Vuoden selibaatti

stoner

Ajattelin olla vuoden runkkaamatta ja ilman seksiä. Seksiä viimeksi harrastanut noin 4 viikkoa sitten, runkannut tänään.

8

655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stoner

Noniin, eka päivä menossa ilman orgasmia. Ei hirveesti tehnyt mieli, joten tämä päivä menee helposti. Ongelmia tulee ehkä viikon jälkeen, kun kassit täynä. Uskon että onnistun jos pidän itseni kiireisenä.

• 63v

Kyä se siitä lähtee sujuun. Mä olen ollut ilman naista jo yli viis vuotta...Olis se mukavaa löytää joku nainen vierelle..lomamatkoille ja muutenkin...

• stoner

Nyt on reilu viikko menny ja alkaa kyllä huomaamaan lievää panetusta. En aio ratketa vaikka jostain syystä saisin pillua, ja runkkaamiselle ehdoton ei.

• Kafelady

Minulla monen vuoden selibaatti ja oli yksi tuttu jolle uskouduin sain perääni miehiä ja huuteluita ja ym. Laitoin miehelle kauniita sähköposteja ja soitin ja lupasi mutta onkin naisten maksullinen mies joka makaa rahasta naisten kanssa. Kuulin huono itsetunto ja rahasta panee ei lujaa enää.
      Vai suttakin p .
      Myös on mustasukkainen osittain.

• Ihmetyksiä

Tapana on ollut panna silloin kun panettaa ja runkata muuten. Miks niistä pitäis kieltäytyä?

• Selibat

Selibaatis 5 v Tässä..Eikä Tee mieli kerran kk purkaan paineet käsin.

• Anonyymi

Vuosi on ehdottomasti liian pitkä aika olla ihan ilman mitään. En voi suositella.

• Joo ei oo ollu tapana itseänsä rääkätä, joten jätän kyl selibaatit ihan omaan arvoonsa. Nyt kun on ollu sinkkuna kohta pari vuotta, ja seksiä on ollut satunnaisesti, ja sattuu olee aika vilkkaat hormoonit, niin välillä meinaa muutenkin tulla hulluksi kun halut on niin korkeella, ja kulli on puolet vuorokaudesta, joko semi turvonneena, tai sit seisoo ku tanko! Jollain tasolla on pakko pitää kalu tyytyväisenä, ja pussit tyhjinä, ni ei oo niin tukala olla jatkuvasti! Jokaisella on tarpeet omanlaisensa, mutta mä ainakin oon kyllä jollain tasolla vähäsen riippuvainenkin seksistä, ja siitä mielihyvän saamisesta, että mun selibaatti loppuis viikossa! =D

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe