Itellä hankinnassa lv-ruuna. Ja haluasin tietää että minkä verran TARKALLEEN lv maksaa kuukaudessa. Itellä jo pieni käsite siitä mutta kuinkas monta tuhatta euroa se sitten vie, että täytyykö sitten muttaa karsinaan asumaan 😂
Hevosen tarkka hinta kuussa?
5
365
Vastaukset
- Kasiro
Vaikea sanoa kun tallimaksut vaihtelee aika paljonkin riipuen esim. siitä onko tallilla täyshoito vai puolihoito, onko maneesia, maastoja, onko jokapäiväinen tarhaus jne, jne. Ja jos on täyshoito niin mitä kaikkea se sisältää, sisältääkö lisärehut, kengitys, jne. vai pitääkö sellaiset huolehtia itse.
Puolihoidossa saattaa päästä jo 400:lla mutta se ei yleensä sisällä kuin karsinapaikan ja ruokinnan.
Varaudu siis tallimaksu 500 niin saatat päästä aika lähelle totuutta.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, minun hevoset on omassa tallissa joten en ole ihan varma nykyhinnoista. Pääkaupunkiseudun lähellä helposti yli 650e/kk maneesitalleilla
- KalleJänis
Riippuu ihan tuleeko hevonen ravi- vai ratsukäyttöön vai ns "PULLAPONIKSI". Itsellä pihassa kaksi starttaavaa ravuria ja yksi shettis ja aikalailla tarkalleen tonnilla pärjää kuussa, että ihan hyvin voi laskea hevosille hintaa 400 e kuussa jos on kunnon reeniä ja startteja paljon. Shettikselle oon laskenu sen 200 e kuussa mutta sepä ei juuri mitään syökään ku heinää.
- kuustakuuleminen
Hieman vaikeaselkoinen kysymys! Ensinnäkin pitäisi selvittää miten saadaan hevonen kuuhun, sekä mikä olisi hevosen arvo maasta lasketun hinnan mukainen.
- marsmatkaan
Taitaa mennä hevosen tarkempi hinta jo lähetettäessä sitä jo saturnukseen saakka, aivan arvailujen varaan. Verovirasto tietänee asiasta tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482