Kuuntelet pas***musiikkia, kirjoittelet hävyttömyyksiä eli suollat pas**a, nu***t bimboja, kiusaat minua ja olet ilkeä, egosi on vääristynyt, olet varattu ja pihi, olet väärää horoskooppimerkkiä ja sokerina pohjalla; olet rakastunut toiseen naiseen.
luettelo asioista miksi olet epäsopiva
30
587
Vastaukset
- turhauttavaukko
Hyvää sunnuntaita sullekin ;)). Mulla samanlaisia fiiliksiä eräästä miehestä. Voisin listata varatusta, pihistä, negatiivisesti minuun suhtautuvasta monia asioita. Tulis pitkä lista.
- Listasinosan
Minäkään en jaksanut kirjoittaa kaikkea, laitoin vaan osan. Aurinko paistaa ja aamu on kuin morsian. 😁
- MunMusaMaku
Tuo oli jo isku vyön alle.
- Listasinosan
Aamu on ihana, ei tässä jaksa enempää iskeä.
😂
- mukavaaaamua
Helpottiko? Oletko muuten ajatellut, että ehkä itse olet se epäsopiva tässä yhtälössä ;)
- Mikäpästäääässsd
En. Minä kuuntelen hyvää musiikkia, kirjoitan asiaa, en nussi bimbojen kanssa, en kiusaa minua enkä ilkeile minulle, ego on suoristunut, en ole laisinkaan pihi, en ole rakastunut toiseen naiseen ja mielestäni horoskooppini on oikea.
Tunnun olevan itselleni varsin sopiva. - horoskoopit
:)) tää oli hyvä
- kirjoitinpostikortin
horoskoopit kirjoitti:
:)) tää oli hyvä
Joo, mutta voi olla niinkin että kun on ollut tarpeeksi pitkään parisuhteessa, on silloin niin nähnyt sen polun että ei tule mieleenkään hankkia uutta kumppania jos eroaa entisestä. Tässä kohtaa miehet usein eroavat naisista, heistä monesta on luonnollista ajatella että uusi nainen tekisi elämän paremmaksi ja monesti uusi on jo hankittu ennnen kuin entinen on jätetty. Miehet kaipaavat naisseuraa enemmän kuin naiset miesseuraa, olen siitä satavarma, mikäpä lie fysiologinen ero aivoissa? Mies on yksinäinen ilman naista jos on elänyt parisuhteessa, -jos se ei nyt ole ollut ihan helvettiä maan päällä.
Naiset ovat itsenäisempiä, mitä vanhemmiksi tulemme sitä itsenäisempiä olemme; johtuuko se siitä että viikset alkavat pikkuhiljaa kasvamaan ylähuuleen, -tiedä häntä.
itse en missään tapauksessa hankkisi uutta parisuhdetta jos entinen kariutuisi. - menijo
Oon 18-vuotiaasta ollut varattu nyt olen keski-ikäinen joten en osaa sanoa miltä vapaus tuntuu mutta seurustella en halua jos suhteemme kariutuisi niin kenenkään kanssa ei enää se aika
- Qwtydetu
Nuo kaikki osuu siihen vastakkaiseen sukupuoleen.
- Paskamiäs
Kaiken muun hyväksyn, mutta aneemisen indieininän kuuntelijana en puhuisi mitään paskasta musasta
- fatladyhas
Hyvä ihminenhän sinä olet, et paska ollenkaan. Ainakin minulle.
<3
- tervfisu
Mikä ap:n ”horo”skooppi on?
- entäsitte
Kultainen noutaja.
- KooppiArponen
Olisin luullut kultakalaksi. Noutajaa vaikeampi punnita.
- hauhauuuuuuuu
KooppiArponen kirjoitti:
Olisin luullut kultakalaksi. Noutajaa vaikeampi punnita.
Älä kiusaa, ilkiö.
Niljakas luikku, Skillrex vai mikä se nyt olikaan paljasti sinut, ja Inna oli apuna.
:D
NYT olen tyytyväinen. Case closed.
https://www.youtube.com/watch?v=hkskujG0UYc Aloitus ei ole minulta.
En ole ihastunut varattuun mieheen
enkä laadi tuollaisia listoja.
Onkohan meillä muuten kohta uusi ulkoministeri?- sormikalatailintu
Kultakala kuin Goldfinger, Kultasormi agentti 007:n elokuvaverkossa kultaa ahnehtimassa.
- Oletmies
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Aloitus ei ole minulta.
En ole ihastunut varattuun mieheen
enkä laadi tuollaisia listoja.
Onkohan meillä muuten kohta uusi ulkoministeri?Oletko mies?
- sukupuoli-identiteetti
Oletmies kirjoitti:
Oletko mies?
On se. Killuttimet jalkojen välissä mutta tekeytyy naiseksi.
- jacuzzzziiiii
Tosiasiassa mitään syytä ei ole, mikä johtuisi toisesta. Minulla on vaan suunnitelma nimeltä elämä.
- Suunnitellaanyhdessä
Se on hyvä suunnitelma
ALOITTAJA, miten ihmeessä sitten olet noin epäsopivaan ihastunut,
ettet edes samanlaisesta musiikista pidä? Ja mitkä ovat nuo yhteensopimattomat
nimimerkit. (Horoskooppeihin ei pitäisi luottaa liiaksi: Itse tulen parhaiten toimeen leijonien ja vesimiesten kanssa, niin nais -kuin miespuolistenkin, vaikkei näin pitäisi olla. Vai johtuneeko tämä yhdessä viihtyminen nousevista-, laskevista ja kuumerkeistä. )- Hjjkllhggf
Osaava mies olen....
- Fatladyhas
Olet, olet älykäs, huumorintajuinen, osaava, ystävällinen, rento, ritarillinen, hyväsydäminen, komea, reipas, huolehtivainen, syvällinen, luotettava selvinpäin, rakastettava, avulias, viisas, lempeä ja ihana ihmimen. Sellainen on Tomi, ei anna periksi vaan pitää huolta vaikka itsellä on vaikeaa. Laita tämä nyt kännykkääsi muistiin, äläkä koskaan unohda ainuttakaan hyvää ominaisuuttasi, sillä ne ovat paljon enemmän kuin huonot puolesi.
- Mukavaapäivää
❤💓💕💖💗💙💚💛💜💟❣💝💞💚💙💗💖💕💓💛💜💝💞💟❣
☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉
Nämä sinulle! Osaava.
- paskasydän
Joskus sydän valitsee itselleen sen kaikkein järjettömimmän vaihtoehdon. Kaikesta huolimatta se on se, jonka kanssa olet aidosti onnellinen!
- Ihan_kalana_vaan
Siinä on vaan se että jos se mies ei ole vielä hoksannut sitä...
(Sivusta kommentoin kun tuli oma kaivattuni mieleen)
Toki voi olla niinkin kuten minun kohdalla että tunteet ovat yksipuoliset..
- Jjkkkhgfff
En voi alkaa vahvaan seksisihteeseen juuri nyt.joudut tyytymään muun tasokseen kumppaniin
- mies.vaille.menneisyyttä
joo kannattaa jo tapailun ym. alkuvaiheessa pohtia onko suhteella mitään tulevaisuutta, jos on kovin erilaiset maailmankatsomukset ja milenkiinnon kohteet, niin tuleeko mistään mitään?!asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3933513Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä722928- 1281836
- 1181563
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461430Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311367PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601307- 751205
- 811194
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m191115