niin silloinhan mulla (tai sulla ) ei oo enää mitään menetettävää, eikö niin.
Jos sä lähdet pois...
7
504
Vastaukset
- Lähdentosiaan
Vain voitettavaako? Kuuluuko tähän jotakin rikollista?😝
- Eimikäänonnela
Voi sen ajatella toisinkin.
Voi joutua lähtemään jos oma mielenterveys ei kestä enempää. Itsesuojeluvaisto kehottaa lähtemään.
Ei kaikki ihmiset kestä tällaista paikkaa, osa kirjoituksista on niin hirvittävän ilkeitä. - SeNainenTöistä
Me oo ainakaan vielä lähdössä, vaikka vähän huulta tuossa joku päivä heitänkin. Elä silti niin kuin kuin lähtisin ;-) Se voi olla se voima, jolla pääsemme juttelemaan ihan kahden kesken ;-)
Ehkä jos nyt vaan annat palaa, voidaan sitten jatkaa asiaa taas sovissa kohdassa ;-)- AnneSinikanMansikka
Sun läpes sulkeutuu lopullisesti. Seittemän leivän uunilla kukaan mitään ennenkään tehny. Sun CV:tki ruksataan ihan uuteen uskoon. ;)
- Näinseonnähtävä
Voi ku oisitkin Se Nainen Töistä <3 Aloin jo suunnittelemaan rakkaudentunnustuksia kun aattelin että lähdet :)
- muttajos
mä en ole siellä töissä.
Ihmistä, joka kokee, ettei hänellä ole elämässään
mitään menetettävää sietää varoa.
Ihminen, joka sanoo: "Mulla ei ole elämässä enää mitään menetettävää",
on yhtä vaarallinen kuin valmiiksi ladattu ase.
(Kysykää vaikka poliiseilta tai palomiehiltä.)
Onhan näitä miehiä Suomessakin, jotka ovat kostaneet
avo- tai aviovaimon eroaikeet, vaimon ja/tai yhteisen jälkikasvun surmaamalla
-tai yrittämällä sitä.
Hälytysmerkkejä, joista tiedät, ettei mies välttämättä enää hallitse käytöstään:
- synkkyys ja puhumattomuus,
- sulkeutuminen, omiin oloihin ja maailmoihin vetäytyminen ja kyräily,
-lausahdukset siitä, että "peli on nyt menetetty" ja ettei "mitään hävittävää enää ole".
- itsetuhoinen käytös esim. ylinopeutta ajaen ja yhä enemmän alkoholia kuluttaen.
-maininnat/puheet itsetuhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181