viikonloppuna olemaan yhteyksissä ihan suoraan? Tämä alkaa jo kyllä niin kyllästyttään. Jos oikeesti niin haluaisit?
Aloitetaanko vaikka
31
1260
Vastaukset
- toki
Sopii minulle. Voit tehdä alotteen perjantaina.
- Niinku
tietäisi voisiko sinut nähdä jossain vai pitääkö se selvittää?
- oottekoteihmiset
Niinku kirjoitti:
tietäisi voisiko sinut nähdä jossain vai pitääkö se selvittää?
oikeesti tosissanne näitten kanssa ?
- SuoraYhteyskö
Miten sen saa kun et kerro kuka olet ja kenelle viesti menee?
- connecting_people
soita numeroon 050 vai mikä se oli, niin sanon miten saat yhteyden.
- ododod
Jooooo, odotan soittoasi/viestiäsi /olkapääkosketustasi niin päästään siinä vauhtiin.
- lopetusaloitus
EI aloitella, eikä edes kuvitellakaan mitään aloittamisia, lopettamisista puhumattakaan.
- mutvoitapaa
ihan sovitusti laittamalla viestin puhelimeen ja siten voi sopia tapaamisen. Ei tarvii väijyä missään.
- TiedustelenpaVain
Mitä ehdittiin sopia ja millon?
- Syödäänälkäämme
Söin. Ruoka oli liian kaukana. Ilmoita viestillä missä syöt jos olet lähempänä. Itse olen lähempänä vasta muutaman viikon päästä.
- Aikahyvin
Jos tämän perusteella alkaa suora yhteys.
- eioletodellista
Pellepalstaltako alkaisi jotain?
- Aloituskertoo
Ettei ole tarkoituskaan, mitä nyt ketjussa sitten vähän tyrkkii sinne tänne. Eikä näytä yhtään kyllästyttävän.
- Taisitkinjolöytää
Sopivat henkilöt.
- Mikäs_
Siinä.
- Todellakinhaluaisin
mutt en valitettavasti uskalla itse siihen tehdä aloitetta :/
- Viikonloppuna
Sinun kannattaa tehdä aloite, jos siltä tuntuu oikeasti.
- Siltä
Mieheltä ainakaan ei kannata odottaa moista
- Toisenpuoesta
Onko todella noin?
- kysymyksiäkin
Kyllä.
- Aloitetaan
Laita viestiä!
- Aloittaa
Lisään edelliseen: Ihan oikeasti haluaisin.
- kunnioitusyksityisyys
Aloittaa kirjoitti:
Sitten sinun täytyy osoittaa kiinnostuksesi, niin ei ollut aikaisemmilla kerroilla. Alkaa olla viimeiset hetket asioiden selvittämiseen. Olen tavattoman väsynyt "kaikkeen" missä tahansa. Elämisen rauha on nyt äärettömän tärkeää, muuten ei jaksa mitään muuta kuin olla monta vuotta yksin.
- haluaisitko
Aloittaa kirjoitti:
Niin no tuo ei kuullosta pahalta ollenkaan.
- Rehellisyys_puuttui
kunnioitusyksityisyys kirjoitti:
Sitten sinun täytyy osoittaa kiinnostuksesi, niin ei ollut aikaisemmilla kerroilla. Alkaa olla viimeiset hetket asioiden selvittämiseen. Olen tavattoman väsynyt "kaikkeen" missä tahansa. Elämisen rauha on nyt äärettömän tärkeää, muuten ei jaksa mitään muuta kuin olla monta vuotta yksin.
Yksinäisyys saattaa vaivata monia keski-ikäisiä,
kun elämässä on muutakin huolta?
https://www.hs.fi/talous/art-2000002799933.html
- eimullaoleketään
Ota toki yhteyttä normaaliin tapaan, niinkuin ennenkin. Ei sun tänne tarvitse kirjoitella.
Puolijohdemies? Pekka?
Siis eikö sinulla OLEKAAN ketään ?
Oletko sittenkin vapaa?- eimullaoleketään
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Puolijohdemies? Pekka?
Siis eikö sinulla OLEKAAN ketään ?
Oletko sittenkin vapaa?Ei tämä ole sinulle, kaipaan miestä ja olen nainen.
- oisipamukava
Todella haluaisin, jos olet "se oikea mies", joka alvariinsa hyörii päässäni.
- Hyväunilääke
Miten ollaan umpikiinalaisen kanssa sienessä. No älykännykän kanssa tietysti.
- Nokysunpänytap
Kenen kanssa ketjussa nyt sitten alat sen suoran yhteyden, nythän se viikonloppu on käsillä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031365Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181044
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50958Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146884Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70858Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48790
- 48705