Vuoden selibaatti

stoner

Ajattelin olla vuoden runkkaamatta ja ilman seksiä. Seksiä viimeksi harrastanut noin 4 viikkoa sitten, runkannut tänään.

8

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stoner

Noniin, eka päivä menossa ilman orgasmia. Ei hirveesti tehnyt mieli, joten tämä päivä menee helposti. Ongelmia tulee ehkä viikon jälkeen, kun kassit täynä. Uskon että onnistun jos pidän itseni kiireisenä.

• 63v

Kyä se siitä lähtee sujuun. Mä olen ollut ilman naista jo yli viis vuotta...Olis se mukavaa löytää joku nainen vierelle..lomamatkoille ja muutenkin...

• stoner

Nyt on reilu viikko menny ja alkaa kyllä huomaamaan lievää panetusta. En aio ratketa vaikka jostain syystä saisin pillua, ja runkkaamiselle ehdoton ei.

• Kafelady

Minulla monen vuoden selibaatti ja oli yksi tuttu jolle uskouduin sain perääni miehiä ja huuteluita ja ym. Laitoin miehelle kauniita sähköposteja ja soitin ja lupasi mutta onkin naisten maksullinen mies joka makaa rahasta naisten kanssa. Kuulin huono itsetunto ja rahasta panee ei lujaa enää.
      Vai suttakin p .
      Myös on mustasukkainen osittain.

• Ihmetyksiä

Tapana on ollut panna silloin kun panettaa ja runkata muuten. Miks niistä pitäis kieltäytyä?

• Selibat

Selibaatis 5 v Tässä..Eikä Tee mieli kerran kk purkaan paineet käsin.

• Anonyymi

Vuosi on ehdottomasti liian pitkä aika olla ihan ilman mitään. En voi suositella.

• Joo ei oo ollu tapana itseänsä rääkätä, joten jätän kyl selibaatit ihan omaan arvoonsa. Nyt kun on ollu sinkkuna kohta pari vuotta, ja seksiä on ollut satunnaisesti, ja sattuu olee aika vilkkaat hormoonit, niin välillä meinaa muutenkin tulla hulluksi kun halut on niin korkeella, ja kulli on puolet vuorokaudesta, joko semi turvonneena, tai sit seisoo ku tanko! Jollain tasolla on pakko pitää kalu tyytyväisenä, ja pussit tyhjinä, ni ei oo niin tukala olla jatkuvasti! Jokaisella on tarpeet omanlaisensa, mutta mä ainakin oon kyllä jollain tasolla vähäsen riippuvainenkin seksistä, ja siitä mielihyvän saamisesta, että mun selibaatti loppuis viikossa! =D

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      81
      5970
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      311
      5354
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      48
      4580
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      311
      3645
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      0
      2210
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2112
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      100
      1247
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      7
      923
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      154
      804
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      52
      665
    Aihe