaan mikään ruuhkainen mesta vielä ole. Noilla hinnoilla tuskin tulee olemaankaan.
- Anonyymi
Vanhan Citymarketin pihassa oleva plussapesu on paras paikka. Siinä pesee nopea kaveri eurolla auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan Citymarketin pihassa oleva plussapesu on paras paikka. Siinä pesee nopea kaveri eurolla auton.
Jaa? Minä käytän vettä ja harjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Minä käytän vettä ja harjaa.
Tosi nuuka ottaa kanisterissa omat pesuvedet mukaan👌
- PääsinOnneksiPois
Kouvola on kuollut kylä.
- Anonyymi
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559