Olimme ystäväni Paven kanssa majoittuneena keskustan vaatimattomaan hotelliin.
Oli aivan pelipaikkojen vieressä eikä taksia ei tarvinnut mihinkään. Krokotiilit ja elefantitkin oli jo nähty. Tyttöihin ei kyllästy ja niitähän kohteessa riittää ja siksi siellä olimme.
Olimme hankkineet Pattayan rumimmat likat koska olimme lyöneet vetoa kumpi sellaisen löytäisi. Osoittautuivat kuitenkin aivan ihaniksi ja he olivat seuranamme vielä viikonkin päästä. Vaatimattomia, huomaavaisia ja kaikin puolin mukavia.
Rantapäivänä sanoin Pavelle että lähdetäänkö kävelylle ja iskin silmää. Paidat päälle ja menoksi.
Likat jätettiin kamoja vahtimaan.
Rantabulevardilta otimme tyttöset hintaan 300 bahtia / h. Halpa hinta selittyy neuvottelutaidollani.
Veimme heidät tuttuun tuntihotelliin sivukadulla jonka hinta oli 100 bahtia; sis liinavaatteet ja pyyhkeet.
Suihkunraikkaina kävelimme kohti tukikohtaamme. Kekkasin että meidän on saatava alibi poissaolollemme. Pave osti crocsit.
Perille saavuttuamme Paven nainen heitti häntä niillä crocseilla ja sätti Pavea ulkomaankielellä.
Olivat vaklanneet meitä ja jäimme siis kiinni sanoisinko aviorikoksesta.
Antoivat kuitenkin nopeasti anteeksi; nauroimme ja rauha palasi jälleen auvoiseen eloomme.
Ihania ja avarakatseisia ovat nuo thai- tyttöset.....D
Pavea heitettiin crocseilla.
10
314
Vastaukset
- 63PanoMies64
Kerrankos sitä tapahtuu juu, jotta että paljastuu.
Muistuu mieleeni kun nöösipoikana hoitelin oppaani niin montakertaa jotta että tämä jäi hotellille lepäilemään minun lähtiessä ostoksille.
Palaisin sitten hotellille suihkun raikkaana ja jäin heti kiinne siitä, että olin käynyt saippua hieronnassa.
Oli ne aikoja ne. - ÄhäÄhä
Missä on kuvattu tuo mersu... Ei ainakaan kukkaparkissa hylättynä.
Repikää siitä resuperseet!! - taatutaineet
Thaikkutytöt on niin nopeasti leppyviä ja iiihanan antavaisia.
- Takuuelämys
Testatkaa motosex eli akti satulassa ajon aikana, tyttö kuskiksi ilman alkkareita lyhyessä minihameessa
- kumpparipalikoitako
28:n kirjoituksia on mukavaa lukea. Ne ovat nähdäkseni tosia ja eletyn oloisia.
Joka tapauksessa piristäviä näiden ääliökirjoituksien lomassa.- irtis
Oletko homo vaI?
- aamulenkkitehtynä
ettei vaan ollut croksin kopio, vaan pareita ne on kuin aitoot
- nahkasaapas
80-luvulla ei ollut Crockseja
Kiitän lämpimästi mielenkiinnosta sepustuksiani kohtaan.
Aloitukseni tapahtuma sijoittuu vuodenvaihteen 2010- 2011 tienoille.
Ja kyllä. Kyse oli crocsin kopioista.- LämminKiitos
Kiitos 28 ja lisää hienoja kertomuksia peliin. Jahka sulla on aikaa, voisit kirjoittaa ihan kirjan novellikokoelman.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021