🍆pimssussa ja 🍌suussa.👩
Niinhän se on että hyvää tekisi
17
307
Vastaukset
Sulla on toi ulosanti jotenkin suoraviivaistunut:)
- Pimssukka
Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩
Pimssukka kirjoitti:
Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩
Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD
En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩
Pimssukka kirjoitti:
En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩
Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd
Kurttua ja käyräkäppyrää. Uhhuh! Tulee mieleeni eiliset uunilenkkini.👩
Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D
Olet mitä syöt. Varo vaan kuule.🐽
Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D
- Pikku_A_niinkuinArmi
Iso_D kirjoitti:
Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D
Eipä ole tuttu tuo T.H. Mutta tajusin tarkoituksesi 👩
Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)
Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩
Pimssukka kirjoitti:
Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩
Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)
- pippuripimssukka
Iso_D kirjoitti:
Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)
No jospa mä sulle pippurit näytän 🔥⚡️💥☄🌪🌬💨👩
- tippuripimssukka
Iso_D kirjoitti:
:D Tiedät osoitteen, jos et niin säästä pippurisi jollekin muulle :)
Tippurit säästän sulle.👩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126