Laura Saarikoski on nimitetty Helsingin Sanomien toimituspäälliköksi. Hän siirtyy tehtävään USA:n kirjeenvaihtajan toimesta. Saarikosken ja hänen äijänsä kirjoitukset USA:sta ovat olleen parhaimmillaan yksipuolisia, pahimmillaan Amerikanvastaista kommunistipropagandaa. Tämänpäiväisessä lehdessä tuleva toimituspäällikkö opastaa amerikkalaisia:"USA:ssa tarvitaan älyllistä rehellisyyttä." -Korkealla on tytön hybris!
Saarikoskelaisuutta on siis tulossa lisää, L. Saarikoski luonnollisesti värvää lehteen hengenheimolaisiaan. Lehti tulee muuttumaan yhä punavihreämmäksi, yhä perverssimmäksi, vasemmistolaisemmaksi, yhä epärehellisemmäksi. Jo nytkin sitä saa lukea kuin neuvostoaikaisia Pravdaa tai Izvestijaa.
Saarikoskelaisuus vahvistuu Hesarissa!
4
220
Vastaukset
- brorpå
Mainiota että aloittaja jo nyt kihisee kiukkua äärimmilleen pakahtuneena sillä HeSan uutisointi tullee jatkossakin olemaan natsi- ja rasisminvastainen mikä on valtavan tärkeä asia.Aloittajalle suosittelisin antivasistista stressilomaa.
- Yksinkertaisia
Aloittaja on suurelta osalta oikeassa. Tämän ovat monet huomanneet ja ihmetelleet näitä ässiä.
- pålle
Helsingin Sanomat kertoo jatkossa entistäkin voimakkaammin, mitä asioista pitäisi ajatella. Kyseessä siis totuusmediaksi itsensä nostanut lehti.
- HelsingforsDagbladet
Hesari perustettiin alun perin suomenmieliseksi vastapainoksi ruotsinkieliselle valtalehdistölle, mutta se muutettiin ruotsinmieliseksi Aatos Erkon aikana ja yhäkin se on sitä.
Muuten? Onko tuo Laura sukua Saskalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329