Tapasin jokin aika sitten komean nuoren miehen Ja vielä fiksu. hän on hieman ongelmallinen mutta ihana ja hauska. Hän oli aluksi todella innostunut suhteesta ja laitteli viestiä. Minä itse epäröin koska Luulin häntä "häntäheikiksi" joten olin aika tyly ja hän lopetti kaiken kuin seinään. Sattumalta kuulin että yksi naispuolinen henkilö joka on minua paljon tasokkaampi oli koittanut iskeä häntä ja tuloksetta. Otin yhteyttä mieheen uudestaan ja hän oli todella etäinen ja en voinut tunnistaa enää henkilöä samaksi hänen aikaisempien keskusteluiden perusteella. Hän vaikutti enään vain "päätäyteen" ja hälläväliä tyyppiseltä. Auttakaa haluisin uudestaan mieheen samanlaisen yhteyden mitä pitäisi tehdä ?? ://
Auttakaa ihmiset
2
194
Vastaukset
- öitätänne
Onpa taas höpötystä kerrakseen.
Oliko aloitus trollaus? Trolli-mieskö siellä kirjoittelee naisena, muka itseään mollaten : "naisen, joka on minua paljon tasokkaampi "? Millä lailla tämä toinen nainen on tasokkaampi? Ulkonäöllisesti? Koulutuksellisesti ja sivistyksellisesti? Sukutaustaltaan?
Ensinnäkin ihmisten elämäntilanteet , ja sen myötä ajatukset muuttuvat.
Toisekseen voihan olla, että mies ajattelee sinun vain leikkivän tunteillaan ja testaavan omaa viehätysvoimaasi, kun ensin torjut - ja sitten kohta jo kaipaat.
Jos olet ensin itse ap. karkottanut tämän miehen luotasi mitään selittämättä,
sinun on syytä olla se osapuoli, joka lähestyy toista keskustelumahdollisuutta tiedustellen. Tätä mieltä olen.
T: Aloituksia tekemätön eli ei koskaan ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737