yhdessä, niin kutsuisitko mua koskaan kullaksi, tai rakkaaksi? Vai tulisko sulle siitä vaikee olo.
Jos patukkamies oltaisiin
6
265
Vastaukset
- Sesopiijoo
Olisitko mielelläsi vaikka Hoito?
- jahetikuvitteletkaikkea
Tuskin poliisi kutsuu sua kullaksi tai rakkaaksi vai tarjottiinko sulle vain snikersiä?
- leikillänivain
Kutsuisin sinua kulliksi. :D👩
- EloHeiMonEn
Mikskähän se kutsuis Sun räpsyttimiäs, tekotukkaas ja Vappu-naamarias, joka valmiiks päässäs olet syntyny. Varmaan Vajakiks, ku eihän sua mentaalipuolen potilaana tosielämässäkään näy ollenkaan.
Onpa teil toimistorotilla karu kohtalo. Vongata päivästä toiseen jotain mitä ette ikinä tuu edes näkemään. ;) - vahvafiilis
EloHeiMonEn kirjoitti:
Mikskähän se kutsuis Sun räpsyttimiäs, tekotukkaas ja Vappu-naamarias, joka valmiiks päässäs olet syntyny. Varmaan Vajakiks, ku eihän sua mentaalipuolen potilaana tosielämässäkään näy ollenkaan.
Onpa teil toimistorotilla karu kohtalo. Vongata päivästä toiseen jotain mitä ette ikinä tuu edes näkemään. ;)No onneksi tää ei ollut sitten minulle.👩
Kiva kun minut patukkamieheksi nimesit, nakkimies oiski ollu himpun verran huonompi vaihtoehto :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359294- 375034
- 434863
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983734- 133183
- 412933
- 312826
- 442533
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682364- 1722197