Meillä saa olla terroristijärjestö nimeltään AY-yhdistys, jonka jäsenmaksut ovat verotuksessa vähennyskelpoisia ja se saa vapaasti terrorisoida yhteiskuntaa ja sen laillista yhteiskuntajärjestystä vastaan. Miksi mennä eduskuntavaaleissa äänestämään, koska joku yhdistys voi kapinoida vapaasti sen päätösvaltaa vastaan.
Suomen taloudessa jo menee joidenkin mielestä liian hyvin ja pitää heittää kapuloita rattaisiin. Ei kukaan työnantaja palkkaa hyvää työntekijää vain siitä ilosta että voisi sen erottaa. Pitää olla hyvä syy erottamiseen edelleenkin.
Suomi on ihme maa
7
176
Vastaukset
- Ayskäri
No hyvä että vtuttaa se on sulle ihan oikein.
- gggrett
SAK:ko Suomessa sanoo viimeisen sanan ?
- saikulle
sekös se löhöilijää vit.....ku sohvalta töihin.veromarkkoja nyt vaan tienaamaan et pääset SAIKULLE.omiasha syöt.kuulin juuri.
- Joh1334
No ei kai, kun hän erottuu edukseen. Hups, älämölö.
- Urtokenkä
Sipilä terrorisoi koko yrittäjä kuntaa , yrittää sada kaikki yritykset omalle lahkolleen,
Tekee hallaa sekaantumalla joka soppaan......- 12345654321
Älä viitsi liioitella. Etkö huomannut että Sipilän solvaaminen on JO ylittänyt sopivuuden ja kohtuuden rajat?
- Uusjärjestys
Sipilä jättää syvän vanhan ,
Terrorisoimaan maata ja tuomalla niitä vielä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868089
- 896178
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556158Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344661- 363214
- 483206
- 422743
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412695- 402630
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo522214