halia sitä naista. Ja vähän silitellä.
Saispas nyt
12
506
Vastaukset
- Samatunne
Toisin päi. Saispa sitä miestä suudella ja vaikka haliaaki 😏
Miksette sitten hakeudu yhteen keskustelun avaaja eli ap.,
ja 1. ap:lle vastannut, jos kerran haluatte halia?- aitoriitta
Hyvää yötä. Jos nyt olisit tässä, saisit vähän halata ja silitellä. Tänään minun kävi sinua sääliksi. Olet jotenkin osaton. Tyytyisit niin vähään, mutta et sitäkään saa. Me naiset. Tekisi mieleni tehdä jotakin eteesi mutta en taida. Voin vain toivoa sinulle parempaa tulevaisuutta😁
- Siloposki
Onko se sitte kuinka ryppynen? ;)
Hän sais kyl halia ja paijata mua oikein urakalla. :)- sesilittäminen
No ei se nyt sitä tarkoittanut.
- Ketä-minuako
vai osaatko nimetä kuka on se nainen.
- Halipulako
Etänä on aika hankalaa
- Asutaankinlähekkäin
Melkein kädet vois ylettyäkkin😊
- sellanentunne
No ei niin lähellä asu että kädet riittäis vaikka kuinka venyttäis.
- Asutaankinlähekkäin
No ehkä vähän liiottelin😂
- Eiyhteyksiä
Mä just pistin silmät kiinni ja ajattelin erästä miestä. Harmi, ettei hän ajattele kaikesta päätellen minua.
- Vaalea-nainen_Hki
Nyt ei Timo-tomina oikein käy,
edes ne kaverilliset halaukset!
Juhlin syntymäpäiviäni uuden mieheni kanssa,
jossa totta puhuakseni ei ole sinun vikojasi.
(Säästäpä ne halaukset ja kaipuut jollekulle toiselle.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737