Ennustamisesta tarinoita

Tuutikkinen

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma_kokemukseni

Ei ole yksikään ennustaja, tai selvänäkijäksi itseään väittävä nähnyt, eikä tiennyt yhtään oikein minun kohdallani.

Menetin aika tavalla rahaa. Jotain pari tonnia euroa.
      Arvatkaapa vain, että harmittaako.
      Ei olisi pitänyt koskaan soittaa heille.
      Koska niitä rahoja en tule koskaan saamaan takaisin,
      ei vaikka ne olivatkin petoksella huijattuja.
      Paljon luvattiin ja mainostettiin kyseistä firmaa joskus takavuosina alan henkisissä lehdissä. Täyttä valhetta ja puijausta koko homma.

Hukkaan meni ne rahat. Ja huijariyritysten ja niissä toimivien tilipussiin.
      Nekin rahat, jotka menivät kalliisiin puhelinsoittoihin, olisi voinut käyttää johonkin tähdellisempään, kuten ruokaan, laskujen maksamiseen etc.

• Oikeitanäkijöitäon

Oikeat näkijät löytyy usein puskaradion kautta ei mainostaen.

• Base537

90-luvun lopuula eräs oululainen vanha papparainen sanoi tuntemalleni henkilölle, että "näin paljon tein tänäänkin rahaa puhumalla pas*aa" ja heilutteli setelinippua. Hän oli ns. puhelinennustaja siihen aikaan.

Uskomus voi olla aivan puuta heinääkin, eikä siinäkään mitään, mutta se voi viedä rahat, jotka olisi voinut käyttää paremmin, niin että siitä olisi ollut jotain todellistakin seurauksellista hyvää vointia ja elämän paranemista, eikä vain "ennustajan" tilille siirtynyttä verotonta tuloa tyhjän latelemisesta.

Parempia vaihtoehtoja löytyy kuin ennustaja. Jos ei itse elämässään tee mitään eikä pyri mihinkään eikä työskentele haluamaansa tavoitetta kohti, niin ei silloin ole mitään ennustettavaakaan, koska mitään ei tule tapahtumaan, koska et mitään teekään.

Sama asia kuin istuisi järvellä veneessä ja soittaisi ennustajalle että milloin pääsen rantaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      870
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe