Hmm.. Tiedän että kurkit sinne ravintolan keittiöön kun olin tiskaamassa..
Olisit voinut tulla taakseni ja.....
Mitähän mahdoit nähdä..?
16
792
Vastaukset
- Saippuoituihokaunis
Mitähän oisi pitänyt nähdä?
- Meneekö
Naiselta- miehelle?
Ja A-Ö:lle - Saippuakupla_
Naiselta miehelle menee. Mies saa kertoa mitä näki.
- kytiskeikkaraflassa
no niinhän se taatusti kertoo, yleensä hoitaa naistenki repliikit
- tiskaajalle
Eikö sulla taaskaan ollu varaa maksaa sun ravintolaillallista? Suu ja silmät syö mut lompakko se ei vaan jousta, ja tiskihommia tietää..
- Haaveilevasinkku
Paras tie on sellainen mikä vie lappiin ja ravintolaan 😉
- Löydänkösieltä
Täältä Pohjois-Karjalasta on aika pitkä matka sinne.. 🤔😉
- Uusiketjussa
Itse näin naisen ruskettuneet sääret mitä ihastelin silloin ja muistan ne aina.Eroottisinta mitä oon ikinä nähnyt.
- ootkuumamies
näitkö mun sääreni?lyhyen lyhyt hame ja tiukka toppi d-kupin rinnoillani.jos tuo mies oot, flirttailin sulle😘
- Saippuakupla_
Poksahti. Sain tarpeeksi kissa hiiri leikistä.
- Kokkiammattina
Eli ei ihmiset kohdannut. Ei ne ravintolan keittiössä kohtaa 😂😂😂😂😂😂
Oikea ihminen löytyi treffeiltä. Nyt poistun täältä. 😋
- Katseilta_salaa
Ketkä ne? Kieltämättä rupeaa jo pikku hiljaa tekemään seksiä mieli kun on jo monta vuotta ollut ilman.
- Katsesuoleen
Nimimerkkisi😂😁😂😁😂
- Kuinmiddi
Samoin löyty pitkäsääri
- Etteivaan
Väiski Vemmelsääri...?😂🐰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894