Onko sairasta?

Tätinionfantasiani

Mulla on melko villitkin seksifantasiat omasta tädistäni. Lähinnä että panisin sitä yksin tai frendien kanssa. Se on vähän yli 50-vee sellai pyöreeperseinen ja lyhyt, törkeen kiihottava mun mielestä. En kyl varmaan koskaan panis sukulaisen kanssa oikeasti, oon nauttinut näkymistä esim. ku se on möksällä uikkarit päällä. Persettä oon kerran puristanut kun oli tilaisuus, ei ainakaa ollu kovin järkyttyneen olonen eikä välit menny.

14

675

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gkgifidlsöa

No huh, aika sairasta........

• Kyllä täti on laillista lihaa. Serkkujen väliset liitot on pienillä paikkakunnilla yleisiä.

• Vaiettäyleistä

Varmaan jossain Vihdissä

• No ei oo sairasta! Tai siis...ei mun mielestä ainakaan.
      Mun mies fantasioi anopistaan ja ite oon käynyt varmaan puoli sukua läpi, yhdessä ja erikseen. Parhaita, näin naisenakin, on just tollaset rehevät täti ihmiset :)
      Ja kyllä mun mielestä fantasioita saa tuoda myös todellisuuteen, just vaikka vähän persettä puristamalla. Varovasti ja kohtuudella :)

• Ei tuo mitenkään sairasta ole. Tiedän muutaman miehen joita sisko tai äiti auttaa puutteessa.
      Annat tädille pikku vinkkiä. Jos on halukas niin osoittaa sen kyllä. Taitaa jo olla huomannut kiinnostuksesi ja odottaa milloin toimit.

• Tätinionfantasiani

Olen yrittänytkin antaa, silmäpeliä. En tiedä milloin toimia, jos aika on väärä ja ryssin sen niin voi häpeää. Vaikka varmasti tietää kiinnostuksen.

Mitä oot mieltä tosta että haluisin naida sitä kaverin kanssa?

• Moni nainen ainakin fantasioi kahdesta miehestä yhtäaikaa. Ehkei sinun ainakaan alkuun kannata kaveria mukaan ottaa. Muutaman kerran ensin yksin ja vihjaat tädille kaverista.
        Hakeudu tilanteeseen että olet kahden tädin kanssa. Sitten vaan liki ja kiinni.

• Tätinionfantasiani

Täytyy ruveta odottelemaan sopivaa hetkeä

• HaluanKuulla

Siis kävit yhtymässä tätiisi??

• Tätinionfantasiani

Niin. Pyysin käymään luonani "kahvilla". Otin asian puheeksi ja sanoikin että ounasteli tällaista. Sain sit hoidella sen olohuoneen sohvalla molempiin reikiin ja tulla sisään. Aika kinkya, but worth it

• Tätinionfantasiani

Ja tänään käytiin kaverin kans. Oli kyllä yllättynyt nainen kun avasi oven, sovittii eka että meen yksin, mut lopulta oikein tyytyväinen. Itse oikeastaan vaa seurasin enimmäkseen kun frendi nussi tätini puhki. Se kun on vähän sellanen rajumman puoleinen, siks sen mukaan otinkin. Sai täti kyytiä.

• Yökyöpä

Tuttu kaveri pani silloisen eukkonsa kahta siskoa ja vieläpä anoppia ja juttu on tosi.

• Khfwqfcbn

Kaikki sai suureen tarpeeseensa

• Mjaahasjaahas

Mä voin tulla painamaan tätiäsi pakoputkeen jos ite et uskalla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3191
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      51
      2610
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      58
      1490
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      341
      1217
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      43
      1151
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      931
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      921
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      750
    9. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      718
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      718
    Aihe