Tätini mökillä

Whatjusthappened

Tarina on täysin totta ja tapahtu kesällä:
Olin kaverin kanssa (Anssi) mökillä Päijänteellä kun tätini tuli yllättäen sinne. Se on n.50- vuotias, vähän pyöree mut ihan soiva peli. Oon ite 20. Mulla oli sillon paljon seksifantasioita siihen naiseen liittyen ja ajattelin joskus jopa seksiä hänen kanssaan. Se oli lähös jo pois mut sain sen puhuttua jäämään vähäksi aikaa, yks syy ympäri puhumiseen oli kun kävi mielessä, että nussitaan sitä kaverin kanssa. Olisitte nähny frendin ilmeen kun mun täti tuli rantaan uimapuku päällä ottamaan aurinkoa.
Koska oltiin otettu kaljaa jonku verran mukaan niin tarjottiin tottakai mun kummitädillekin, alkuun se sano että pitää ajaa vielä kotiin takasin. Mutta muutamien kaljojen jälkeen päätti jäädä yöks, meillä on kaks rakennusta jossa voi yöpyä. Jossain vaiheessa iltaa frendini kehui tätini ulkonäköä, olin aika otettu.
Tätini alkoi illan mittaan olla melko huppelissa ja tarjouduin saattamaan hänet petiin. Muistan, kun matkalla mökille teki sikana mieli puristella pakaroita mutten kehdannut. Tätini kehui kovasti kuinka komea ja mukava mies Anssi oli. Vähän sen jälkeen kun olin auttanut tätini mökkiin, menin ite nukkumaan toiseen mökkiin, Anssi jäi vielä ulos juomaan loput kaljansa. Jossain välissä piti herätä kuselle ja kun menin ulos nii näky oli seuraava: täti olikin herännyt ja mennyt takas rantaan Anssin seuraks ja nyt ne suutelivat siellä. Anssin kädet hivelivät tätini pakaroita, toinen käsi pikkuhousun alla.
Mua vitutti ja samalla kiihotti katella niitä kahta. Nukkumisesta ei tullu mitään kun aattelin niitä kahta. En tiiä kauan niillä meni siellä mut jossain vaiheessa ne tuli samaan mökkiin kuin mä ja siihen huoneeseen missä Anssi nukku. Loppuyö meni kuunnellessa kun Anssi köyri tätiäni. Lopulta oli pakko käydä kurkkaamassa ja näin kun tätini makas mahallaan sängyllä ja Anssi paino perseeseen.
Vitutti kuunnella kotimatkalla ku Anssi puhu yöstään, mut ollaan edelleen kavereita.
Uskokaa tai älkää mut tää kaikki on totta.

4

15026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TätiMiesAnssi

      Vitun Anssi!

      • Vituttikatella

        Olin kaverin kanssa (Anssi) mökillä Päijänteellä kun vitutti. Koska oltiin otettu kaljaa jonku verran mukaan niin vitutti. Nukkumisesta ei tullu mitään kun vitutti. Tätini alkoi illan mittaan olla sikana huppelissa ja tarjouduin juomaan loput. Mua Anssi paino perseeseen. Lopulta teki mieli puristella Anssin pakaroita. Tätini oli mennyt kuselle petiin. Mua vitutti. Loppuyö meni mahallaan sängyllä, Anssi köyri ja sain kauan seksiä perseeseen.


      • Jbfttssdeancain
        Vituttikatella kirjoitti:

        Olin kaverin kanssa (Anssi) mökillä Päijänteellä kun vitutti. Koska oltiin otettu kaljaa jonku verran mukaan niin vitutti. Nukkumisesta ei tullu mitään kun vitutti. Tätini alkoi illan mittaan olla sikana huppelissa ja tarjouduin juomaan loput. Mua Anssi paino perseeseen. Lopulta teki mieli puristella Anssin pakaroita. Tätini oli mennyt kuselle petiin. Mua vitutti. Loppuyö meni mahallaan sängyllä, Anssi köyri ja sain kauan seksiä perseeseen.

        Ai vittu!! Nauran maha kippurassa


    • Whatjusthappened2

      Eniten syletti (ja kiihotti) se ku frendi kerto nii yksityiskohtaisesti tätini höyläämisestä, kuinka oli nainut joka reikää monessa asennossa ja laukeillut sisään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe