luettelo asioista miksi olet epäsopiva

Listasinosan

Kuuntelet pas***musiikkia, kirjoittelet hävyttömyyksiä eli suollat pas**a, nu***t bimboja, kiusaat minua ja olet ilkeä, egosi on vääristynyt, olet varattu ja pihi, olet väärää horoskooppimerkkiä ja sokerina pohjalla; olet rakastunut toiseen naiseen.

30

587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhauttavaukko

Hyvää sunnuntaita sullekin ;)). Mulla samanlaisia fiiliksiä eräästä miehestä. Voisin listata varatusta, pihistä, negatiivisesti minuun suhtautuvasta monia asioita. Tulis pitkä lista.

• Listasinosan

Minäkään en jaksanut kirjoittaa kaikkea, laitoin vaan osan. Aurinko paistaa ja aamu on kuin morsian. 😁

• MunMusaMaku

Tuo oli jo isku vyön alle.

• Listasinosan

Aamu on ihana, ei tässä jaksa enempää iskeä.
        😂

• mukavaaaamua

Helpottiko? Oletko muuten ajatellut, että ehkä itse olet se epäsopiva tässä yhtälössä ;)

• Mikäpästäääässsd

En. Minä kuuntelen hyvää musiikkia, kirjoitan asiaa, en nussi bimbojen kanssa, en kiusaa minua enkä ilkeile minulle, ego on suoristunut, en ole laisinkaan pihi, en ole rakastunut toiseen naiseen ja mielestäni horoskooppini on oikea.
        Tunnun olevan itselleni varsin sopiva.

• horoskoopit

:)) tää oli hyvä

• kirjoitinpostikortin
        horoskoopit kirjoitti:

:)) tää oli hyvä

Joo, mutta voi olla niinkin että kun on ollut tarpeeksi pitkään parisuhteessa, on silloin niin nähnyt sen polun että ei tule mieleenkään hankkia uutta kumppania jos eroaa entisestä. Tässä kohtaa miehet usein eroavat naisista, heistä monesta on luonnollista ajatella että uusi nainen tekisi elämän paremmaksi ja monesti uusi on jo hankittu ennnen kuin entinen on jätetty. Miehet kaipaavat naisseuraa enemmän kuin naiset miesseuraa, olen siitä satavarma, mikäpä lie fysiologinen ero aivoissa? Mies on yksinäinen ilman naista jos on elänyt parisuhteessa, -jos se ei nyt ole ollut ihan helvettiä maan päällä.
        Naiset ovat itsenäisempiä, mitä vanhemmiksi tulemme sitä itsenäisempiä olemme; johtuuko se siitä että viikset alkavat pikkuhiljaa kasvamaan ylähuuleen, -tiedä häntä.
        itse en missään tapauksessa hankkisi uutta parisuhdetta jos entinen kariutuisi.

• menijo

Oon 18-vuotiaasta ollut varattu nyt olen keski-ikäinen joten en osaa sanoa miltä vapaus tuntuu mutta seurustella en halua jos suhteemme kariutuisi niin kenenkään kanssa ei enää se aika

• Qwtydetu

Nuo kaikki osuu siihen vastakkaiseen sukupuoleen.

• Paskamiäs

Kaiken muun hyväksyn, mutta aneemisen indieininän kuuntelijana en puhuisi mitään paskasta musasta

• fatladyhas

Hyvä ihminenhän sinä olet, et paska ollenkaan. Ainakin minulle.
        <3

• tervfisu

Mikä ap:n ”horo”skooppi on?

• entäsitte

Kultainen noutaja.

• KooppiArponen

Olisin luullut kultakalaksi. Noutajaa vaikeampi punnita.

• hauhauuuuuuuu
        KooppiArponen kirjoitti:

Olisin luullut kultakalaksi. Noutajaa vaikeampi punnita.

Älä kiusaa, ilkiö.
        Niljakas luikku, Skillrex vai mikä se nyt olikaan paljasti sinut, ja Inna oli apuna.
        :D
        NYT olen tyytyväinen. Case closed.
        https://www.youtube.com/watch?v=hkskujG0UYc

• Aloitus ei ole minulta.
        En ole ihastunut varattuun mieheen
        enkä laadi tuollaisia listoja.

Onkohan meillä muuten kohta uusi ulkoministeri?

• sormikalatailintu

Kultakala kuin Goldfinger, Kultasormi agentti 007:n elokuvaverkossa kultaa ahnehtimassa.

• Oletmies
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Aloitus ei ole minulta.
        En ole ihastunut varattuun mieheen
        enkä laadi tuollaisia listoja.

Onkohan meillä muuten kohta uusi ulkoministeri?

Oletko mies?

• sukupuoli-identiteetti
        Oletmies kirjoitti:

Oletko mies?

On se. Killuttimet jalkojen välissä mutta tekeytyy naiseksi.

• jacuzzzziiiii

Tosiasiassa mitään syytä ei ole, mikä johtuisi toisesta. Minulla on vaan suunnitelma nimeltä elämä.

• Suunnitellaanyhdessä

Se on hyvä suunnitelma

• ALOITTAJA, miten ihmeessä sitten olet noin epäsopivaan ihastunut,
      ettet edes samanlaisesta musiikista pidä? Ja mitkä ovat nuo yhteensopimattomat
      nimimerkit. (Horoskooppeihin ei pitäisi luottaa liiaksi: Itse tulen parhaiten toimeen leijonien ja vesimiesten kanssa, niin nais -kuin miespuolistenkin, vaikkei näin pitäisi olla. Vai johtuneeko tämä yhdessä viihtyminen nousevista-, laskevista ja kuumerkeistä. )

• Hjjkllhggf

Osaava mies olen....

• Fatladyhas

Olet, olet älykäs, huumorintajuinen, osaava, ystävällinen, rento, ritarillinen, hyväsydäminen, komea, reipas, huolehtivainen, syvällinen, luotettava selvinpäin, rakastettava, avulias, viisas, lempeä ja ihana ihmimen. Sellainen on Tomi, ei anna periksi vaan pitää huolta vaikka itsellä on vaikeaa. Laita tämä nyt kännykkääsi muistiin, äläkä koskaan unohda ainuttakaan hyvää ominaisuuttasi, sillä ne ovat paljon enemmän kuin huonot puolesi.

• Mukavaapäivää

❤💓💕💖💗💙💚💛💜💟❣💝💞💚💙💗💖💕💓💛💜💝💞💟❣
        ☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉
        Nämä sinulle! Osaava.

• paskasydän

Joskus sydän valitsee itselleen sen kaikkein järjettömimmän vaihtoehdon. Kaikesta huolimatta se on se, jonka kanssa olet aidosti onnellinen!

• Ihan_kalana_vaan

Siinä on vaan se että jos se mies ei ole vielä hoksannut sitä...
        (Sivusta kommentoin kun tuli oma kaivattuni mieleen)
        Toki voi olla niinkin kuten minun kohdalla että tunteet ovat yksipuoliset..

• Jjkkkhgfff

En voi alkaa vahvaan seksisihteeseen juuri nyt.joudut tyytymään muun tasokseen kumppaniin

• mies.vaille.menneisyyttä

joo kannattaa jo tapailun ym. alkuvaiheessa pohtia onko suhteella mitään tulevaisuutta, jos on kovin erilaiset maailmankatsomukset ja milenkiinnon kohteet, niin tuleeko mistään mitään?!asd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      293
      2489
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      47
      2466
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1686
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1330
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1215
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1059
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1027
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      990
    Aihe