Palstalla on nostettu esiin huumausaineet Thaimaassa ja Pattayalla.
Kannabiksen käytön laillistamisesta äänestettiin omassa eduskunnassamme vuonna 1972.
Äänet menivät tasan ja arpa ratkaisi; kuka muistaa tai tahtoo muistaa ?
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ess-kannabiksen-laittomuus-ratkaistiin-arvalla-rikosylikomisario-poistaisi-rikosmerkinnan/675642/
Yhtä kaikki. Nykyiset lait Thaimaassa ovat hyvin ankaria. Toista oli ennen. Ehkä lait olivat samoja mutta käytäntö oli sanoisinko holtitonta. Poliisitkin myivät heinää turisteille.
Asuin nyt jo puretussa Ocean Wiew- hotellissa. Olin siihen mieltynyt koska olin nöösipoikana ollut siellä Aurinkomatkojen ryhmämatkalla.
Tuumailimme poikien kanssa eräänä päivänä että nyt pikku paukut olisivat paikallaan.
Meille oli jostain siunaantunut seuraksemme pullea likka jonka nimi oli Puu... (D).
Hän ei antanut meidän pyykkejämme hotellin hoiviin vaan keräsi ne itselleen ja toimitti seuraavana päivänä takaisin puhtaina ja silitettyinä.
Kaiken kiireensä ohella hän ehti myös sänkyseuralaiseksi jos jos joku laiskempi matkakumppanimme niin halusi.
Oikein miellyttävä ja ihana tyttö kaiken kaikkiaan, puuhapete vailla vertaa..
Puu siis asialle heinää hankkimaan.
Tuli takaisin parin- kolmen tunnin kuluttua hikisenä ja läväytti auki sanomalehden jossa oli ainakin 200 g:tä höpöheinää. Maksoi jotain 200- 300 bahtia.
Kävin Puun faijan plantaasilla; hänellä oli heinäpelto mutta siitä ehkä toisella kertaa.....
Takavuosien heinätalkoita.
15
271
Vastaukset
- Pattayaboissi
Hyvä joku kertoo omista matkoista eikä pelkästään jauha paskaa jostain väärästä paikasta joka sekin on keksittyä.
- HuanEki
Kumpi määrää, sinä vai rakkosi, vastaa sika Amalia
- SikaAmalianolympiaadi
Rakko pukkaa paskaa palstalle
- 64NumBaIl64
...resu... mulla on eturauhanen leikelty jo kolmasti.. kuse ite katetriin 7 vuotta ja tule sitten puhumaan panoista...
- lornelius
Kivaa on lukea 28:n kirjoituksia, oli niistä mitä mieltä tahansa.
Poikkeaa ne aika paljon Pattisvihaajien ääliömäisistä änkytyksistä. - 35NumBalI
Huan leidarit pitää rakon toiminnassa
- Aamuinilloinvälipala
I do puu, sanoi Sika Amalia alias Lerppa, kun ihmiskakan söi
- Pissaajakakkaa
Puu ja Pii
- panomiäs
Juu, noista tyttöjen nimistä.
Yksinkertaisia taiteilijan nimiään turistille kertoilevat joita en yleensä muista niitäkään.
Muutaman kerran olen kysynyt tytöltä että muistatko minun nimeni vaikka on sitä kysynyt.
Eivät ole muistaneet.
Toisaalta ei sänkyleikeissä nimillä mitään tee, sano. - kurnahdus
Juu, totta on tuo ettei niiden likkojen nimiä muista.
Minä en muista ensimmäistäkään.- 64NumBaIl63
..resut.. minä hoen aina naidessa omaa nimeäni.. kalervo, aah kalervo.. olet mahtava kalervo, ompas se suonikas kalervo.. uuh kalervo..
Kliimaksin hetkellä lallattelen seuraavaa: kalervon kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu, kassit heiluu huhhu huu, kalervo heiluu kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu.
Sitten tiristän hepin nokasta keltaisen tipan sen pojan selkään, irrotan jätskitikun hepin varresta teipeistään, jotta se saa taas vapaana tuulettua ja lerpottaa yhdynnän jälkeen.
Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen. - Melkoonen
64NumBaIl63 kirjoitti:
..resut.. minä hoen aina naidessa omaa nimeäni.. kalervo, aah kalervo.. olet mahtava kalervo, ompas se suonikas kalervo.. uuh kalervo..
Kliimaksin hetkellä lallattelen seuraavaa: kalervon kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu, kassit heiluu huhhu huu, kalervo heiluu kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu.
Sitten tiristän hepin nokasta keltaisen tipan sen pojan selkään, irrotan jätskitikun hepin varresta teipeistään, jotta se saa taas vapaana tuulettua ja lerpottaa yhdynnän jälkeen.
Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen.Sensei olet....
KHIAI!!! - HonJolmes
64NumBaIl63 kirjoitti:
Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen.Arvasin että lerppa on peto sängyssä, mutten arvannut ihan noin kovaksi. Lerppa kehui kuulema suomibaarissa lähettävänsä rakastelun aikana peilin kautta myös lentosuukkoja omalle persereiälleen ja vinkkaa sille silmää ovelan näköisenä.
- nohuhhuh
En ole millään Suomi24- palstalla nähnyt näin ala- arvoisia kirjoituksia kuin täällä.
Siihen syyllistyvät Pattaya- vihaajat.
Kävisivät siellä edes kerran niin tyyli muuttuisi vuorenvarmasti.- SaharassakinSataaLunta
Kela ei maksa Lerpalle edelleenkään matkoja muualle kuin terkkariin ja mielenterveystoimistoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865