Niinhän se on että hyvää tekisi

Pimssukka

🍆pimssussa ja 🍌suussa.👩

17

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on toi ulosanti jotenkin suoraviivaistunut:)

      • Pimssukka

        Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩


      • Pimssukka kirjoitti:

        Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩

        Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD


      • Pimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD

        En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩


      • Pimssukka kirjoitti:

        En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩

        Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd


      • Pimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd

        Kurttua ja käyräkäppyrää. Uhhuh! Tulee mieleeni eiliset uunilenkkini.👩


      • Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D


      • Pimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D

        Olet mitä syöt. Varo vaan kuule.🐽


      • Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D


      • Pikku_A_niinkuinArmi
        Iso_D kirjoitti:

        Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D

        Eipä ole tuttu tuo T.H. Mutta tajusin tarkoituksesi 👩


      • Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)


      • Pimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)

        Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩


      • Pimssukka kirjoitti:

        Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩

        Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)


      • pippuripimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)

        No jospa mä sulle pippurit näytän 🔥⚡️💥☄🌪🌬💨👩


      • :D Tiedät osoitteen, jos et niin säästä pippurisi jollekin muulle :)


      • tippuripimssukka
        Iso_D kirjoitti:

        :D Tiedät osoitteen, jos et niin säästä pippurisi jollekin muulle :)

        Tippurit säästän sulle.👩


      • tippuripimssukka kirjoitti:

        Tippurit säästän sulle.👩

        Sä oot aina niin myöhässä, muruXD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe