Yksin Sinulle Mies Tämä!

EtSinäMilloinkaan

Olet pelkkä rasite, roikkuja ja iso iso ongelma.
Miksi helvetissä luulet, että merkitset minulle jotain?

16

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankossitäkiertää

      Näyttää merkitsevän paljonkin kun kerta kirjoitat tänne

    • Eivähempääeienempääjaksa

      Voihan kirjoitukseni tulkita noinkin!
      Totuus on aivan jotain muuta!

      • Täällä_helposti_luulee

        Ettet vain kuvittele kaikkea? Käyttää siis tunnisteita? Tiedän ettei kuulu minulle enkä liity asiaan mut tuli vaan mieleen.


    • annemp

      niin olet iso rasite kun vei minun porot ja poromerkin. kiitos oikein paljon, muistan sinut kuolinhetkelläni ikuisesti.......

    • IsätönVenäjä

      Venäjällä juhlitaan isättömyyden päivää tappamalla ja tapattamalla miehiä.

    • miksiluulet

      Että hän luulisi merkitsevän sinulle jotain?

      • Muthänlopettaavielä

        Ei se ole luuloa, eikä kuvitelmaa liioin..
        Tosielämässä tapahtuneita onnettomia tempauksia..
        Eikä ole kysymys kaipauksesta, välittämisestä ei rakkaudesta..
        Paljon suremista, kärsimystä ja paljon haittaa on tuonut..


      • toivotaanettä
        Muthänlopettaavielä kirjoitti:

        Ei se ole luuloa, eikä kuvitelmaa liioin..
        Tosielämässä tapahtuneita onnettomia tempauksia..
        Eikä ole kysymys kaipauksesta, välittämisestä ei rakkaudesta..
        Paljon suremista, kärsimystä ja paljon haittaa on tuonut..

        Lopettaa....


      • rakentavkeskusteluaehkä

        Eipä asia mulle kuulu enkä tunnistele ketään ihmettelen vaan että jos pitää tänne tulla huuteleen niin tarkottaa sitten sitä että et ole ilmassut selvästi irl asioita hänelle, ekä hän sen takia "roikkuu" tai sitten olet niitä naisia jotka kuvittelevat ja ovat sen takia vittuuntuneita kun huomaavat että helvetti ei se ollutkaan huono mies vaikka kuinka yritti stereotypisoida ja että vaikka naiselta paskaakin tullut niin mies edelleen kätytäytyy asiallisesti ja kuin aikuiset eikä roiku tai muutenkaan ole häiriöksi.

        Jos olet hänelle selvästi sanonut noin niinku alotuksessa toteat ja silti roikkuu niin sittne ymmärrän sua mutta jos vain kuvittelet etkä ole edes puhunut toiselle niin kasvappa vähän aikuisemmaksi, ei tee pahaa henkinen kasvu, joutu tässä itekkin vielä yli 30 henkisellä puolella tutkiskeleen rehellisesti itteään ja taas kasvamaan ja vahvistumaan entisestään koska minä myönnän omat vikani ja virheeni ja pyrin parantamaan jos on parannettavaa.

        Pyydän anteeksi jos loukkasin kommentillani ja olen väärässä ja jos on oikeasti ihan syytä niin ok sillon.

        Ehkä voisit vähän avata mitä hän on tehnyt/aiheuttanut sulle ja mitä itse olet tehnyt asian eteen ja muutenkin avata tilannetta kun kerta anonyymina selvität asioita?


      • jasinätietysti
        Muthänlopettaavielä kirjoitti:

        Ei se ole luuloa, eikä kuvitelmaa liioin..
        Tosielämässä tapahtuneita onnettomia tempauksia..
        Eikä ole kysymys kaipauksesta, välittämisestä ei rakkaudesta..
        Paljon suremista, kärsimystä ja paljon haittaa on tuonut..

        Olet täysin syytön suruun, kärsimykseen ja haittaan..?


    • pakkomielle, se on jotkut ei sitä tajua, eli lopettaa vaikka toisella ei niitä tunteita tosiaan ole.
      tunteita/ rakkautta ei voi pakottaa.

      ennen ollut erilailla asiat, naisilla siis paljon huonommin huonoissa liitoissa eletty väkisin.

    • Häpeäpalstalla

      Häpeä aloittaja. Häpeä

    • Annward

      Nyt pestään aloittajan suu mäntysaippualla, halusi tai ei. Niin on rumaa tekstiä että itseä ihan heikottaa.

    • Naimas

      Ootko naimaikäinen nainen?

    • mikämättää

      Et sinä milloinkaa ole pelkkä rasit, roikkuja ja iso iso ongelma.
      Miksi helvetissä luulet minun olevan ISO ISO ONGELMA?

    • Ruustinnatar

      Todella iljettävä ihminen. Noin töykeästi ei asioita saa esittää! Menköön töykeys pois palstalta. Älä loukkaannu tollasen naisen tai kuka lieneekään jutusta. Olet varmasti tärkeä!😏😪💓

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe