Huomenta. Halusin sanoa että mulla olisi niin paljon asiaa sulle, täällä ne ei näy.
Uskon että sä et ole ilmestynyt mun elämään ilman syytä. Tuot mulle lohtua.
Tulin sanomaan tämän
18
937
Vastaukset
- tuleeilkeilyjä
No tuntuu että herkistelin liikaa, mutta tänne tää menee, muiden samanlaisten sekaan.
- kys.mys
Minkäläistä lohtua tarkoitat?
- aitoriitta
Huomenta. Kiitos sanoistani, jos ne olivat minulle. Olet minulle lähimmäinen, jota voin auttaa. Sinä autat minua myös. Tuot minulle todellisuudentajun. Autamme siis toinen toisiamme. Eikö se ole ihmisyyttä parhaimmillaan?
- eiRitu
Ai tää olikin Ritulle, en sitte vastaakaan enempiä.
- MiehelleMielessäni
Niin sinäkin tuotat minulle lohtua ja välittämisen tunnetta. Minullakin olisi paljon muutakin puhuttavaa kuin mistä yleensä puhumme, olosuhteet vaan eivät ole suosineet muita aiheita..sitä odotellessa voi hyvin.
- Niinpettynyt
Mulla on niin paljon puhuttavaa sen miehen kans, jolla on samat ajatukset ku mulla. Se vaan ei enää vastaa mulle.:(
- Ryysyrantaan
Tuo olisi kiva kuulla ihan livenä, toivottavasti se nainen tietää miten kauniisti hänestä ajattelet :)
Olitpa sisällyttänyt ilkeän tölväisyn nimimerkkiisi,
ja kohdistit sen vielä, melko kiltille ihmiselle,
mikäli aloittaja on se henkilö, joksi hänet arvelen!
(ALOITTAJA! Koska olen vain ihminen, haluaisin jo pian löytää
paikan, vaikka sieltä Ryysyrannasta , josta en enää halua pois.
En ole niin vahva ihminen, enkä ehkä sellaiseksi koskaan kasvakaan,
että pelkästään sydämessä/sisimmässä asuva rauha riittäisi minulle.
En ole luotu elämään, jossa ulkoiset puitteet, ihmissuhteet ja asiat muuttuvat
tuhkatiheään, tai ovat jatkuvan muutosuhan alla.
Luulen, että voin nyt jo poistua elämäsi liepeiltä. Lohdun sanoja ja sanomaa löytyy jo muualtakin. )
Kiitos lämpimistä sanoistasi.
Osallistuin elämääsi lyhyehkön ajan -etäältä,
kuten moni muukin. Intuitioni ohjaa minua
jo muualle. (Et ole ollut ainoa, johon minulla on
ollut mainitsemasi kaltainen yhteys
elämässäni.)- ShutTheFuckUp
Aloitus ei takuulla ollut sinulle, vainoharhainen mt-potilas! Mitä helvettiä kommentoit joka ketjuun, ei kukaan kaipaa sinua eikä ketään kiinnosta sun skitso lässytys!
- patakattilaajne
on se kumma kun trolli ei kaltaistaan kestä :D :D
- Niinpettynyt
Edelleen ikävöin sitä miestä, sitä ainutta jonka kans pystyin keskustelemaan vaikeista asioista, ainut jolle olen avautunut. En edes tunne häntä, en ole tavannut, vain viestejä vaihdeltu. Sitten hän katosi. Ja minä tukehdun tähän olooni.
- herätyshirviö
Kello on kohta kuusi, ampiainen huusi (tai pörisi). Herätyskello SURISI.
Silloin on aika painaa nappi herätyskellosta, ja ostaa uusi appi. Ukko. - lounas.ajatus
Niinpä! Ei täällä oikein voi kirjoittaa oikein mitään mieltä myllertävistä asioista. Varsinkin kun ei tiedä onko täällä edes ajatuksen kohetta lukemassa. Irl keskustelut ovat paljon hyödyllisempiä, kun niissä voi heti vastata ja näkee sen onko tullut oikein ymmärretyksi 😐
- KuulusteluPöytäkirja
Siel tutkijanhuoneessa ainaki. Näköjää. ;)
- lounas.ajatus
KuulusteluPöytäkirja kirjoitti:
Siel tutkijanhuoneessa ainaki. Näköjää. ;)
Herää pahvi -niinkuin Hugo sanoi! En ole sinun tuntemasi henkilö. Vähän suhteellisuudentajua noihin luuloihisi. Olen vain yksi viidestä miljoonastal Tai paremminkin puolesta niistä koska olen naispuolinen henkilö!
- KuulusteluPöytäkirja
lounas.ajatus kirjoitti:
Herää pahvi -niinkuin Hugo sanoi! En ole sinun tuntemasi henkilö. Vähän suhteellisuudentajua noihin luuloihisi. Olen vain yksi viidestä miljoonastal Tai paremminkin puolesta niistä koska olen naispuolinen henkilö!
Vaikka luulet olevas jotain aivan muuta. Johan sen näkee. Noista Sun neropateista, joita jotkut kutsuu emojeiks. Mites niillä pääseekä toisten kuulusteluihin.
Ai niin. Nihtisillalle "eksymällä". ;)
- hyvinomaehtoinen
On se kai niin että moni ihminen voi ohimennenkin vaikuttaa jollain tavalla sun elämään. Itsellä on sellainen ajatus että jos minulle jo tuttu ihminen ei minua elämäänsä halua niin sitten olen yksin aina. Sitten kun jään vuosien päästä pois työelämästä hankin koiran. En tarvitse ihmissuhdetta ollakseni onnellinen. Eläin on hyvä kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031365Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181044
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50958Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146884Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70858Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48790
- 48705