Takavuosien heinätalkoita.

Palstalla on nostettu esiin huumausaineet Thaimaassa ja Pattayalla.

Kannabiksen käytön laillistamisesta äänestettiin omassa eduskunnassamme vuonna 1972.
Äänet menivät tasan ja arpa ratkaisi; kuka muistaa tai tahtoo muistaa ?
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ess-kannabiksen-laittomuus-ratkaistiin-arvalla-rikosylikomisario-poistaisi-rikosmerkinnan/675642/

Yhtä kaikki. Nykyiset lait Thaimaassa ovat hyvin ankaria. Toista oli ennen. Ehkä lait olivat samoja mutta käytäntö oli sanoisinko holtitonta. Poliisitkin myivät heinää turisteille.

Asuin nyt jo puretussa Ocean Wiew- hotellissa. Olin siihen mieltynyt koska olin nöösipoikana ollut siellä Aurinkomatkojen ryhmämatkalla.
Tuumailimme poikien kanssa eräänä päivänä että nyt pikku paukut olisivat paikallaan.
Meille oli jostain siunaantunut seuraksemme pullea likka jonka nimi oli Puu... (D).
Hän ei antanut meidän pyykkejämme hotellin hoiviin vaan keräsi ne itselleen ja toimitti seuraavana päivänä takaisin puhtaina ja silitettyinä.

Kaiken kiireensä ohella hän ehti myös sänkyseuralaiseksi jos jos joku laiskempi matkakumppanimme niin halusi.
Oikein miellyttävä ja ihana tyttö kaiken kaikkiaan, puuhapete vailla vertaa..

Puu siis asialle heinää hankkimaan.
Tuli takaisin parin- kolmen tunnin kuluttua hikisenä ja läväytti auki sanomalehden jossa oli ainakin 200 g:tä höpöheinää. Maksoi jotain 200- 300 bahtia.
Kävin Puun faijan plantaasilla; hänellä oli heinäpelto mutta siitä ehkä toisella kertaa.....

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayaboissi

      Hyvä joku kertoo omista matkoista eikä pelkästään jauha paskaa jostain väärästä paikasta joka sekin on keksittyä.

    • HuanEki

      Kumpi määrää, sinä vai rakkosi, vastaa sika Amalia

      • SikaAmalianolympiaadi

        Rakko pukkaa paskaa palstalle


      • 64NumBaIl64

        ...resu... mulla on eturauhanen leikelty jo kolmasti.. kuse ite katetriin 7 vuotta ja tule sitten puhumaan panoista...


    • lornelius

      Kivaa on lukea 28:n kirjoituksia, oli niistä mitä mieltä tahansa.
      Poikkeaa ne aika paljon Pattisvihaajien ääliömäisistä änkytyksistä.

    • 35NumBalI

      Huan leidarit pitää rakon toiminnassa

    • Aamuinilloinvälipala

      I do puu, sanoi Sika Amalia alias Lerppa, kun ihmiskakan söi

      • Pissaajakakkaa

        Puu ja Pii


    • panomiäs

      Juu, noista tyttöjen nimistä.
      Yksinkertaisia taiteilijan nimiään turistille kertoilevat joita en yleensä muista niitäkään.

      Muutaman kerran olen kysynyt tytöltä että muistatko minun nimeni vaikka on sitä kysynyt.
      Eivät ole muistaneet.
      Toisaalta ei sänkyleikeissä nimillä mitään tee, sano.

    • kurnahdus

      Juu, totta on tuo ettei niiden likkojen nimiä muista.
      Minä en muista ensimmäistäkään.

      • 64NumBaIl63

        ..resut.. minä hoen aina naidessa omaa nimeäni.. kalervo, aah kalervo.. olet mahtava kalervo, ompas se suonikas kalervo.. uuh kalervo..
        Kliimaksin hetkellä lallattelen seuraavaa: kalervon kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu, kassit heiluu huhhu huu, kalervo heiluu kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu.
        Sitten tiristän hepin nokasta keltaisen tipan sen pojan selkään, irrotan jätskitikun hepin varresta teipeistään, jotta se saa taas vapaana tuulettua ja lerpottaa yhdynnän jälkeen.
        Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen.


      • Melkoonen
        64NumBaIl63 kirjoitti:

        ..resut.. minä hoen aina naidessa omaa nimeäni.. kalervo, aah kalervo.. olet mahtava kalervo, ompas se suonikas kalervo.. uuh kalervo..
        Kliimaksin hetkellä lallattelen seuraavaa: kalervon kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu, kassit heiluu huhhu huu, kalervo heiluu kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu.
        Sitten tiristän hepin nokasta keltaisen tipan sen pojan selkään, irrotan jätskitikun hepin varresta teipeistään, jotta se saa taas vapaana tuulettua ja lerpottaa yhdynnän jälkeen.
        Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen.

        Sensei olet....

        KHIAI!!!


      • HonJolmes
        64NumBaIl63 kirjoitti:

        ..resut.. minä hoen aina naidessa omaa nimeäni.. kalervo, aah kalervo.. olet mahtava kalervo, ompas se suonikas kalervo.. uuh kalervo..
        Kliimaksin hetkellä lallattelen seuraavaa: kalervon kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu, kassit heiluu huhhu huu, kalervo heiluu kassit heiluu kassit heiluu huhhu huu.
        Sitten tiristän hepin nokasta keltaisen tipan sen pojan selkään, irrotan jätskitikun hepin varresta teipeistään, jotta se saa taas vapaana tuulettua ja lerpottaa yhdynnän jälkeen.
        Pojalle annan 100 paateroa ja käsken olla kertomatta vanhemmilleen.

        Arvasin että lerppa on peto sängyssä, mutten arvannut ihan noin kovaksi. Lerppa kehui kuulema suomibaarissa lähettävänsä rakastelun aikana peilin kautta myös lentosuukkoja omalle persereiälleen ja vinkkaa sille silmää ovelan näköisenä.


    • nohuhhuh

      En ole millään Suomi24- palstalla nähnyt näin ala- arvoisia kirjoituksia kuin täällä.

      Siihen syyllistyvät Pattaya- vihaajat.
      Kävisivät siellä edes kerran niin tyyli muuttuisi vuorenvarmasti.

      • SaharassakinSataaLunta

        Kela ei maksa Lerpalle edelleenkään matkoja muualle kuin terkkariin ja mielenterveystoimistoon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe