🍆pimssussa ja 🍌suussa.👩
Niinhän se on että hyvää tekisi
17
325
Vastaukset
Sulla on toi ulosanti jotenkin suoraviivaistunut:)
- Pimssukka
Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩
Pimssukka kirjoitti:
Mitään ei saa, jos ei suoraan esitä halujaan. Miehet ei aina tajua koska on seksin aika.👩
Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Niin, paitsi että pitäisi se suukin aukaista, siis sen takia että jotain sanoja sanoisit :D Hankala tietää jos panttaat XD
En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩
Pimssukka kirjoitti:
En mä panttaa. Joskus kultaketjuja pantannut kanikonttoriin. Tässä iässä ei kannata pantata pimssuaan, ei koskaan tiedä koska seuraavaksi saa suonikasta.👩
Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Suonikasta??? Me ei varmaan sitten tunneta ku muuten oisit arvellut saavas kurtukasta Xd
Kurttua ja käyräkäppyrää. Uhhuh! Tulee mieleeni eiliset uunilenkkini.👩
Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Mut älä huoli, joulu tulossa. Ku sianpotkaa jouluna syön niin ehkäpä rasva-arvoni nousee ja kurtut silonee :D
Olet mitä syöt. Varo vaan kuule.🐽
Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D
- Pikku_A_niinkuinArmi
Iso_D kirjoitti:
Oon kyllä kuullut että lihavat on lepposia. jos tästä vielä lepposemmaksi muuttusin niin oisin kuin Timo Hallikainen :D
Eipä ole tuttu tuo T.H. Mutta tajusin tarkoituksesi 👩
Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)
- Pimssukka
Iso_D kirjoitti:
Vähä kyllä nyt multa meni ohi toi mihin viitasit, sori :) Paitsi jos Armi ei ookkaan armi vaan Arn... ;)
Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩
Pimssukka kirjoitti:
Arne Tanninen? Hoonolla soomella.👩
Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)
- pippuripimssukka
Iso_D kirjoitti:
Sori, väärä vastaus :) Niin ja sitäpaitti minä kaipasin sitä yhtä äkäpussia enkä trivial pursuit tietäjää :)
No jospa mä sulle pippurit näytän 🔥⚡️💥☄🌪🌬💨👩
- tippuripimssukka
Iso_D kirjoitti:
:D Tiedät osoitteen, jos et niin säästä pippurisi jollekin muulle :)
Tippurit säästän sulle.👩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337