Ottaisinko rääkätyn...

KusipäisetHirvestäjät

karjalankarhukoiran häkistä vapauteen vai odotanko että vajokki hirvestäjä päästää sen puremaan minua omalla tontilla?

9

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raukka-metsästäjät

Olet oikeassa, koira haluaa aina nukkua ihmisen vieressä eikä pihalla omassa kopissa.

Metsästäjä tykkää kamalasti, jos lupaat laajentaa sitä hirvikoiran koppia ja tuoda sinne oman sänkysi. Nukut sitten hirvikoiran kanssa yöt onnellisena rapsuttamalla välillä koiraa.

Noi muutkin koirat jotka eivät saa nukkua ihmisen kanssa sisällä pitäis lailla kieltää pitämästä.

Kehitellää näitä ajatuksia valmiiksi noita lainsäätäjiä varten. Koiran hajuaistikin kärsii siitä, jos joutuu aina olemaan pihalla kylmässä ja vetoisessa häkissä.

• Karjiskaunis

Sinulla ei ole oikeutta ottaa vieraalta luvatta yhtään mitään.Et kysy lupa,jos jotain haluat.Muuten se on varastamista,ja juttu teostasi muistetaan.
      Jos irtokoira on riesa,aitaa alueesi.Ilmat kylmenee,tuskin todellista haittaa edes on,et itse ulkona kokoajan ole.
      Karhukoira ilmoittaa liikkujista,ja tuo niin turvaa naapurustossa.Lehtikään ei puusta putoa,niin etteikö karjis sitä huomaisi.Ihania halimussukoita,kunhan on väleissä omistajansa kanssa.Vahtikoirana ovat tosi hyviä.

• natsit

JOO.oon noita HÄKKIKOIRIA.joit pidetään muka eläinrakkautta?ei lenkitetä.tehään kopit LÄMPIMÄT.muutama neliö aitaa.ei lenkitetä.ON OIVA TALONVAHTI.jos KOIRALTA kysyt .onko onnellinen.EN USKO?ja sit jahtiin. varmaan puree kuka kohalle sattuu.PURISIN MINÄKIN.moista hirveetä kohtaloo ei ollu ku natsien vankileireillä.

• kysyn-vaankin

Mitä tykkäät lehmistä, lampaista, hevosista?

• Anonyymi

Tullaiset koinomistajat joutaisivat itse vankilaan, jossa olisi Hitlerin aikaiset keskitysleirintapaiset olot ja rangaistus vielä kaksinkertaisena.

• Asiasta_ahdistunut

Olen nyt pohjanmaalla katsellut tätä koiranpitoa, erityisesti erään monilapsisen uskonlahkon edustajien.. voin sanoa, etten ikinä myisi koiraa noille. Koirille ei anneta mitään arvoa ja aina voi ostaa uuden, jos se jää auton alle tai putoaa jäihin. Kovasti puhutaan siitä, että ajat obat muuttuneet ja nykyajan metsästäjät pitävät huolta koiristaan , mutta se ei ole totta. Nuo uskonveljet ovat nuoria mutta en ole ikinä nähnyt niiden taluttavan koiriaan tai muutenkaan niiden kanssa aikaa viettävän. Lapsia kyllä tehdään ja niille opetetaan samat kauheat arvot.Olen kuullut lappalaisten lestadiolaisten olevan samanlaisia. Eli jos sinulla on pentuja tai aikuinen koira myynnissä niin ÄLÄ myy sitä lastadiolaiselle sillä niistä ei YKSIKÄÄN kohtele koiraa niin kuin kuuluu.

• Lahkovajokit

Viisasta puhetta.Lestalle ei pidä myydä mitään eikä heiltä varsinkaan ostaa mitään.

• ukko-ulos

Hoh-hoi-jaa.. Minun Karjalankarhukoirani nuorempana halusi aina nukkua ulkona. Sitten Vanhana ukkona hän jäi aika useasti sisälle yöksi. Nääs.. kun tuota valinnan varaa on :)

• Anonyymi

En myy Pohjanmaalle yhtään pentuani, Tämä oli selvää jo ennen varoitustasi. En myy myöskään pentujani metsästäjille. Liian raakaa porukkaa. osallistuvat eläinrääkkäyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      71
      2762
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2318
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2168
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2065
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1474
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1429
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1142
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1060
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1057
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1013
    Aihe