Hei.
Olen 23-vuotias mies pääkaupunkiseudulta.
Käytän zanidip 10mg sekä uutena lääkkeenä cardesartan 8mg.
Ikävinä oireina on jokapäiväinen kasvojen kova kuumotus. Eli kasvot tuntuvat tulikuumalta, ja on huono olo. Myös jäykkyyttä ilmenee välillä suun alueella. Myös mieletön ahdistus alkaa samaan aikaan. Epäilen johtuvan Zanidipistä, mutta onko muilla kokemuksia?
Kerran minulle määrättiin zanidip 20mg, eli suurempi annos, josta tuli niin kova ahdistus että en meinannut kestää. Piti hakeutua omaan rauhaan ja sekään ei välttämättä auttanut sillä ahdistus oli aivan järjettömän kamalaa.
Kiitos kaikille etukäteen vastauksista. Toivon todellakin ihmisten oikeita kokemuksia.
Olen 23-vuotias mies pääkaupunkiseudulta.
Käytän zanidip 10mg sekä uutena lääkkeenä cardesartan 8mg.
Ikävinä oireina on jokapäiväinen kasvojen kova kuumotus. Eli kasvot tuntuvat tulikuumalta, ja on huono olo. Myös jäykkyyttä ilmenee välillä suun alueella. Myös mieletön ahdistus alkaa samaan aikaan. Epäilen johtuvan Zanidipistä, mutta onko muilla kokemuksia?
Kerran minulle määrättiin zanidip 20mg, eli suurempi annos, josta tuli niin kova ahdistus että en meinannut kestää. Piti hakeutua omaan rauhaan ja sekään ei välttämättä auttanut sillä ahdistus oli aivan järjettömän kamalaa.
Kiitos kaikille etukäteen vastauksista. Toivon todellakin ihmisten oikeita kokemuksia.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ei ole kenelläkään muilla kokemuksia.