Kuinka monta kertaa olette pelanneet ja

Hävinneet_viimeisetkin

Rahanne peleihin ja olleet tämän vuoksi syömättä yhden päivän?
Miltä tämä kuulllostaisi jos olet yksi näistä rikkaista, jotka tienaavat monta kymmentä tuhatta euroa kk sinun kurjuudellasi? Tuntuisiko tämä sinusta pahalta?
En usko, että veikkauksen tj potee moraalista krapulaa siitä, että köyhät peliriippuvaiset pelaavat epätoivoisena viimeisetkin rahansa edes pienienkin voittojen toivossa. Eivät he ymmärrä, eivät ymmärrä, koska he eivät ole itse koskaan elämässään olleet siinä tilanteessa, missä sinä olet, pelattuasi ja hävittyäsi viimeisetkin rahasi peleihin, mistä et voittanut mitään vasn hävisit kaiken. Miltä tämä sinusta tuntuu? Miten kivalta se tuntuu? Ei yhtään kivalta. Montako kertaa tuo täytyy kokea ennenkuin uskot, että pelaaminen ei kannata? Milloin opit ja lopetat?

16

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSitäOpiKoskaan

pelaaminen on henkilökohtainen alkoholi tai heroiini, ei siitä niin helposti pääse irti. Ihmiset, jotka eivät ole sitä kokeneet, eivät voi ymmärtää. Ja ihmiset jotka palvovat rahaa, tietenkin käyttävät tätä hyväkseen tarjoamalla pelipalveluita.

• ylipelihullu

Myös me pelurit palvomme rahaa, minä ainakin. Eihän ne pelit meitä muuten edes kiinnostaisi saati koukuttaisi

• älkäämuutkaan

Onneksi en sentään pelaa noita paskoja rahapelejä.

• aika-noloa

Veikkauksen ym pellehermannien luksuselämä on riippuvainen peliriippuvaisten peliriippuvuus-aivosairaudesta.

• Anorektisenlaihajo

Aika monta nälkäistä päivää. Kkiitos että saan syötää rahani pelikoneeseen jo heti sisään astuessa. Ei tarvitse mennä kaupan puolelle lainkaan.

• Juu_uh

Ei sitä sääliä saa. Itse olet rahasi koneeseen tunkenut. Vapaaehtoisesti olen paastonnut 4 päivää ihan vaan kokeillakseni. Oli paljon parempi olo paaston aikana ja jälkeen, säästin 4 päivän ruokarahat.

• Ohittaja

Koneiden ohi pääsee kyllä.

Se oli se aikaisempien häviöiden aiheuttama kumuloitunut vitutus, joka sai minut aina kokeilemaan, että josko nyt edes tällä kertaa... ja häviämään lisää.

Jos häviöistä johtuvan vitutuksen saa järkeilemällä kuriin, niin pystyy jättämään yrittämisen muille, eikä enää ainakaan itse tarvitse niihin paskoihin omia vähiä rahojaan syöttää.

• missä_järki

järjen käyttö sallittu myös pelaajilla: kun saat palkka - tms tulosi hankin ensin ruoat kaappiisi, maksa laskut jne vuokra jne ja katso sitten paljonko voit tai haluat hävitä. Kovin moni odottaa suurta voittoa Veikkaukselta mutta valitettavan harva sellaisen koskaan saa. Joten häviö on satavarma pelisessioissa.

• Pahoinvointivaltio

Ns. hyvinvointivaltion omistamia nämä pahoinvointipelit.

• ylipelihullu

Kerran meinasin joutua olemaan syömättä kaksi päivää, mutta kävi hyvä tuuri koska oli viikonloppu ja kaverini pyyti kuskiksi molempina päivinä ja tarjosi ruuat niin ei tarvinnut kahta päivää olla syömättä. Kaverilleni en tietenkään kehdannut kertoa, että olin kaikki rahani pelannut eikä tuokaan hyvä kaverini tiedä riippuvuudestani saati 20 tonnin ulosottoveloistani mitään.

Peliriippuvuus on siitä hyvä riippuvuus, että se on todella helppo salata ihmisiltä niin ei tarviste kuunnella saarnaa eikä saa idiootin mainetta pelaamisistaan, toisin kuin esim. alkoholisti.

• dfpqipfqip

Joka vitun kerta kun menen kauppaan loppurahat menee peleihin.Oli niitä sitten 1e tai 99e.Hirtän kohta itteni.

• kokeile-

älä ota käteistä kauppa-asioille vaan maksa kortilla. Korttiin nostoraja nolla eruroa. Sitten päivä kerrallaan ja pelikoneiden ohikävely onnistuu.

• LaillistaRyöstöä

Vaikka kortin nostoraja olisi 0 euroa automaatilla, rahaa kyllä saa nostettua kioskeista ja kaupoista, joten sekään ei auta, kun kassa on muutaman askeleen päästä pelikoneesta ja tiliotteelta saa kauhistella jälkeenpäin nostoja muutaman minuutin välein, kun ei se parikymppinenkään peliautomaatissa moneksi minuutiksi riitä.

• högä

Aina kun olen rahani hävinnyt peleihin. Loppu kuu menee luonnollisesti pienellä pudjetilla. Se tarkoittaa epäterveellistä ruokavaliota. Mutta minä en valita. Tottumus kysymys, niin kauan kun henki pihisee.

• EiRuokaaVaanVeikkausta

Juu, vedän makaronia ja katon Olet mitä syöt -ohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe