Hmm.. Tiedän että kurkit sinne ravintolan keittiöön kun olin tiskaamassa..
Olisit voinut tulla taakseni ja.....
Mitähän mahdoit nähdä..?
16
838
Vastaukset
- Saippuoituihokaunis
Mitähän oisi pitänyt nähdä?
- Meneekö
Naiselta- miehelle?
Ja A-Ö:lle - Saippuakupla_
Naiselta miehelle menee. Mies saa kertoa mitä näki.
- kytiskeikkaraflassa
no niinhän se taatusti kertoo, yleensä hoitaa naistenki repliikit
- tiskaajalle
Eikö sulla taaskaan ollu varaa maksaa sun ravintolaillallista? Suu ja silmät syö mut lompakko se ei vaan jousta, ja tiskihommia tietää..
- Haaveilevasinkku
Paras tie on sellainen mikä vie lappiin ja ravintolaan 😉
- Löydänkösieltä
Täältä Pohjois-Karjalasta on aika pitkä matka sinne.. 🤔😉
- Uusiketjussa
Itse näin naisen ruskettuneet sääret mitä ihastelin silloin ja muistan ne aina.Eroottisinta mitä oon ikinä nähnyt.
- ootkuumamies
näitkö mun sääreni?lyhyen lyhyt hame ja tiukka toppi d-kupin rinnoillani.jos tuo mies oot, flirttailin sulle😘
- Saippuakupla_
Poksahti. Sain tarpeeksi kissa hiiri leikistä.
- Kokkiammattina
Eli ei ihmiset kohdannut. Ei ne ravintolan keittiössä kohtaa 😂😂😂😂😂😂
Oikea ihminen löytyi treffeiltä. Nyt poistun täältä. 😋
- Katseilta_salaa
Ketkä ne? Kieltämättä rupeaa jo pikku hiljaa tekemään seksiä mieli kun on jo monta vuotta ollut ilman.
- Katsesuoleen
Nimimerkkisi😂😁😂😁😂
- Kuinmiddi
Samoin löyty pitkäsääri
- Etteivaan
Väiski Vemmelsääri...?😂🐰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71026Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981