Ottaisinko rääkätyn...

KusipäisetHirvestäjät

karjalankarhukoiran häkistä vapauteen vai odotanko että vajokki hirvestäjä päästää sen puremaan minua omalla tontilla?

9

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raukka-metsästäjät

      Olet oikeassa, koira haluaa aina nukkua ihmisen vieressä eikä pihalla omassa kopissa.

      Metsästäjä tykkää kamalasti, jos lupaat laajentaa sitä hirvikoiran koppia ja tuoda sinne oman sänkysi. Nukut sitten hirvikoiran kanssa yöt onnellisena rapsuttamalla välillä koiraa.

      Noi muutkin koirat jotka eivät saa nukkua ihmisen kanssa sisällä pitäis lailla kieltää pitämästä.

      Kehitellää näitä ajatuksia valmiiksi noita lainsäätäjiä varten. Koiran hajuaistikin kärsii siitä, jos joutuu aina olemaan pihalla kylmässä ja vetoisessa häkissä.

    • Karjiskaunis

      Sinulla ei ole oikeutta ottaa vieraalta luvatta yhtään mitään.Et kysy lupa,jos jotain haluat.Muuten se on varastamista,ja juttu teostasi muistetaan.
      Jos irtokoira on riesa,aitaa alueesi.Ilmat kylmenee,tuskin todellista haittaa edes on,et itse ulkona kokoajan ole.
      Karhukoira ilmoittaa liikkujista,ja tuo niin turvaa naapurustossa.Lehtikään ei puusta putoa,niin etteikö karjis sitä huomaisi.Ihania halimussukoita,kunhan on väleissä omistajansa kanssa.Vahtikoirana ovat tosi hyviä.

    • natsit

      JOO.oon noita HÄKKIKOIRIA.joit pidetään muka eläinrakkautta?ei lenkitetä.tehään kopit LÄMPIMÄT.muutama neliö aitaa.ei lenkitetä.ON OIVA TALONVAHTI.jos KOIRALTA kysyt .onko onnellinen.EN USKO?ja sit jahtiin. varmaan puree kuka kohalle sattuu.PURISIN MINÄKIN.moista hirveetä kohtaloo ei ollu ku natsien vankileireillä.

      • kysyn-vaankin

        Mitä tykkäät lehmistä, lampaista, hevosista?


      • Anonyymi

        Tullaiset koinomistajat joutaisivat itse vankilaan, jossa olisi Hitlerin aikaiset keskitysleirintapaiset olot ja rangaistus vielä kaksinkertaisena.


    • Asiasta_ahdistunut

      Olen nyt pohjanmaalla katsellut tätä koiranpitoa, erityisesti erään monilapsisen uskonlahkon edustajien.. voin sanoa, etten ikinä myisi koiraa noille. Koirille ei anneta mitään arvoa ja aina voi ostaa uuden, jos se jää auton alle tai putoaa jäihin. Kovasti puhutaan siitä, että ajat obat muuttuneet ja nykyajan metsästäjät pitävät huolta koiristaan , mutta se ei ole totta. Nuo uskonveljet ovat nuoria mutta en ole ikinä nähnyt niiden taluttavan koiriaan tai muutenkaan niiden kanssa aikaa viettävän. Lapsia kyllä tehdään ja niille opetetaan samat kauheat arvot.Olen kuullut lappalaisten lestadiolaisten olevan samanlaisia. Eli jos sinulla on pentuja tai aikuinen koira myynnissä niin ÄLÄ myy sitä lastadiolaiselle sillä niistä ei YKSIKÄÄN kohtele koiraa niin kuin kuuluu.

      • Lahkovajokit

        Viisasta puhetta.Lestalle ei pidä myydä mitään eikä heiltä varsinkaan ostaa mitään.


      • ukko-ulos

        Hoh-hoi-jaa.. Minun Karjalankarhukoirani nuorempana halusi aina nukkua ulkona. Sitten Vanhana ukkona hän jäi aika useasti sisälle yöksi. Nääs.. kun tuota valinnan varaa on :)


      • Anonyymi

        En myy Pohjanmaalle yhtään pentuani, Tämä oli selvää jo ennen varoitustasi. En myy myöskään pentujani metsästäjille. Liian raakaa porukkaa. osallistuvat eläinrääkkäyksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe