sulta tänään vai ootko lakossa;D
Nainen saako
23
553
Vastaukset
- sjjdjdjfjdjslfl
kaippa sitä pitää vielä lakkoa pitää...jos se sit tepsis ;)
- hrAtossavainen
Ei näköjään lakko auta mitään, on kyse muista asioista/ barbi tietää/ ken ei(?)
- asdasdsadsd
naiselta pitää pyytää. Ei muuten saa. :D
- enolelakossa
peppua vähän silittelee, niin kostun kyllä ja jalat kohta levällään. Antaisin kyllä.
- qaxssd
pip
- korvapuusteja
Luettuani tämän aloituksen alkoi tekemään mieli korvapuustia ja kaakaota. 🤔
- Naiseltaeräältä
En lakkoile 😂
- KaksiKärpästä
Nyt aukes miehellä saluunanovet illalla;D
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=3_uOR8wwN2I - höpötyslakko
Höpötyslakko olisi huono lakko... silloin kellään olisi hauskaa höpötellä.
- Hyväpiisi
Jos haluu saada on pakko antaa ;)
Mitenköhän lakkovahti toimii tämmösessä tapauksessa?
- Naiseltaeräältä
Se on kulkuaukolla vahdissa.😂
- lakkoavut
Naiseltaeräältä kirjoitti:
Se on kulkuaukolla vahdissa.😂
Kolmen kimppa siis.. yksi katsoo päältä.
- Naiseltaeräältä
lakkoavut kirjoitti:
Kolmen kimppa siis.. yksi katsoo päältä.
Mitäs kimppaa se on jos yksi ei päästä sisään ja toinen vahtii vielä vieressä. 😂
- kättele_ittees
Pam Ann on lakossa. Ei lohkee.
https://www.youtube.com/watch?v=ievAgnCePrk - TumppiTuohiKotti
Ai Natsoja vai? Niitä haetaan lisää kunnanvirastosta. ;)
- tulisiturvallisuutta
Kyllä nyt kerrassan kaikenlainen ajoneuvojen ajaminen mustalaistaustaisilta ihmisiltä olisi hyllytettävä, jos on mustalaistaustaa: joistaiseksi hevosvaunailla ja audeilla ja ajaminen vähintään 50-vuodeksi ajokieltoon, hallinto-oikeuden päätöksellä.
- hussikamehtään
Lakko on ja luukut kiinni!
- silloinonaikaaeikäsada
Kysy ens viikolla, kun monsuunikausi on ohi:)
- TiinaHamppuLääkäri
Ehhei. Sillon Sun Mon suunikautes vast alkaaki. ;)
Ps. Pajerolle kyy tiä. ;)
- PortitAuki
Lakko on ohi nyt voi avata siveysvyön lukon;D
- TiinaHamppuLääkäri
KeKe aukasee lukon ku lukon. Nicolait ku vähän savustaa. ;)
- TiirikkaEsille
Jos lukko on ruostunu pitää kutsua lukkoseppä paikalle;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368