Yksin Sinulle Mies Tämä!

EtSinäMilloinkaan

Olet pelkkä rasite, roikkuja ja iso iso ongelma.
Miksi helvetissä luulet, että merkitset minulle jotain?

16

856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankossitäkiertää

Näyttää merkitsevän paljonkin kun kerta kirjoitat tänne

• Eivähempääeienempääjaksa

Voihan kirjoitukseni tulkita noinkin!
      Totuus on aivan jotain muuta!

• Täällä_helposti_luulee

Ettet vain kuvittele kaikkea? Käyttää siis tunnisteita? Tiedän ettei kuulu minulle enkä liity asiaan mut tuli vaan mieleen.

• annemp

niin olet iso rasite kun vei minun porot ja poromerkin. kiitos oikein paljon, muistan sinut kuolinhetkelläni ikuisesti.......

• IsätönVenäjä

Venäjällä juhlitaan isättömyyden päivää tappamalla ja tapattamalla miehiä.

• miksiluulet

Että hän luulisi merkitsevän sinulle jotain?

• Muthänlopettaavielä

Ei se ole luuloa, eikä kuvitelmaa liioin..
        Tosielämässä tapahtuneita onnettomia tempauksia..
        Eikä ole kysymys kaipauksesta, välittämisestä ei rakkaudesta..
        Paljon suremista, kärsimystä ja paljon haittaa on tuonut..

• toivotaanettä
        Muthänlopettaavielä kirjoitti:

Lopettaa....

• rakentavkeskusteluaehkä

Eipä asia mulle kuulu enkä tunnistele ketään ihmettelen vaan että jos pitää tänne tulla huuteleen niin tarkottaa sitten sitä että et ole ilmassut selvästi irl asioita hänelle, ekä hän sen takia "roikkuu" tai sitten olet niitä naisia jotka kuvittelevat ja ovat sen takia vittuuntuneita kun huomaavat että helvetti ei se ollutkaan huono mies vaikka kuinka yritti stereotypisoida ja että vaikka naiselta paskaakin tullut niin mies edelleen kätytäytyy asiallisesti ja kuin aikuiset eikä roiku tai muutenkaan ole häiriöksi.

Jos olet hänelle selvästi sanonut noin niinku alotuksessa toteat ja silti roikkuu niin sittne ymmärrän sua mutta jos vain kuvittelet etkä ole edes puhunut toiselle niin kasvappa vähän aikuisemmaksi, ei tee pahaa henkinen kasvu, joutu tässä itekkin vielä yli 30 henkisellä puolella tutkiskeleen rehellisesti itteään ja taas kasvamaan ja vahvistumaan entisestään koska minä myönnän omat vikani ja virheeni ja pyrin parantamaan jos on parannettavaa.

Pyydän anteeksi jos loukkasin kommentillani ja olen väärässä ja jos on oikeasti ihan syytä niin ok sillon.

Ehkä voisit vähän avata mitä hän on tehnyt/aiheuttanut sulle ja mitä itse olet tehnyt asian eteen ja muutenkin avata tilannetta kun kerta anonyymina selvität asioita?

• jasinätietysti
        Muthänlopettaavielä kirjoitti:

Olet täysin syytön suruun, kärsimykseen ja haittaan..?

• pakkomielle, se on jotkut ei sitä tajua, eli lopettaa vaikka toisella ei niitä tunteita tosiaan ole.
      tunteita/ rakkautta ei voi pakottaa.

ennen ollut erilailla asiat, naisilla siis paljon huonommin huonoissa liitoissa eletty väkisin.

• Häpeäpalstalla

Häpeä aloittaja. Häpeä

• Annward

Nyt pestään aloittajan suu mäntysaippualla, halusi tai ei. Niin on rumaa tekstiä että itseä ihan heikottaa.

• Naimas

Ootko naimaikäinen nainen?

• mikämättää

Et sinä milloinkaa ole pelkkä rasit, roikkuja ja iso iso ongelma.
      Miksi helvetissä luulet minun olevan ISO ISO ONGELMA?

• Ruustinnatar

Todella iljettävä ihminen. Noin töykeästi ei asioita saa esittää! Menköön töykeys pois palstalta. Älä loukkaannu tollasen naisen tai kuka lieneekään jutusta. Olet varmasti tärkeä!😏😪💓

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      187
      8045
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      143
      5532
    3. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      4969
    4. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      163
      4400
    5. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      12
      2907
    6. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      74
      2894
    7. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2657
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      289
      2538
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      148
      2418
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      585
      2234
    Aihe