Se tunne kun istuu rantakallioilla ja tuijottaa merellä...
Kaunista katsella ja on hyvä tunne..
MUTTA..
Kun sinä puutut viereltä , mikään ei tunnu miltään , maisemaa katsoessa on sama kuin tuijottaisi tyhjyyteen..
Se sama tyhjyys velloo minussa kuin tuo kylmä meri edessäni..
Meri sisälläni (miehelle)
14
599
Vastaukset
- Jotainvanhaajotainuutta
Tiedän tuon tunteen.
Olen joutunut opettelemaan uudelleen sen että meri rauhoittaa koska taannoin tunsin aina pistoksen kun merta jäin tuijottamaan vähänkään kauemmaksi aikaa ja ajatukset harhailivat, tietysti naiseen.
Elämä on joskus sellaista. Kaikkea ei voi saada ja toisaalta joskus kaipaa jotain joka ei ole koskaan kuulunutkaan itselle. Toisaalta koskaan on vaikea sanoa mitä asioista olisi tullut jos ne olisivat hieman toisin. Sitä tekee parhaansa silloin ja kussakin tilanteessa.
Viestisi ei ollut minulle, mutta ymmärrän mitä käyt läpi...joskus ollut ja on sama fiilis. Sitä täytyy vain elää oppimaan sen kanssa.- Sitähän_se_kaikki_on
Eikä tuo liity pelkästään mereen vaan ihan kaikkeen elämässä mitä ikinä teenkin..
Hän puuttuu kaikesta..
- eräänJtoivomus
Kaunis on viestisi sun, mikset voi tulla luokseni mun...
- Sitähän_se_kaikki_on
Koskapa hän joka puuttuu ei ala J:iillä..
Siksi en voi olla siellä.. - PatriakkaPackalen
Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
Siksi en voi olla siellä..Jep. Ja ku se alkaa T:llä, ni et ainakaan voi olla, vielä, siellä.
Ai mikskö? Taivaassa ei ole Merta. ;) - Sitähän_se_kaikki_on
PatriakkaPackalen kirjoitti:
Jep. Ja ku se alkaa T:llä, ni et ainakaan voi olla, vielä, siellä.
Ai mikskö? Taivaassa ei ole Merta. ;)Väärin meni arvaus sulla , joku toinen on mielessä mulla..
- PatriakkaPackalen
Väärin meni arvaus sulla , joku toinen on mielessä mulla..
Niin. Kylähän me seki tiedetään.
Eikä sulla vello ku Meret sisälläs, ku omaatuntoa et omista ollenkaan. ;) - Uteliasmiesolen
Siksi en voi olla siellä..No paljasta jo meille epätietoisille ketä kaipaat? Millä kirjaimella alkaa ja missä päin Suomea vaikuttaa?
Uteliasmiesolen kirjoitti:
No paljasta jo meille epätietoisille ketä kaipaat? Millä kirjaimella alkaa ja missä päin Suomea vaikuttaa?
Aloitus ei ole minulta, mutta voisin kyllä jutella asiat
kanssasi selviksi. Pitäisikö minunkin nyt runoilla, enpä
taida jaksaa.PatriakkaPackalen kirjoitti:
Jep. Ja ku se alkaa T:llä, ni et ainakaan voi olla, vielä, siellä.
Ai mikskö? Taivaassa ei ole Merta. ;)Ai jaaha? Onko siis "kuollut" mies mukana korjausrakentaminen 2019
messuilla, vai kenestä T-miehestä kirjoitit?
T: Ei-ap.
P.S. Elossa näkyy T-mies olevan- Sitähän_se_kaikki_on
Uteliasmiesolen kirjoitti:
No paljasta jo meille epätietoisille ketä kaipaat? Millä kirjaimella alkaa ja missä päin Suomea vaikuttaa?
Mitäs minä tänne mitään kertomaan , kun tuntuu täällä olevan näitä besserwissereitä..
- Juuiuuu
Kuinka istut rannalla
- Sitähän_se_kaikki_on
On hyvä joskus istuskella rannalla , katsella merta ja miettiä asioita..
- Tuleevirtsis
Kylmällä kivellä ei kannata istua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5945859Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä863633Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m44206017-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais381766Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491706Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211463- 831414
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2011254Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591211Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.791162