Turkoosi pitsiunelma

Artsy

Taas se viikko, jolloin luetaan sähkömittareita. Että onko sähköä kulutettu niin kuin on laskutettu. On iltapäivä ja päätän kierrellä vielä tämän kerrostalon. Tässä talossa suurin osa asukkaista on mummoja ja pappoja, mutta joukossa on joku nuorempikin.

Taloon on juuri muuttanut muuan Virtanen -niminen nuorehko nainen. En ole hänellä vielä käynytkään katsomassa sähkömittaria. Koputan oveen.
-Mitä nyt ,kuulen naisen äänen sanovan. Avaan oven, koska se ei ole lukossa. Hämmästyksekseni huomaan vaalean naisen peilin edessä pelkät rintsikat ja alushousut jalassa.

Ai ovi ei ollutkaan auki, nainen sanoo selvästi vaivautuneen oloisesti. -Anteeksi katson vain sähkömittarin, sanon arasti.
Sovitan tässä Hobby hallista tilaamaani alusasua.Miltä näyttää, Patrician uutuus?
En ole kuulevinani kysymystä, merkitsen sähkömittarin lukemaa ylös vihkoon. Joo, lukema on aivan oikein. Kiitos vaan ja anteeksi, sanon lähtiessäni.

-Et ole vielä sanonut mielipidettäsi näistä, nainen sanoo tiettyä veikeyttä äänessään. No sano nyt! Katson häntä päästä varpaisiin ja hymyilelen sanon, että ihan mukavat. Nainen keimailee peilin ja minun edessäni esitellen turkoosin väristä alusasuaan edestä ja takaa.
-Pitsiä, sanon.
-Joo pitsiäpä hyvinkin, ei mitkään ihan halvatkaan, lähes 70 euroa koko satsi. Mutta nää Patriciat sopii tosi hyvin näin vähän runsaammallekin povelle. C 90.
-Joo en niistä niin tiedäkään, sanon.
-Et vai.
-On ne tosi naiselliset.

Minulla alkoi Adidas-verkkareiden etumus jo pullottaa. Hän taisi sen huomatakin, kun niin hymyili.
-Mitä alushousuja sun muija käyttää, hän kysyi.
-Mulla ei nyt oo muijaa, mutta edellinen käytti Gossardia.
-entä itse?
-No sloggia, sanoin vähän hämilläni.Tai no millon mitäkin.
-Mitkä nyt on?
-Taitaa olla Sloggin tangat.En pidä tangoista, mutta muut oli pesussa.
-Vau, tangat on tosi sexyt, hän sanoi.-Näytä!
-Enkä näytä, sanoin. minulla oli jo täys erektio, eikä sitä voinut olla huomaamatta. Samassa päätin vetää housuni alas ja näytin hänelle tangat, joiden sisällä siittimeni oli aivan tanassa.
-komeet mustat tangat eikä sisältökään taida olla hullumpi. saako kurkata?
-No joo, sanoin tietäen, että hän olisi kumminkin kurkannut.


Nähdessään seisovan elimeni hän sanoi, että taitaa olla lähellä kahtakymmentä.
-Lähempänä kymmentä.
-hei mun uudet Patriciat kostuu jo,otanko pois.
-Mun täytyy nyt kyllä mennä. Toisella kertaa. Tulen taas kahden kuukauden kuluttua.
Näin sovittiin tunkiessani puolijäykkää vehjettäni tangoihin.
-Silloin on jo kesä, joten mulla on varmaan jo silloin stringit, nainen sanoi.

4

8503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stringit

      olipa siinä pullea tyttö itse olen 65AA mutta ikääkin on vasta 12

      • minskuli

        Itse olin jo 14-vuotiaana (ja olen edelleen) 75c enkä kyllä ollut tippaakaan "pullea". Oot kyllä lapsi-parka aivan väärässä foorumissa, mene takaisin Barbien pariin.


      • stringit
        minskuli kirjoitti:

        Itse olin jo 14-vuotiaana (ja olen edelleen) 75c enkä kyllä ollut tippaakaan "pullea". Oot kyllä lapsi-parka aivan väärässä foorumissa, mene takaisin Barbien pariin.

        se tyttö olikin 90c tossa tarinassa


    • homma

      tää oli outo.
      Missä sähkömittarit luetaan kuukauden välein. Ite kun olin kyseisessä hommassa ne luettiin kerran vuodessa. Harvassa kerrostaloasunnossa enää on mittareita sisällä... mittarihuoneet on sitä varten. Ja muutenkin aika utopistinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe