Mies olet ikävä

Sinäsinäsunjutut

Olet itsekäs työnarkomaani ja se ei kiihota mua. Itsekkyys paistaa läpi monessa asiassa. Siksi mua ei kiinnostanu enää sun jutut. Tunteet jääty. Nyt olet jotenkin rikki ja eksyksissä. Et ole hyvä ihminen.

23

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KURIIIINSE

Paha hrj. SE TEKEE LIIKAA TÖITÄ!!!

PASKIAINEN ON LIITOSSAKIN!!!

YLI 200H TÖITÄ KK.

RISUJA. VIE TYÖPAIKAT!!!!

• mitkäjutut

Olenko, no en ainakaan töissä ole raatanut.

• Laiskiainen_oot

Tiedetään , ei mikään uus juttu.

• SäälinSua

Jep, koska sinä itsekkäällä käytöksellä sait rikottua minut.. Siksi toiseksi, ethän sinä omia virheitäsi näe. Minä sentään pyydän anteeksi omiani, mutta olen tottunut narsismiin puoleltasi. Sinussahan ei ole mitään vikaa, isin pikku prinsessa.

• Oletko varma, että tunnistit aloittajan oikein? Kuka ja mistä hän mielestäsi on?
        Miksi kutsut häntä "isin pikku prinsessaksi".

• EiOoAsiaaMämmälle
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Oletko varma, että tunnistit aloittajan oikein? Kuka ja mistä hän mielestäsi on?
        Miksi kutsut häntä "isin pikku prinsessaksi".

Sulle mulla ei ainakaan ole mitään asiaa.

• eiongelmaa

En ole rikkonut häntä. Työ(yhteisö?johto?) rikkoi ilmeisesti häntä eli oli vaurioitunut jo tavatessamme. Onko isin prinsessa kovastikin vaivaava asia?

• Ihminenonmikäon

Ei ole sulle hyvä, mutta jollekin toiselle, esim työnarkomaaninaiselle voipii sitä olla.

• Onkohan

Itse viihdyin töissä liikaa vain kun kotona oli ikävää eli todella huonosti käyttäytyvä puoliso. Pakenin työntekoon sitä.

• Aloitus ei sitten ole minulta.

• Ei aloitus edes voisi olla minulla, sillä niin isäni kuin kumpikin mieheni ovat viettäneet paljon aikaa töissä. Olen jo siis lapsena tottunut tällaiseen...

Mutta ap. voit pitää timo-tomisi. En huoli häntä.

• sivuutanasiattomat

Ei pahalla aloittaja mutta paistaa jonkunlainen katkeruus läpi aloituksestasi, sanoppa tunnetko kuinka hyvin tämänihmisen ja et ole kyllä välittänyt selvästikään hänestä jos sen takia että toinen vaikuttaa rikkinäiseltä hylkäät, kyllä aikuinen ihminen pyrkisi puhumaan asiasta että näet asiat näin ja että onmko asiat näin, miten määrittelet työnarkomaanin, entä itsekkään, onko itsekäs sellanen joka ainoastaan heilel joihin luottaa avautuu myös omista asioistaan, näin ollen koittaa saada tiosen myös rentoutuun olemalla avoin ja aito oma itsensä, kuitenkin välittää toisen jutuista ja kyseleekin toisen elämästä ja asioista vai sellanen joka uskaltaa myöntää että on ollut hieman vaikeaa vaikkapa henkisesti ja purkanut väärällä tavalla patoutumia mutta tekee kaikkensa asian eteen että ei enää käyttäytyisi niin.

Paistaa aloituksesta perus nykyajan meininki mikä on jo liian suurella osalla, itse ollaan ns täydellisiä, kuitenkaan ei uskalleta olal omia ittiään hyvine ja huonoine puolineen, vuorovaikutus taidot rajoittuu sometukseen ja älyluuriin, tunteista ei tietenkään rehellisesti puhuta vaan sysätään toiselle vastuu koska mää nyt vaan aattelen kaikesta stereotyyppisesti eikä tarvi käyttää maaalaisj'ärkeä ja yrittää edes nähdä ja ajatella ihmiset yksilöinä, leimataan jo tuntematta juurikin stereotyyppisyyden ja mustavalkosen kapean ajattelu mallin takia, kun huomataan että oltiinkin väärässä aletaan mustamaalaaman toista koska onhan se nyt maailman loppu jos joutuu välillä katsoon peiliin ja myöntämään omat virheensä ja vikansa, toisinsanoen ei tulla ikinä sinuiksi ittensä kanssa, henkiselllä tasolla ei puhettakaan että uskallettais tutkiskella itseä rehellisesti.

Rooli päällä kokoajan ja hirveä todistelun tarve, kaikki käsitetääntahallaan väärin koska huon oitsetunto ei vaan anna luottaa itseensä. Empatia kyky puuttuu osalta täysin paitsi silloin kun pilkka kolahta aomaan nilkkaan ja karma kostaa että saa kokea saman mitä muutkin empatiakyvyttömältä narsistilta.

Luultavasti en tähän kommenttiini tule saamaan rakentavaa keskustelua vaan jotain vittulua siitä kuinka itse luulen olevani täydellinen, vikoja löytyy musta enkä ole enkä tule olemaan koskaan täydellinen mutta oma itseni tulen olemaan aina kuitenkin niin että otan muutkin huomioon, osaan olla ylpeä itestäni sekä myöntää virheeni ja tehdäkin niille jotain ja oppia niistä, olen sinut itseni kanssa ja tunnen itseni myös henkisellä tasolla todella hyvin, uskallan sanoa asiani asiallisesti , empatia kykyä löytyy sekä maalaisjärkeä ja tilanne tajua sekä tunneälyä, ei tarvio vetää roolia eikä todistell amitään.

• Liikaa_sekin

Aloitus ei ollut minulta..
        Et silti pystynyt vastaaan yhteen pieneen viestiin?

• etmuaflirttaa

Olet pusuhuulinen nainen. Isot rinnat ja muodakas. Vaikea ohitettava muille. Itse pidän pintani.

• asddfhhjjkklllö

Kaikkea säkin kuvittelet flirttailuksi. Jos mummo suuttuu sulle jonossa tuuppimisesta, kuvittelet senkin olevan vain kiinnostunut ja mustasukkainen.

• eheheheh

Mies on sairas mielisairas!!!

• vnkcxxkl

Olet hullu naine

• ndjnfjnaö

hullu ja perin itsekäs ämmä.

• Paljonnähnytmatkamies

Sinä olet taas tuuliviiri, jonka ajatukset muuttuvat päivittäin. Olet itse sellainen kuin väität minun olevan. Teeskentelet sydämellistä ihmistä, mutta sinusta huokuu pahan ja itsekkään ihmisen jäätävä kylmyys.

• IhmistuntemusToTheMax

Katoki ettei nää sanat ole mulle.

• Paljonnähnytmatkamies

Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, eivät ne ketään todellisuudessa tavoita. Kunhan kirjoittelin. Aloittajan sanat kolahtivat jotenkin kohdalleen by instinct. Sydämettömien teeskentelijöiden kanssa ei kannata seurustella edes sosiaalisella tasolla- he myrkyttävät mielesi iäksi jos et taivu heidän leikkikaluksi. Sen olen oppinut. Pysyn kaukana tästedes enkä aio edes seurata sivusta kuinka vastenmielisellä tavalla tuollaiset yrittävät kerjäävät suosiota.

• Kuneiedestutustuttu

Täytyy myöntää et kiihottaminen jäi väliin, anteeksi.

• Erikoistajoseisaa

Kai töitä saa tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      370
      4324
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      146
      3755
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      98
      2666
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2431
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      15
      2249
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1848
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1818
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1105
    Aihe