Taas on pelti kolissut yhden peruuttajan toimesta kahteenkin kertaan peräkkäin saman auton kylkeen. Luulisi sentään, että kuski jo yhden tömäyksen jälkeen muuttaisi kurssia, mutta ei ilmeisesti vahingostakaan enää viisastu, kun ikää on karttunut eikä niska taivu. Eikö jäykkäniskaisuutta ollenkaan noteerata ajokorttiasioissa, kun se on yhtä olennaista peruutuksessa kuin peilienkin seuranta? Onneksi valpas sivullinen sai tällä kertaa pakenevan kolhijan rekisterinumeron talteen ja homma etenee poliisiasiana.
Cafe Astan nurkalla on ollut ahdasta.
1
310
Vastaukset
- ainahanseonmaksettavaeik
Ihan tyypillistä paimiolaista ajotyyliä, ei vilkkua, kääntyviä etu pyöriä, ei nopeusrajoituksia, ei stop merkkejä,-valkoista viivaa, risteyksissä oikastaan toisten kaistalle, kohellusta ja polkupyörällä ajoa ajokaistalla pyöräteistä huolimatta, hitto mitä kahjoa meininkiä. Paimiossa ollaan vaadittu jopa kalliitaa risteysremppoja koska oma ajotyyli ja asenne on aivan paska.
Sitten asiasta toiseen, kuka on tuhonnut tienviittoja jo vuodesta 19????? Se on sama tyyppi koska tekotapa, tyyli on aina sama, sen on tehnyt yölikiikkuja isokokoinen tyyppi, tarpeeksi vahva, tarpeeksi ilkeämielinen, että tekee sellaista. Hitto että paimiosssa on sekoa porukkaa, enemmän mitä laki sallii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329