miten hoopona? Siis onhan tänne tullut kirjoiteltua ja aika tunnistettavasti välillä. Se nyt meni tämmöiseksi ja on nyt muka ainakin ollut jotain "kontaktia". No eihän noista vastaajista tiedä, mutta jos olet lukenut, niin on varmaan pystynyt tunnistamaan. No kertoohan tämäkin jotain, ei täällä huvikseen viitsis käydä.
Pidätköhän nainen minua
14
812
Vastaukset
- yksinikävöivä
Minä nainen pidän itseäni täysin idioottina, kun tänne kirjoittelen, vanha varattu ihminen. Yksin istuessa saunaoluen jälkeen, iskee ikävä mieheen, joka on ollut ystäväni vuosikymmeniä, mutta hänestä ei ole kuulunut vuoteen mitään, enkä tietystä syystä voi itse ottaa yhteyttä.
- Hohohohooooo
All wrong: ei miestä, ei olutta leidille, ei ikävöitävää jne hohhoijaaa...
Kirjoittelet vastoin parempaa tietoasi:
- T-mies ei ole koskaan ollut ystäväni,
- hänen "tietonsa" minusta ovat peräisin sähköpostiin murtautumisista ja
tuttavieni jututtamisesta selkäni takana.
- en juo sauna- tai muitakaan oluita, sillä INHOAN olutta!
Hyvä yritys trolli! T-mieskö ystäväni, ei ole!
- Kaipasejäätäon
Tekstiviestin jos sait niin vastaa siihen, että ok asia selvä.
- Kylässäolevalle
Ainaki se lähti 18.17.
- Sunhymysivalloitti
En pidä. Itsehän olen ihan yhtä hoopo. Terkkuja vaan sinne miehelle😉
- ailaavjuu
Kirjoitelkaa vaan, näitä on mukava nauraa Kummeleita ootellessa. Pökköä pessään😆
- täältähupiahaet
Elämässäs ei taida paljoa tapahtua. ;D
- Einiivakavasti
En, mut sä taidat pitää mua 😄
- elämä_hankinnan_alla
Antakaa kummääkin kiriootan tänne, mullakaan ei oo oikeeta elämää.
- vaikku
Juu, onhan tilanteita joissa ihminen käyttäytyy hooposti olematta silti hoopo. :)
- kehtaakin.naukua
Mutta ap. ilmeisesti on.
Jos on asiaa, niin lähetä suoraan sähköpostia tai soita.
Yhteystiedothan sinulla on.
Mitä täällä veivaat ja tahkoat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5064628Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743276Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491606Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m23149117-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331387- 831334
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta161096Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591039Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73965- 57956