Gigantti pilaa maineensa Telia-liittymillä

Varoitusmuille

Ostin Gigantista älykännykän Huawei y6 ja tunkivat mukaan Telia liittymän, jolla ei tee mitään. Sen piti aueta jo kolmas päivä klo10. 30, mutta mitään kenttää ei ole vieläkään. Olinkin nyt pakotettu käymään Elisa shopissa, josta hankin Saunalahden liittymän, joka toimi välittömästi. Käväisin vielä cityarketin telia-pisteellä näyttämässä Telian viratonta nanoluokan korttiani. He tutkivat sen ja totesivat, ettei se ole edes aktiivinen ja heittivät roskiin.

16

3871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustaomaava

      Tuo on kyllä aikamoista huijausta. Kuinka m oni jo on heittänyt uuden hienon kännykkänsä seinään, kun yhteyttä ei muodostu perästäkään tai kiikuttanut luurinsa takaisin kauppiaalle. Telian asiakaspalvelukin näyttää olevan melkoisen syvältä ja kentän kattavuudessa on usein katvetta maaseudulla. Ruotsalaiset eivät siitä välitä, kun vaa omaan napaansa tuijottavat.

    • molemmathuonoja

      Huono puhelin sekä liittymä. Ei mennyt hyvin kauppareissu:D

    • Ajat__sitten

      Ei Gigantti voi pilata mainettaan. Se on jo valmiiksi pilalla.

      • pettynyt.asiakas

        Näin on. En löytänyt Kikantin SER-kontista edes Ubuntun kanssa yhteensopivaa wlan-korttia.


    • teliaaaa

      Telian paska ei pelaa kun katsoo tapletilla matseja.Vastuuseen koko paska firma.Ruutu oli parempi.Kusetusfirma.Yhteydet tökkii kun sm liikaa katsoo.Vitun kusetusfirma.Vittujen vittu.

    • minä.kyllä.tyytyväinen

      Ehkä ette vaan osaa. Olen ollut Soneran ja sitten Telian käyttäjä jo vuodesta 1995. Kerran sain Elisan työsuhdeliittymäksi, mutta jo kahden kuukauden jälkeen lopetin puhelinedun ja palasin Telian käyttäjäksi vaikka jouduinkin maksamaan itse vähän enemmän. Telialla on kokemukseni mukaan asiakaspalvelukin paljon nopeammin ollut tavoitettavissa kuin Elisalla (tosin ovat tehneet kaksi laskutusvirhettä, mutta korjasivat kyllä ne sitten helposti saman tien kun otin yhteyttä chatissa ja Elisaltakin olen joutunut laskutusvirheitä kerran korjaamaan, kun heiltä kaapeli-tv ja tv:n kanavakortti kanavapaketti mutta se ei onnistunut chatissa kun ketään en saanut kiinni vaan jättämällä viestin).

      • masterSlave

        Ja Elisan mulkku pomo haluaisi tehdä Suomesta orjayhteiskunnan. Jos siis diggaatte orjista, niin valintanne on Elisa.


    • åååååå

      Ei auta Telialle valittaminen, niillä ei ole pienintäkään halua kuunnella asiakkaitaan. Täällä kärvistellään jatkuvasti katkeilevien yhteyksien kanssa, korjausta ei kuulu vaikka koko alue on katkosten piirissä.
      Laskut tulee sentään ajallaan, joten osaa ne jotakin.

    • eikoskaan

      Minulle/yritykselle (18 liittymää) ei koskaan tule enää laskua jonka on lähettänyt elisa, mutta Telia on loistava

    • Paskaakaikki

      Kaikki toiminta on nykyään joko paskaa tai tosi paskaa firmassa kuin firmassa. Pääasia, että saadaan lyhytnäköisesti tulosta milloin milläkin kepulikonstilla ja johtajille ja omistajille paljon rahaa. Asiakas ja työntekijät ovat vain työkaluja tähän kusetukseen. Karmeaksi on mennyt maailman meno, mutta minkäs teet.

    • huihaivei

      Jo, mie ostin Huawei 20 suurenmuistin vuoksi koska sitä tarvitsen karttaohjelmassa, pelastuspuolenhomma.
      Muistia siis on, muttei toimi, löytää sateliitin mutta siihen jää.
      Sen verran, että löytää missä puhelin on, mutta kun lähdet liikkeelle toiminta sammuu
      Joten se siitä gigantin osaamisesta

    • anonyymi_X73

      Yleensä kannatta kyllä ostaa puhelin ja liittymä erikseen, eli kilpailuttaa molemmat erikseen ja etsii parhaan hinnan. Pelkästään liittymiä vertaamalla voi säästää satasia vuodessa ja silti saada samaa nettikaistaa 4g:nä. helppo vertailla, esim. https://www.xn--liittymleevi-mcb.fi/

    • Anonyymi

      Hei,
      Mikään ei ole muuttunut, otin Gigantista aivan juuri uuden Dna-liittymän puhelimeen sekä laajakaistaan.
      Soitin kuitenkin seuraavana päivänä Dna-palveluun koska tämä Gigantin myyjä ei vaikuttanut vilpittömältä.
      No, laajakaista sopimusta ei oltu muka tehty ???
      Sopimuksessa on erityisesti myös sovittu laajakaista sopimuksesta, sai siihen jopa uuden sim-kortin.
      Eli,, tämä myyjä oli poistanut sen koska se oli ilmeisesti epäedullinen heille.
      Gigantti on nyt historiaa meidän perheessä emmekä sinne koskaan enää palaa.

    • Anonyymi

      Gigantti munasi koko homman, se liittymä pitää aktivoiva, joko gigantti tai sinä.

    • Anonyymi

      Tässä naurattaa eniten Telia ruotsalaisten, Dna Norjalaisten ja Elisa ainoa Suomalainen millä perkeleelliset hinnat, sössivät latausliittymänkin pilalle.
      Nyt on Telia itellä puhelimessa ja modeemissa suht edullisia toimii..

    • Anonyymi

      Ei elisakaan ole sen kummempi lupaavat lahjoja joita ei ikinä sitten saa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe