Laihian tiejärjestelyt vaikuttaa evolutioon.

kauheeta

Asemanseutu niin vaikean takana, että väestö ei enää sekaannu vaan siellä muodostuu oma erillinen väestöryhmä.

Muualta laihialaisia ei sinne enää tule kukaan, korkeintaan eksyy. Noon ollu tähänkinasti vähintään omituisia ja nyt se kehitys kiihtyy. Kirstan kautta menevät Vaasan perämettille ja saavat vaikutteita.

Odottakaa ny jokunen vuosi niin saa mennä sinne hulikupterilla ja saa helposti harjanvarren jatketta navan alueelle.

12

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garyvoncoopper

      asemalle muodostuu ihan oma rotu,jotain mettäpöyröön ja ajokoiran sekoitusta muistuttava ikiliikkuja joka kulkee vain öisin.

    • aseman_ohittaminen

      Onneksi sen aseman risteyksen voi sujuvasti ohittaa Ylistarosta päin tullessa ja ajaa suoraan suuntaan Tampere niin ollaan het Laihian keskustasssa

    • hype

      On siinä ties sekin etu, että vaasalaisia ei tartte katsella kulttuurikunnassa, kun ne pääsevät ohjatusti Seinäjoen kautta Hesaan.

      • kyllä.pitää-kattella

        Ei se kolmostie mihinkään käänny se on siinä mihinä se on aina ollut niinku tatti


    • sundmann

      kumminkin kolmostie suoraa on lyhyempi

    • PeruutusPersus

      Perkele ! Exyin Laihialla ! Alko oli siirretty, suunnistus ei toiminut.... helvata kunnan tiepässit korotuksunein !! ;))

      • nähdä-maailmaa

        Kannattaa nähdä maailmaa Fladan esson tuolla puolen


    • sundmann

      ei laihalla oo mitää nähtävää...no routesta saa pilhaa viikonloppusin kun nuukat miehet ei malta käyttää vehjettä..

      • TahallistaPimitystä

        Mistä mennään Seinäjoelle Laihian keskustasta ?
        Ei mitään opasteita oikeilla paikoillaan.
        Taas hurrit widduilevat


      • ajat.vaasaan
        TahallistaPimitystä kirjoitti:

        Mistä mennään Seinäjoelle Laihian keskustasta ?
        Ei mitään opasteita oikeilla paikoillaan.
        Taas hurrit widduilevat

        Seinäjojelle pääsee kun lähtee ajamaan Vaasan suuntaan aivan loogista


      • Rakentaminen.kesken
        ajat.vaasaan kirjoitti:

        Seinäjojelle pääsee kun lähtee ajamaan Vaasan suuntaan aivan loogista

        Sehän ei ole vielä läheskään valmis vaan se rakentaminen jatkuu edelleen


    • hyvä-hyvä

      Mä oon ajellut näitä uusia tiejärjestelyjä Laihian kohdas ja sanon painavasti, että on ne mahtavasti toteutettu.

      Pitää olla melko pimee tyyppi joka ajaa kolarin nykyisin. Jokainen isä ja äiskä joka säilyy lapsille ehjänä on aina iso voitto yhteiskunnalle ja niille lapsille.

      Liikennekuolemat on aina järkky juttu ja kunhan se sattuu nuorelle ihmiselle on jokainen euro tarpeen niiden torjumiseksi. Taannoin oli satoja kuoleman tapauksia enemmän, kuin nyt eikä sitä aikaa tule ikävä vaikka sai ajaa sen mitä autosta lähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe