Ostin Gigantista älykännykän Huawei y6 ja tunkivat mukaan Telia liittymän, jolla ei tee mitään. Sen piti aueta jo kolmas päivä klo10. 30, mutta mitään kenttää ei ole vieläkään. Olinkin nyt pakotettu käymään Elisa shopissa, josta hankin Saunalahden liittymän, joka toimi välittömästi. Käväisin vielä cityarketin telia-pisteellä näyttämässä Telian viratonta nanoluokan korttiani. He tutkivat sen ja totesivat, ettei se ole edes aktiivinen ja heittivät roskiin.
Gigantti pilaa maineensa Telia-liittymillä
16
4106
Vastaukset
- Kokemustaomaava
Tuo on kyllä aikamoista huijausta. Kuinka m oni jo on heittänyt uuden hienon kännykkänsä seinään, kun yhteyttä ei muodostu perästäkään tai kiikuttanut luurinsa takaisin kauppiaalle. Telian asiakaspalvelukin näyttää olevan melkoisen syvältä ja kentän kattavuudessa on usein katvetta maaseudulla. Ruotsalaiset eivät siitä välitä, kun vaa omaan napaansa tuijottavat.
- molemmathuonoja
Huono puhelin sekä liittymä. Ei mennyt hyvin kauppareissu:D
- Ajat__sitten
Ei Gigantti voi pilata mainettaan. Se on jo valmiiksi pilalla.
- pettynyt.asiakas
Näin on. En löytänyt Kikantin SER-kontista edes Ubuntun kanssa yhteensopivaa wlan-korttia.
- teliaaaa
Telian paska ei pelaa kun katsoo tapletilla matseja.Vastuuseen koko paska firma.Ruutu oli parempi.Kusetusfirma.Yhteydet tökkii kun sm liikaa katsoo.Vitun kusetusfirma.Vittujen vittu.
- minä.kyllä.tyytyväinen
Ehkä ette vaan osaa. Olen ollut Soneran ja sitten Telian käyttäjä jo vuodesta 1995. Kerran sain Elisan työsuhdeliittymäksi, mutta jo kahden kuukauden jälkeen lopetin puhelinedun ja palasin Telian käyttäjäksi vaikka jouduinkin maksamaan itse vähän enemmän. Telialla on kokemukseni mukaan asiakaspalvelukin paljon nopeammin ollut tavoitettavissa kuin Elisalla (tosin ovat tehneet kaksi laskutusvirhettä, mutta korjasivat kyllä ne sitten helposti saman tien kun otin yhteyttä chatissa ja Elisaltakin olen joutunut laskutusvirheitä kerran korjaamaan, kun heiltä kaapeli-tv ja tv:n kanavakortti kanavapaketti mutta se ei onnistunut chatissa kun ketään en saanut kiinni vaan jättämällä viestin).
- masterSlave
Ja Elisan mulkku pomo haluaisi tehdä Suomesta orjayhteiskunnan. Jos siis diggaatte orjista, niin valintanne on Elisa.
- åååååå
Ei auta Telialle valittaminen, niillä ei ole pienintäkään halua kuunnella asiakkaitaan. Täällä kärvistellään jatkuvasti katkeilevien yhteyksien kanssa, korjausta ei kuulu vaikka koko alue on katkosten piirissä.
Laskut tulee sentään ajallaan, joten osaa ne jotakin. - eikoskaan
Minulle/yritykselle (18 liittymää) ei koskaan tule enää laskua jonka on lähettänyt elisa, mutta Telia on loistava
- Paskaakaikki
Kaikki toiminta on nykyään joko paskaa tai tosi paskaa firmassa kuin firmassa. Pääasia, että saadaan lyhytnäköisesti tulosta milloin milläkin kepulikonstilla ja johtajille ja omistajille paljon rahaa. Asiakas ja työntekijät ovat vain työkaluja tähän kusetukseen. Karmeaksi on mennyt maailman meno, mutta minkäs teet.
- huihaivei
Jo, mie ostin Huawei 20 suurenmuistin vuoksi koska sitä tarvitsen karttaohjelmassa, pelastuspuolenhomma.
Muistia siis on, muttei toimi, löytää sateliitin mutta siihen jää.
Sen verran, että löytää missä puhelin on, mutta kun lähdet liikkeelle toiminta sammuu
Joten se siitä gigantin osaamisesta - anonyymi_X73
Yleensä kannatta kyllä ostaa puhelin ja liittymä erikseen, eli kilpailuttaa molemmat erikseen ja etsii parhaan hinnan. Pelkästään liittymiä vertaamalla voi säästää satasia vuodessa ja silti saada samaa nettikaistaa 4g:nä. helppo vertailla, esim. https://www.xn--liittymleevi-mcb.fi/
- Anonyymi
Hei,
Mikään ei ole muuttunut, otin Gigantista aivan juuri uuden Dna-liittymän puhelimeen sekä laajakaistaan.
Soitin kuitenkin seuraavana päivänä Dna-palveluun koska tämä Gigantin myyjä ei vaikuttanut vilpittömältä.
No, laajakaista sopimusta ei oltu muka tehty ???
Sopimuksessa on erityisesti myös sovittu laajakaista sopimuksesta, sai siihen jopa uuden sim-kortin.
Eli,, tämä myyjä oli poistanut sen koska se oli ilmeisesti epäedullinen heille.
Gigantti on nyt historiaa meidän perheessä emmekä sinne koskaan enää palaa. - Anonyymi
Gigantti munasi koko homman, se liittymä pitää aktivoiva, joko gigantti tai sinä.
- Anonyymi
Tässä naurattaa eniten Telia ruotsalaisten, Dna Norjalaisten ja Elisa ainoa Suomalainen millä perkeleelliset hinnat, sössivät latausliittymänkin pilalle.
Nyt on Telia itellä puhelimessa ja modeemissa suht edullisia toimii.. - Anonyymi
Ei elisakaan ole sen kummempi lupaavat lahjoja joita ei ikinä sitten saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995