Naiseen ihastunut n-n

Tämäviestihukkuu

Hassua että edes kirjoitan tänne ja tuskin tätä näet. Olet jotenkin puoleensavetävä nainen. Meillä on paljon yhdistäviä tekijöitä näköjään 😅 Tuli tänään sellainen olo että testasit hiukan..

41

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksimiljoonasta

      oiijoii :) minne päin menis tää ihana viesti??

      • Tämäviestihukkuu

        Läntistä Suomea tämä taitaa edustaa :)


      • yksimiljoonasta

        länsi.savo :D monenko aikaan tänään hän on sinua testaillut..ja mitä toi tarkoittaa.??


      • Tämäviestihukkuu

        Kaukana savosta ollaan:D


    • MikäTietää

      Länsi-Suomi?
      Missä paikassa näit hänet?
      Uskallatko kertoa lisää?

    • kkkkkkkkk

      En ole aloittaja mutta naiseen ihastuin nokialla ja en muuta voi...

    • Ihanmielenkiinnosta

      Minkä väriset hiukset, uskallatko kertoa?

      • kkkkkkkk

        Jaaa, no sen verran että ei ole vaaleat ei tummat eikä ruskeat hiukset..


      • Onko

        Kuparin punaiset?


      • kkkkkkkkkk
        Onko kirjoitti:

        Kuparin punaiset?

        Saattaa ollakkin ja kauniit, kauniit, olen siis kuutamolla.


    • ootaoota

      Missäs tälläiset kuparin-punaiset hiukset näit ?

    • kaukaahän

      Nokialla!

    • NS70

      Missää siellä Nokialla?

    • kkkkkkkkk

      No, enpä kerro, mutta tänään näin ohimennen tuon söpön naisen, salaisen ihastukseni, jokin hänessä kiehtoo yhä, ikävää se..

    • onkohänsieltä

      Viholassa?

    • kkkkkkkkk

      Ei ole ei, harrastusten parissa joskus näen nykyään ohimennen ja ei siitä mitään tule eikä voi tulla, mutta ainahan ihmisellä voi olla haaveita ja salaisiakin sellaisia

    • niiiiiiiiin

      Jaa että kuparinpunaset hiukset, ne ovat kauniit, ihan oikeesti.

    • ihanapunapää

      minunkin ihastusella on punaiset hiukset :) ainakin oli kun viimeksi näimme,siitä onkin aivan liian pitkä aika :/

    • kkkkkkkkkk

      Kauniit hiukset ja muutenkin kaunis ja mukava tuo salainen ihastukseni, hän jonka vuoksi olen jotenkin hukassa...

      • aaltoilee

        miksi hukassa ? rakkaus naiseen .ko?


      • kkkkkkkkk
        aaltoilee kirjoitti:

        miksi hukassa ? rakkaus naiseen .ko?

        Olen hukassa itseni kanssa koska tunteita tuota ihastustani kohtaan on ja liikaakin hän kuparinpunaiset hiukset on mieleni vallannut, siksi hukassa kun järki ja tunteet se ristiriita ja tunteiden taisto.


    • vaaleaen

      tietty hukkuu..
      yhdistäviä? voipi olla..minä? ehkä en..mutta suunta tuttu :)

    • kkkkkkkkk

      Kerro vinkki eli vihje... tuo ihastuttava olemus ja punaiset hiukset ovat vallanneet mieleni kuin pakkomielle ja sydämeni tunteet häntä kohtaan ovat uusia ja outoja.
      Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa silti en saa sinua mielestäni ja haluaisin kanssasi jutella, mutta...

    • kkkkkkkkkk

      Mikä suunta? Missä nähty kerro, lisää nim vaaleaen..

    • suomeaon

      Missäpäin suomea?

    • kkkkkkkkk

      Pirkanmaalla tämä ihastuttava punatukkainen nainen, tuskin hän lukee..... en ole nähnyt vähään aikaan, tänään olisi ollut pieni mahdollisuus mutta ohi meni eli en nähnyt, kummasti näkemisensä ilhaduttaa mieltäni vaikkakin se aiheuttaa kaihon tuntemuksia myös.

    • eräskuparimyös

      Mitä kaihon tuntemuksia ja miksi?

    • kkkkkkk

      No se kaiho se on sama kun katsoo kuuta ja taivaan tähtiä tuota kaukaista ulottuvuutta joka mahdoton saavuttaa vaikka kuitenkin kiehtoo.
      Olimme tänään samassa paikassa mutta en häntä nähnyt jos olisin vain odottanut niin olisin nähnyt hetken ja moikannut en odottanut vaikka en nähnyt koska tuskin hän haluaa nähdä vaikka aina moikkaakin eikä se mihinkään johda..
      Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle pirkanmaalle, reipas nainen hän on ja jotenkin niin kiehtova.

    • kkkkkkk

      Lisään vielä Kuu ja tähdet niin kauniit ja saavuttomattomat kuten hän tuo pirkanmaan nainen, ainahan
      ihmisellä pitää olla haaveita niin hullua kun se onkin.
      Eräs asia kertoi minulle että hän oli samassa paikassa tänään vaikka en häntä nähnytkään, kaunis hän on ja mieleeni jäänyt mukavana vaikka enpä juuri tunne häntä kuin muutaman juttutuokion verran ja nekin olen itse aloittanut yleensä...

    • entykkää

      punapäistä.. Hiusten tule olla tummat, mieluiten mustat. Ja pitkät.

    • kkkkkkkk

      Tuo punatukkainen on ihastuttava!!!

    • kkkkkkkkkk

      Tänään näin ja moikkasin, kiva nähdä vaikka vain hetken, kaiho jää sisälle niin ihan ihastuttava hän on.

    • kkkkkkkkkk

      Hyvää viikonloppua pirkanmaalle punahiuksiselle salaiselle ihastukselleni, koska lie näen hänet, harvoin kuitenkin, ja kovin lyhyen hetken.
      Kaipauksella on siivet vaan niin kovin korkealla on päämäärä, kuu ja tähdet nuo taivaan kiertolaiset, kaunista, kaunis on hänkin.

    • lauraaaa

      Hyvää viikonloppua kaikille!! Kuin myös sinulle joka tätä punatukkaista naista ihastelet!

    • kkkkkkkk

      Ympyrä ympyrä kulkee, ympyrä ympyrässäin, ympyrä syliinsä sulkee punatukkaisen ihastuksein, kunpa mä ympyrästäin hypätä voisin pois, mutta kun mielessäin vain punatukkainen naine tuo ois.
      En mä etsi elon virvatulta, mielessäin vain punatukkainen on kulta.
      Kaikkea hyvää kaikille ja ennenkaikkea hänelle.

    • nmvm

      Missä tuo runosuoni kukkii, kerro kaupunki?

    • kupariakuparia

      Kaunista tekstiä nim kkk.... Kunpa tavoitat ihastuksesi....

    • kkkkkkk

      Kiitos, enpä häntä nähnyt tänäänkään ja en tällä viikolla, pelkkä moikkauskin pistää lämpöä sydämeen, vaikka jutellakin joskus voisi jos se olisi mahdollista.
      Kauniit ovat hiuksensa, hoikka on vartensa, punatukkainen nainen hän on.

    • M_M

      Täällä toinen hoikkaan punatukkaiseen hullaantunut...
      Toiveikkaana välillä kuvittelen että hänelläkin olisi tunteita minua kohtaan, mutta taitaa olla vain mielikuvitukseni tuotetta... valitettavasti.

    • kkkkkkkk

      Samat sävelet täälläkin on elämän polku joskus vaikeaa ja monesti niin kovin haikeaa..
      Tuota punatukkaista mietin, minäkin alussa luulin että hänellä olo jotain tunteita, mutta olihan se kynnyskin olemassa.
      Silti mukava edes joskus nähdä tuo punatukkainen ihastukseni, varmaankin järkevä hän on ja mukava nainen.

    • kkkkkkkkk

      Kovasti hän tuntuu loitonneen eli etääntyneen, harvoin näen pienen hetken ja hymyään en enään näe..
      Elämän virtaa kuljen kuin kuutamolla ja silit olen aivan pihalla kun punatukkainen nainen mielessäni on ja vaivaa ja jotenkin kaipaan vaikka se hullua on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe