Katon paikkaja ja naapurin....

Alastinukkuva

Oli kesä kauneimmillaan ja vaimoni oli lähtemässä kauppoihin, Paikkaat sen helvetin katon tai nukut sohvalla ja naimista sulle EI sitten tule ja läppäsi minua paljaalle taka puolelleni, Kun olin alaste ja naukumassa siltä pillua itselleni lainaksi mutta turhaan. Vai kattoa paikkaamaan no kyllähän se meikäläiseltä sujuu ja etsimään housuja jalkaani. Mutta ei alkkareita kun on luvattu kuumaa päivää tällekin päivälle. Minä olin kontallani katolla ja en huomannut että on mulla housuissani reikä sopivasti kaluni kohalla, Eli mulla roikkui ulkona mun nakkini (noin 10-12cm) levossa ja mulla mieli korkealla. Sulla on kalu ulkona sanoi poika joka pyöräili meidän ohi ja minä vilkaisin mun haaroihini ja laitoin sen takas sisälle. Mutta sitten näin lähi talossa naisen noin 16-20 välissä ja se sovitti tissejään paremmin bikinien sisälle. Multa tuli kaluni heti reijästä kurkkimaan ja tietysti se turpos samalla. Minä vain jatkoin mun hommiani siellä katolla (18cm ulkona mun houstani). Minä tuumasin kohta olen valmis ja lähtee nämäkin multa pois eli ole vain rauhassa minä ajattelin itsekseni. Kato äiti ei nipa meitä pelkää sanottiin mun selkäni takaa ja minä vilkaisin sinne. Siellä oli meidän naapuri likkansa kanssa ja vain katseli minua kun olin nelin kontin katolla ja kaluni housun reijästä ulkona aurinkoa ottamassa. No Nipa missäs on sun Meerisin kun ei ole teidän autoa kotona ja jatka vain ei mulla eikä meidän likalla ole mihinkään kiirettä jutteli naapurin muija mulle. Minä kerroin sen lähteneen kauppo-
ihin ja tulevansa takas vasta ilta päivällä, Mutta kun olen valmis täältä olis kiva kun olis kahvi valmista meillä tai teillä ja tämä vaate kappele lähtee kyllä päältäni heti kun vain alas pääsen. Äiti Nipa lupas olla alaste mennään heti sisälle keittämään sitä kahvia ja likka otti äitiään kädestä sekä ne meni meille
sisälle. Kun oli hommani valmista työkalut autotalliin ja minä keittiön ikkunan taakse. Heti sadevesi viemäri aukon kohalle ja vesi hana päälle multa eli kusin siihen kaivoon. Ja äiti sekä sen likka alaste meillä verannalla istumassa no mulla koveni heti se. Ja kun se nousi yläs samalla niin mun kustani tuli siihen helvetin kaiteellle kun en pitänyt kalustani kiinni. Vaan mulla oli kumpikin käteni niskani takana
ja silmilläni söin kumpaakin likkaa. Kuinka vanha on sun likkasi ja onko se neitsyt minä vain ajattelin. Ja mun kustani tuli vaimoni hartia huiville mikä oli siinä kuistin kaiteella tuulettumassa. Vasta kun likat huomautti minua asijasta minä heräsin. Ei helvetti ei helvetti vain multa tuli ja heti tarkistamaan
no märkä ja hais kuselle minä vain huokailin ääneen. Ei tule pillua mulle ehkä koko kesä loman ajan minkä me olemme täällä, Minä vain huokailin heille ja ei ollut enää mulla kiimaa päällä kun vain katselin sitä mun muijani hartia huivia. Tässä on kahvin jälkiä myöskin eli huivi mulle ja se muija meni meillä keittiöön. Ei ole teillä kun olette noin nuoria vielä sanoi se muija kun vilkaisi tiski kaapin alle. Likka minä en luota Nipaan eli tules mukaani ja ne lähti kotiinsa. Ja noin tunnin päästä ne tuli takas kun mun vaimonikin tuli samalla kotiinsa. Sylvi miksi sulla on mun huivini se kyseli naapurilta. Siinä oli jälkiä ja ukkosi tahtoi yllättää sut ja Sylvi levitti sen huivin auki, Se oli puhtaampi kuin uutena ja muijani mun kaulaani. Nipa tyhjennät auton ja tulet pesemään mut sekä naimaan myöskin olet sinä vain löytö mulle, Ja vaimoni otti sen hänelle rakkaan hartia huovinsa ja meni sisälle meille. Minä kiitin mun/meidän naapuria ja lupasin sen palkita kyllä. Olet vain alaste kuten olet nytkin ja kalusi useimmin vain yläs muuta me emme tahdo sulta. Ja se lähti omalle puolelle ja minä ostokset sisälle ja sen jälkeen. Enpä kerrokkaan sulle............

3

7695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööh

      öööh

    • Idiootti

      Mee hoitoon

    • Alastinukkuva

      Mee hoitoon noin 70% tänne kirjoittaneista tarvitsevat sitä hoitoa. MUTTA miksi sinä olet täällä?
      Eli oletko netti poliisi vai vain tirkisteliä tulee mulle mieleeni. Voi pientä onko nalle hukassa sulta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe