Kohtalan urheilijoista puolet jättänyt tiimin ?

ämmämmäkö

Onko kuskit lähteneet ja miksi ?

12

941

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aergf

Oisko siks kun kausi on ohi

• Ejueheh

Vanhan sanonnan mukaan niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kaiketi ollaan oltu pettyneitä jos ovi käy. Mutta tulee aina myös uusia ja toiset viihtyvät. Samahan se on työpaikkojenkin kanssa, vaihtoon jos ei tykkää.

• 45667888

Ne varmaan häpeää sitä puskurifarssia mm- kisoista

• vankilaankuuluisi

kohtalan tiimistä en tiedä muuta, mutta sata kertaa parempi kuin se toinen huumehörhösikaöykkäri...

• Vroom05

siikä mikä tiimi tuollainen ? Millä merkillä ajaa?

• AsioitaRästissä

Tuollaista oli netissä:

Kohtala Sports Oy
      Seinäjoki
      Y-tunnus: 1865260-5

Protestit
      29.03.2018 - 17355€ (Verohallinto)
      06.11.2017 - 227€ (Sergel Oy)
      14.12.2015 - 264€ (Sergel Oy)
      Velkomustuomiot
      23.10.2017 - 1926€ (Tuusulan Autohuolto Oy)
      23.10.2017 - 2089€ (Lindorff Oy)

http://www.protestilista.com/yritys/1865260-5

• 444566

Nämä ovat julkiset , kaikkea ei edes julkaista ...

• uteliaskart
        444566 kirjoitti:

Nämä ovat julkiset , kaikkea ei edes julkaista ...

Mitä tarkoitat? Kerro lisää.

• Sairautta

Ompa kova tarve jollain henkilöllä seurata yhden teamin tekemisiä. Tuloksen tekoa ja taloudellista tilannetta vuodesta toiseen, ihan pakkomielle näyttäisi olevan ja tarve kaivella vuoden ja ylikin vanhoja asioita. Mitä jos asiat vaikka on jälleen kunnossa ja kuskit hoitaneet sen oman osuutensa.
      On kuitenkin ainos kotimainen tiimi Kosken ohella, kuka pystyy viemään ja tekemään tulosta tuolla Euroopassa. Arvostan molempien tiimien tekemisiä.

• 45789998

Eiköhän se ole kilpailijan tekosia

• sesiitä

kolmen kirjaimen kosto...

• Ferraari

Jonkun vuoden varikoilla pyörineenä ja seuranneena en ihan hirveästi lähtisi mollaamaan ketään näistä Suomen radoilla toimivista "talleista". Ei nimittäin ole mikään kultakaivos tuo homma. Esim. Kohtalalla löytyy niin vankkaa kokemusta, josta moni on valmis maksamaan perustellusti, yhtään muita väheksymättä. Paljon tarvitaan "rakkaudesta lajiin"- asennetta, jotta voi toimia. Talleissa ei ole myytävänä "kulkukoneita". Siellä on myynnissä nopeutta, joka koostuu monista eri asioista... Nokkelammat yksilöt oppivat ilmankin vuosien saatossa, tallissa sama asia käy hiukan nopeammin ja helpommin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe