Onko sairasta?

Tätinionfantasiani

Mulla on melko villitkin seksifantasiat omasta tädistäni. Lähinnä että panisin sitä yksin tai frendien kanssa. Se on vähän yli 50-vee sellai pyöreeperseinen ja lyhyt, törkeen kiihottava mun mielestä. En kyl varmaan koskaan panis sukulaisen kanssa oikeasti, oon nauttinut näkymistä esim. ku se on möksällä uikkarit päällä. Persettä oon kerran puristanut kun oli tilaisuus, ei ainakaa ollu kovin järkyttyneen olonen eikä välit menny.

14

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gkgifidlsöa

No huh, aika sairasta........

• Kyllä täti on laillista lihaa. Serkkujen väliset liitot on pienillä paikkakunnilla yleisiä.

• Vaiettäyleistä

Varmaan jossain Vihdissä

• No ei oo sairasta! Tai siis...ei mun mielestä ainakaan.
      Mun mies fantasioi anopistaan ja ite oon käynyt varmaan puoli sukua läpi, yhdessä ja erikseen. Parhaita, näin naisenakin, on just tollaset rehevät täti ihmiset :)
      Ja kyllä mun mielestä fantasioita saa tuoda myös todellisuuteen, just vaikka vähän persettä puristamalla. Varovasti ja kohtuudella :)

• Ei tuo mitenkään sairasta ole. Tiedän muutaman miehen joita sisko tai äiti auttaa puutteessa.
      Annat tädille pikku vinkkiä. Jos on halukas niin osoittaa sen kyllä. Taitaa jo olla huomannut kiinnostuksesi ja odottaa milloin toimit.

• Tätinionfantasiani

Olen yrittänytkin antaa, silmäpeliä. En tiedä milloin toimia, jos aika on väärä ja ryssin sen niin voi häpeää. Vaikka varmasti tietää kiinnostuksen.

Mitä oot mieltä tosta että haluisin naida sitä kaverin kanssa?

• Moni nainen ainakin fantasioi kahdesta miehestä yhtäaikaa. Ehkei sinun ainakaan alkuun kannata kaveria mukaan ottaa. Muutaman kerran ensin yksin ja vihjaat tädille kaverista.
        Hakeudu tilanteeseen että olet kahden tädin kanssa. Sitten vaan liki ja kiinni.

• Tätinionfantasiani

Täytyy ruveta odottelemaan sopivaa hetkeä

• HaluanKuulla

Siis kävit yhtymässä tätiisi??

• Tätinionfantasiani

Niin. Pyysin käymään luonani "kahvilla". Otin asian puheeksi ja sanoikin että ounasteli tällaista. Sain sit hoidella sen olohuoneen sohvalla molempiin reikiin ja tulla sisään. Aika kinkya, but worth it

• Tätinionfantasiani

Ja tänään käytiin kaverin kans. Oli kyllä yllättynyt nainen kun avasi oven, sovittii eka että meen yksin, mut lopulta oikein tyytyväinen. Itse oikeastaan vaa seurasin enimmäkseen kun frendi nussi tätini puhki. Se kun on vähän sellanen rajumman puoleinen, siks sen mukaan otinkin. Sai täti kyytiä.

• Yökyöpä

Tuttu kaveri pani silloisen eukkonsa kahta siskoa ja vieläpä anoppia ja juttu on tosi.

• Khfwqfcbn

Kaikki sai suureen tarpeeseensa

• Mjaahasjaahas

Mä voin tulla painamaan tätiäsi pakoputkeen jos ite et uskalla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      38
      4143
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      251
      3467
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      257
      3254
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      268
      2511
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1809
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      131
      1735
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      248
      1523
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1315
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1115
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1099
    Aihe