Noloja tekoja humalassa

itkupilli18

Mitä noloja tekoja olette tehneet humalassa? Itse joskus olen sortunut esittämään olevani todellista humalaa huonommassa kunnossa, joka sitten aamulla hävetrtää (vaikka muut eivät välttämättä sitä olisi edes huomannut). Viimeksi kävi ehkä pahiten, sillä joku huitaisi minua vahingossa ja kaaduin. Aloin sitten itkemään hysteerisesti että se koski ja joku käy minuun käsiksi. Lisäksi siinä vieressä oli minun deittini. Ollaan vasta pari kertaa nähny ja olin kuvitellu että meistä voisi tulla jotain. Nyt tuntuu, että olen mokannut pahasti. Miertin, mitä hän mahtaa ajatella minusta, "tuollainenko hän on humalassa" jne jne. Voi voi, häpeä on suuri. Keventäkää oloani, ja kertokaa omia kokemuksia ja kuinka niitä häpeätte!

14

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjosen_poika

      En ole tehnyt viime aikoina noloja tekoja mutta tänään olut maistuu!!

    • Pro-juoppo

      Krapulakaljaa ostaessa olen kassajonossa päästänyt savet housuihin. Siitä viisastuneena pidän kotona aina riittävästi juomia, ettei krapulapäissä tarvi lähteä mihinkään.

      Nyt pienet yömyssyt ja sitten yöpuulle.

      • olettositaitava

        Kylpylöissä annetaan savihoitoja.
        Ne ovat aika kallita!
        Sinä hoidit itsesi savella humalassa ja ilmaiseksi!


    • Palstan_pitkämuisti

      Ei Tissu teeskentele, vaikka jälkeenpäin aina väittääkin olevansa kovempi jätkä kuin onkaan. Kerran sillä tuli naapurinsa kanssa joku halkokiista pihan grillauspaikalla, jolloin naapuri löi sitä rintakehään. Tissu sai paniikkikohtauksen ja lähti ajamaan päivystykseen aivan kauhuissaan. Piti kokoajan meitä tilantasalla.

      Tissu luuli, että kuolee siihen tuuppaukseen, josta joku muu olisi vain suuttunut ja lyönyt takaisin.

      • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

        Miksi olet Tissulle niin katkera, vaikka tyypistä, jonka se yllytti ovellesi pahoinpitelemään sua, tuli sun paras ei-sukulainen kaverisi, jonka kanssa saunotkin säännöllisesti joka viikko? Miksei vain anneta vanhojen asioiden olla ja keskitytä tulevaisuuteen? Itsekin puhut jatkuvasti rakentavasta keskustelusta.,.


    • Asdfh4523

      Khusin Maikkulan apteekin lattialle kritiikkinsä siitä, että ei saa katseilta bentsoja. Aamulla putkassa hävetti.

      • Palstan_pitkämuisti

        Jos luovut Kylmiksenä esiintymisestä, Kylmis jättää Tissun kovakouraisen, analyyttisen arvostelun aikojen alusta tähän päivään kokonaan. Deal?


      • Asdfh4523
        Palstan_pitkämuisti kirjoitti:

        Jos luovut Kylmiksenä esiintymisestä, Kylmis jättää Tissun kovakouraisen, analyyttisen arvostelun aikojen alusta tähän päivään kokonaan. Deal?

        En ole kylmis, en ole tissu. Tosin nautin siitä että minua luullaan jommaksi kummaksi.

        En voi mitään sille, että kylmiksen tempaukset inspiroivat minuakin.


    • tyhmämikätyhmä

      En tiiä nolosta mut ainakin tosi tyhmän jutun, lähin ajamaan. Ja nuorena tuli kännissä ideoita mm mennä ajamaan jonku tuntemattoman mopolla kortitta ja humalassa onneksi kaveri esti teon ja onhan tuota kieritty lumikinosta alas ja huh huh :D en oo henkisesti tasapainossa ollu ikinä

    • Vesilinjallapysytään

      Kännipsykoosissa on tullu tehtyä vaikka mitä kummallista. Noloja juttuja on niin monta, että vaikea löytää mitään yhtä yli muiden. Onhan sitä tullu sanottua vaikka mitä ja sammuttua alasti mihin sattuun, mutta ei mitään noloudessaan ylitsepääsemätöntä tai anteeksiantamatonta ole tullut tehtyä. Eipä ole tullu naistenkaan kanssa vielä pahasti mokailtua. Kännipanolapsi ois nolo homma. Ehkä.

      • Kylmät_kädet__

        Minä olen tosi nuoren ex-pariskunnan kännipanolapsi. Onko sinulla jotain meikäläisiä vastaan?


      • Vesilinjallaedelleen
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Minä olen tosi nuoren ex-pariskunnan kännipanolapsi. Onko sinulla jotain meikäläisiä vastaan?

        Ei ole lapsia vastaan mitään. Lapsensaaminen/hankinta on kuitenkin todella iso muutos, joka pitäisi suunnitella tarkasti harkiten ja sen hetkinen elämäntilanne huomioon ottaen. Se on hyvä asia lapsenkin kannalta.


    • kjnbbb

      Sonnin henkilökunnan pikkujoulussa kuusen alle, kun luulin olevani metsässä.

    • Asdfh4523

      Luulin lääkäreitä natseiksi mutta kun pakotettiin käymään antoi bentsoreseptin ja rintataskuun 20 euroa kaljarahaa. Lääkärit on hyviä tyyppejä, nyt on juhlaa kun napit huulessa ja pirkkaolut kädessä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe