Mitäs leveleitä käytätte kun päivitätte Linuxia?
1 ja 2 varmaankin mutta mitens nämä muut 3 ja 4.
Tota 4 leveliä tyrkyttää kerneleissä vaikka 4 leveli on disabloitu.
Levelit päivityksessä?
8
251
Vastaukset
- poistakaikki
Mitä ihmeen leveleitä? Automaattisesti tämä Ubuntuni päivittyy.
- Jore34
Niin siis ainakin Mint 19 on Update Manger/Preferences valikon alla 1-4 level valintoja, 1=minimal, 2=normal, 3=large ja 4=sensitive
- nsagroup
Jore34 kirjoitti:
Niin siis ainakin Mint 19 on Update Manger/Preferences valikon alla 1-4 level valintoja, 1=minimal, 2=normal, 3=large ja 4=sensitive
laita 1,2,3. 4 taitaa olla ns. kokeellinen, mutta tarjoaa uusimmat päivitykset ja mahdollisesti samalla tekemällä systeemistä todella epäluotettavan. mintissä tuo päivitys on ollut iäti tietoturvaa vaarantava ominaisuus (hidasta korjailua ja systeemin rikkovaa).
Miksi yleistät yhden Linuxiin pohjautuvan käyttöjärjestelmän päivityssysteemit koskemaan kaikkia satoja erilaisia Linuxiin pohjautuvia käyttöjärjestelmiä?
- Jore34
Anteeks kauhiasti tämä postaukseni, ei tule toistumaan...et kait saanut mitään traumoja tms. mene mun piikkiini kouluterveydenhoitajalle puhumaan ongelman aiheuttamasta yleistyksestä...
- jojojojo
Jore34 kirjoitti:
Anteeks kauhiasti tämä postaukseni, ei tule toistumaan...et kait saanut mitään traumoja tms. mene mun piikkiini kouluterveydenhoitajalle puhumaan ongelman aiheuttamasta yleistyksestä...
Herneenpalko sujahtaa nenuun kun huomaa töpiköineensä.
- hyi-hitto
jojojojo kirjoitti:
Herneenpalko sujahtaa nenuun kun huomaa töpiköineensä.
Kollimaattori = kaksinaamaisuus ja paskanpuhuminen
- ei-ole-ollut-ongelmaa
Ainakaan Mint 19 kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa vaikka on antanut tulla kaikki mahdolliset päivitykset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253800
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2152285Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531532- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631284Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224