Kumikeskustelumuisteloita.

Tapasin aikoinani 2 suomalaista nuorta ja innokasta nöösipoikaa Pattiksella.
Punaposkisia ja virkeitä nuoria kaiken kaikkiaan.
Olivat varanneet mukaansa krossin preservatiiveja. Kysyin että onko paljon jo mennyt ?
- 2, sanoivat pojat ja sitten hirnuimme päälle.

Meni päiviä ja tapasin kaverit päivärientojen merkeissä rannalla. Toinen pyysi minut hieman sivummalle. Kummastelin sitä hieman mutta menimme.
Sanoi että hän on saanut sinne arkaan paikkaan ehkä merivedestä jonkin tulehduksen koska kustessa kirvelee niin saatanasti.

Sanoin että juuri siitä on kysymys mutta nyt lähdemme heti Tri Vimin pakeille niin saat piikin merivesitulehdusta vastaan.

Mainittakoon että kyseisestä nuorukaisesta kehkeytyi kokenut Pattis- fani jolle käyntikertoja on kertynyt jo yli 20.

5

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanisi

Lisää vaan! :)

• Maukhang

Kerro 28x se tarina kun laitoit poikaystäväsi heppiin kumin huulillasi gogobaarissa ja otit samalla reppuusi leidipoita.

• Kapualeidareille

Sika Amalia taas haaveilee

• Seppo...Kalevi

Kivahan näitä 28x tarinoita on lukea. Kumikeskustelussa olen hieman eri linjalla, mutta jokainen tyylillään.
      Ja olen nyt Bangokissa (ja Singaporessa) käymässä nykyisen vaimoni kanssa eli Pattaya jää tällä kerralla väliin

• HuanEki

Ai kun mäkin saisin runosuolen sykkimään, tarinaa löytyisi mm. Huan leidareista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      325
      1863
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1007
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      904
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe