Hei totisina totta, kun päivä tehnyt töitä ja huolehtinut pihan ja siivonnut ja menin kylälle, niin tullin ihmisiä oli siellä autolla ja sauin vilkasemaan niitä, niin jopa oli ensin tietty merkki, etä mennäänkö nuin juorujen perässä. Minua saattaa kyllä kattoa en haise viinalle ja liikakiloja ei ole ja juoksen ja hiihdän edelleen ja toinen nousi autostya ja kieli pitkä'llä mulkasi. On tuo järkyttävää..täällä yksinäinen nainen saa kulkea rauhassa ja eikö nuiden pitäisi vahata huumeiden kuljettajia ja niitä nuuskaajia joo ja mie olen kulemma läpitten kimpussa että jopa selviää. Sotin kyllä 112 ja kertoivat, että jos jotakin tapahtuu, niin soita poliisille. Tykkäävät vissiin venäläisistä ilotytöistä..jos mainostavat sitä! suomessa on oikeus ja ihmisoikuksiin kuuluu, että saa mennä ja tulle niinkuin haluaa ja harrasta mitä haluaa ja kaikkilla oikeus mennä eteenpäin ja solmia ihmissuhteita ja tietää mikä itselle sopii ja mikä ei sovi. Että juopot ja hörhöt kuuluvat nuiden valvontaan! Olen kyllä ollut Hesassakin pääkallopaikalla ja kohtelu on ollut hyvää! Myös Oulussa kiva asioida, kun siellä on yrittäjähenki
Oliko omissa taskuissa huumeet
marionetti
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2991335Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3925- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888