Hevosen tarkka hinta kuussa?

Itellä hankinnassa lv-ruuna. Ja haluasin tietää että minkä verran TARKALLEEN lv maksaa kuukaudessa. Itellä jo pieni käsite siitä mutta kuinkas monta tuhatta euroa se sitten vie, että täytyykö sitten muttaa karsinaan asumaan 😂

5

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

Vaikea sanoa kun tallimaksut vaihtelee aika paljonkin riipuen esim. siitä onko tallilla täyshoito vai puolihoito, onko maneesia, maastoja, onko jokapäiväinen tarhaus jne, jne. Ja jos on täyshoito niin mitä kaikkea se sisältää, sisältääkö lisärehut, kengitys, jne. vai pitääkö sellaiset huolehtia itse.
      Puolihoidossa saattaa päästä jo 400:lla mutta se ei yleensä sisällä kuin karsinapaikan ja ruokinnan.
      Varaudu siis tallimaksu 500 niin saatat päästä aika lähelle totuutta.

Korjatkaa joku jos olen väärässä, minun hevoset on omassa tallissa joten en ole ihan varma nykyhinnoista.

• Pääkaupunkiseudun lähellä helposti yli 650e/kk maneesitalleilla

• KalleJänis

Riippuu ihan tuleeko hevonen ravi- vai ratsukäyttöön vai ns "PULLAPONIKSI". Itsellä pihassa kaksi starttaavaa ravuria ja yksi shettis ja aikalailla tarkalleen tonnilla pärjää kuussa, että ihan hyvin voi laskea hevosille hintaa 400 e kuussa jos on kunnon reeniä ja startteja paljon. Shettikselle oon laskenu sen 200 e kuussa mutta sepä ei juuri mitään syökään ku heinää.

• kuustakuuleminen

Hieman vaikeaselkoinen kysymys! Ensinnäkin pitäisi selvittää miten saadaan hevonen kuuhun, sekä mikä olisi hevosen arvo maasta lasketun hinnan mukainen.

• marsmatkaan

Taitaa mennä hevosen tarkempi hinta jo lähetettäessä sitä jo saturnukseen saakka, aivan arvailujen varaan. Verovirasto tietänee asiasta tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      56
      2128
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      1960
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      64
      1613
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      228
      1403
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1355
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      295
      1257
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1198
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1080
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      118
      986
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      985
    Aihe