niin silloinhan mulla (tai sulla ) ei oo enää mitään menetettävää, eikö niin.
Jos sä lähdet pois...
7
493
Vastaukset
- Lähdentosiaan
Vain voitettavaako? Kuuluuko tähän jotakin rikollista?😝
- Eimikäänonnela
Voi sen ajatella toisinkin.
Voi joutua lähtemään jos oma mielenterveys ei kestä enempää. Itsesuojeluvaisto kehottaa lähtemään.
Ei kaikki ihmiset kestä tällaista paikkaa, osa kirjoituksista on niin hirvittävän ilkeitä. - SeNainenTöistä
Me oo ainakaan vielä lähdössä, vaikka vähän huulta tuossa joku päivä heitänkin. Elä silti niin kuin kuin lähtisin ;-) Se voi olla se voima, jolla pääsemme juttelemaan ihan kahden kesken ;-)
Ehkä jos nyt vaan annat palaa, voidaan sitten jatkaa asiaa taas sovissa kohdassa ;-)- AnneSinikanMansikka
Sun läpes sulkeutuu lopullisesti. Seittemän leivän uunilla kukaan mitään ennenkään tehny. Sun CV:tki ruksataan ihan uuteen uskoon. ;)
- Näinseonnähtävä
Voi ku oisitkin Se Nainen Töistä <3 Aloin jo suunnittelemaan rakkaudentunnustuksia kun aattelin että lähdet :)
- muttajos
mä en ole siellä töissä.
Ihmistä, joka kokee, ettei hänellä ole elämässään
mitään menetettävää sietää varoa.
Ihminen, joka sanoo: "Mulla ei ole elämässä enää mitään menetettävää",
on yhtä vaarallinen kuin valmiiksi ladattu ase.
(Kysykää vaikka poliiseilta tai palomiehiltä.)
Onhan näitä miehiä Suomessakin, jotka ovat kostaneet
avo- tai aviovaimon eroaikeet, vaimon ja/tai yhteisen jälkikasvun surmaamalla
-tai yrittämällä sitä.
Hälytysmerkkejä, joista tiedät, ettei mies välttämättä enää hallitse käytöstään:
- synkkyys ja puhumattomuus,
- sulkeutuminen, omiin oloihin ja maailmoihin vetäytyminen ja kyräily,
-lausahdukset siitä, että "peli on nyt menetetty" ja ettei "mitään hävittävää enää ole".
- itsetuhoinen käytös esim. ylinopeutta ajaen ja yhä enemmän alkoholia kuluttaen.
-maininnat/puheet itsetuhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031345Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181034
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50948Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146874Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70848Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48770
- 48695