niin silloinhan mulla (tai sulla ) ei oo enää mitään menetettävää, eikö niin.
Vastaukset 7
- Lähdentosiaan
Vain voitettavaako? Kuuluuko tähän jotakin rikollista?😝
- Eimikäänonnela
Voi sen ajatella toisinkin.
Voi joutua lähtemään jos oma mielenterveys ei kestä enempää. Itsesuojeluvaisto kehottaa lähtemään.
Ei kaikki ihmiset kestä tällaista paikkaa, osa kirjoituksista on niin hirvittävän ilkeitä. - SeNainenTöistä
Me oo ainakaan vielä lähdössä, vaikka vähän huulta tuossa joku päivä heitänkin. Elä silti niin kuin kuin lähtisin ;-) Se voi olla se voima, jolla pääsemme juttelemaan ihan kahden kesken ;-)
Ehkä jos nyt vaan annat palaa, voidaan sitten jatkaa asiaa taas sovissa kohdassa ;-)- AnneSinikanMansikka
Sun läpes sulkeutuu lopullisesti. Seittemän leivän uunilla kukaan mitään ennenkään tehny. Sun CV:tki ruksataan ihan uuteen uskoon. ;)
- Näinseonnähtävä
Voi ku oisitkin Se Nainen Töistä <3 Aloin jo suunnittelemaan rakkaudentunnustuksia kun aattelin että lähdet :)
- muttajos
mä en ole siellä töissä.
Ihmistä, joka kokee, ettei hänellä ole elämässään
mitään menetettävää sietää varoa.
Ihminen, joka sanoo: "Mulla ei ole elämässä enää mitään menetettävää",
on yhtä vaarallinen kuin valmiiksi ladattu ase.
(Kysykää vaikka poliiseilta tai palomiehiltä.)
Onhan näitä miehiä Suomessakin, jotka ovat kostaneet
avo- tai aviovaimon eroaikeet, vaimon ja/tai yhteisen jälkikasvun surmaamalla
-tai yrittämällä sitä.
Hälytysmerkkejä, joista tiedät, ettei mies välttämättä enää hallitse käytöstään:
- synkkyys ja puhumattomuus,
- sulkeutuminen, omiin oloihin ja maailmoihin vetäytyminen ja kyräily,
-lausahdukset siitä, että "peli on nyt menetetty" ja ettei "mitään hävittävää enää ole".
- itsetuhoinen käytös esim. ylinopeutta ajaen ja yhä enemmän alkoholia kuluttaen.
-maininnat/puheet itsetuhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664